Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7130
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av dypen »

Tore L skrev: 03 sep 2022, 01:10 Hva er det som er greia med GS/A - det er en veldig bra sykkel, det er greia :)

Nå er vell ikke 72K km mye for en GS/A, selv om du har kjørt dette på 4 - 5 sesonger AJ, det er jo ikke mer en rundt 18K i året.
Ligger en 2010 R1200 GS med 400k km til salgs på mobile.de, og det er i snitt over 33K km i året i 12 år :)
Så når 1290 passere 400K etter 12 år, kan vi jo prekæs :lol

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... d1&ref=srp
Tore L på finn har ingen BMW nå gått over 150k men det ligger en scooter der som har gått langt. Den blir lagt merke til da ;)

https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=271491202
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

Hvilken sykkel politiet bruker sier uansett lite om kvaliteten. GSA vant trolig fordi forhandlertettheten er stor, dem kunne gi best garantier samt det beste totale tilbudet. UP vil sikkert ha glede av lagringsplassen i de digre boksene også.

Men jeg også mener at GSA må være en perfekt sykkel for politiet.

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 5038
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Bosted: Nordre Follo

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av FredrikE24 »

Politiet har brukt BMW siden dag 1, så det har ingenting med forhandlertetthet å gjøre. Politiet har eget vedlikeholdsverksted.

BMW lager politi-spesifikke motorsykler og de bruker naturligvis ikke GSA, men GS.

Sykkelen jeg selv kjører var også standardsykkelen for også det norske politiet i mange år. Da med smalere sidekofferter, singelsete og egen radioboks bakpå. Disse ble solgt på auksjon i store antall for om lag 2 år siden.

Når det kommer til kilometer, så bytter de som kjører mye og langt ut syklene ofte, så overtar nestemann sykkelen og det går treigere derfra.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7130
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av dypen »

Ikke GSA men 1290 SAS, noen som er gode i tysk … Facelift på 1290 SAS ??

https://www.motorradonline.de/enduro/kt ... ZfiJtUi4QM
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

dypen skrev: 03 des 2022, 19:07 Ikke GSA men 1290 SAS, noen som er gode i tysk … Facelift på 1290 SAS ??

https://www.motorradonline.de/enduro/kt ... ZfiJtUi4QM
Jeg synes selv SuperDuke ser bra ut, men jeg håper inderlig BMW klarer og finne på noe bedre som skiller seg litt ut. Spesielt på en sykkel som GSA. Verdens mest solgte(?) motorsykkel.

Brukeravatar
Atrox
Innlegg: 259
Registrert: 18 jan 2017, 21:44
Motorsykkelen din: GPZ500s, F650CS, XJ600, Breva 750IE

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Atrox »

dypen skrev: 03 des 2022, 19:07 Ikke GSA men 1290 SAS, noen som er gode i tysk … Facelift på 1290 SAS ??

https://www.motorradonline.de/enduro/kt ... ZfiJtUi4QM
Jepp, rått oversatt = nytt fjes

Brukeravatar
pingvin
Innlegg: 1822
Registrert: 20 okt 2013, 19:25
Motorsykkelen din: Triumph Scrambler 1200 XE

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av pingvin »

Bjerknez skrev: 04 des 2022, 00:02
dypen skrev: 03 des 2022, 19:07 Ikke GSA men 1290 SAS, noen som er gode i tysk … Facelift på 1290 SAS ??

https://www.motorradonline.de/enduro/kt ... ZfiJtUi4QM
Jeg synes selv SuperDuke ser bra ut, men jeg håper inderlig BMW klarer og finne på noe bedre som skiller seg litt ut. Spesielt på en sykkel som GSA. Verdens mest solgte(?) motorsykkel.
Synes ikke hverken Superduke eller 1290Adv var spesielt pene i utgangspunktet men ble ikke bedre med dette. 100kr på at dette ikke tåler tidens tann, om 15 år kommer en til å lure på hva vi holdt på med i 2023 :eh

Merkelig at de ikke klarer å lage sykler som ser bedre ut, gjelder både KTM og GS (og andre siden de fleste semi-kopierer GS). Skjønner dette med identitet etc men likevel. Se hva Wunderlich fikk til med konverterings kit for tidligere GS1200, plutselig får man griselyst på GS, knalltøff !:

Bilde
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

pingvin skrev: 04 des 2022, 10:38
Bjerknez skrev: 04 des 2022, 00:02
dypen skrev: 03 des 2022, 19:07 Ikke GSA men 1290 SAS, noen som er gode i tysk … Facelift på 1290 SAS ??

https://www.motorradonline.de/enduro/kt ... ZfiJtUi4QM
Jeg synes selv SuperDuke ser bra ut, men jeg håper inderlig BMW klarer og finne på noe bedre som skiller seg litt ut. Spesielt på en sykkel som GSA. Verdens mest solgte(?) motorsykkel.
Synes ikke hverken Superduke eller 1290Adv var spesielt pene i utgangspunktet men ble ikke bedre med dette. 100kr på at dette ikke tåler tidens tann, om 15 år kommer en til å lure på hva vi holdt på med i 2023 :eh

Merkelig at de ikke klarer å lage sykler som ser bedre ut, gjelder både KTM og GS (og andre siden de fleste semi-kopierer GS). Skjønner dette med identitet etc men likevel. Se hva Wunderlich fikk til med konverterings kit for tidligere GS1200, plutselig får man griselyst på GS, knalltøff !:

Bilde
Man får vel R NineT i rally versjon som ikke er mye ulik denne?

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

43F3204D-7F37-4357-A787-AFA8D2F97F55.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
pingvin
Innlegg: 1822
Registrert: 20 okt 2013, 19:25
Motorsykkelen din: Triumph Scrambler 1200 XE

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av pingvin »

...eller gå motsatt vei, denne R Nine T'en er rimelig hårete :knegg

Bilde
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39849
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av AJ »

pingvin skrev: 07 des 2022, 18:34 ...eller gå motsatt vei, denne R Nine T'en er rimelig hårete :knegg

Bilde
En ekte chopper hvor det meste utenom det høyst nødvendige er kappet (hogget) vekk :crazy: .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

BjørnSover
Innlegg: 452
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Bosted: Stavanger

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av BjørnSover »

Bjerknez skrev: 06 apr 2023, 08:28 Men en GSA er den absolutt siste sykkelen jeg kommer til å kjøpe meg. Jeg er overbevist om at sykkelen isolert sett er en av de bedre og mer allsidige tursyklene man kan få. Salgstallene bekrefter nok det. Men herregud så utrolig kjipt og svinge inn på en rasteplass og se 10 stk. som har lik sådin egen sykkel, bare med forskjellig oppsett. Selvsagt har de fleste toppboks og sidebokser påmontert året rundt.
Håper det er greit å krysssitere deg @Bjerknez. Alle GS’er er da ikke like. Jeg var på tur med GS kompisene mine i fjor. Der var 6 GS’er som både hadde forskjellig farge OG forskjellige dekk :lol

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

BjørnSover skrev: 06 apr 2023, 08:57
Bjerknez skrev: 06 apr 2023, 08:28 Men en GSA er den absolutt siste sykkelen jeg kommer til å kjøpe meg. Jeg er overbevist om at sykkelen isolert sett er en av de bedre og mer allsidige tursyklene man kan få. Salgstallene bekrefter nok det. Men herregud så utrolig kjipt og svinge inn på en rasteplass og se 10 stk. som har lik sådin egen sykkel, bare med forskjellig oppsett. Selvsagt har de fleste toppboks og sidebokser påmontert året rundt.
Håper det er greit å krysssitere deg @Bjerknez. Alle GS’er er da ikke like. Jeg var på tur med GS kompisene mine i fjor. Der var 6 GS’er som både hadde forskjellig farge OG forskjellige dekk :lol
Derfor skrev jeg det som jeg nå har uthevet over :knegg

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2669
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Bosted: Odda/Rosendal

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Olav K »

Ja hva er det med GS(A)?

Nyere forskning viser iallefall at 9 av 10 storfe synes GSen er den flotteste sykkelen.
Screenshot_20230403_220725_Instagram.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

Olav K skrev: 06 apr 2023, 09:11 Ja hva er det med GS(A)?

Nyere forskning viser iallefall at 9 av 10 storfe synes GSen er den flotteste sykkelen.

Screenshot_20230403_220725_Instagram.jpg
Med så mye pels/hår forran øynene så tror jeg ikke den så noe som helst. Derimot tror jeg den kjente en lukt fra salen som minnet mye ku og bare ville ha seg. :knegg

Brukeravatar
Maschev
Innlegg: 154
Registrert: 15 apr 2018, 15:32
Motorsykkelen din: 2021 Yamaha Tenere 700
Bosted: Horten

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Maschev »

Mye god underholdning i å lese gjennom denne tråden her :lol
GS er nok ikke en sykkel som skiller seg ut, men at mange har meninger om den, det er i hvertfall sikkert! GS og HD eiere har kanskje ikke mye til felles, men at de har sykler som alle elsker å hate, det er det ingen tvil om.

Hvis man ser på snittalderen blant GS eiere, så er nok jeg i det lavere sjiktet, men allikevel så var denne sykkelen et attraktivt kjøp. Utseendet er nok veldig elsk/hat, men jeg synes personlig sykkelen er tøff. Når det kommer til kjøreglede er det absolutt til stede. Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk til hvor morsom denne skulle være å kjøre kontra S1000R'n jeg hadde, men jeg ble positivt overrasket. Man kan kjøre svært så aktivt på norske veier pga høyde på sykkelen og ikke minst fjæringa.

GS er en god allroundsykkel, noe som jeg tror appellerer til veldig mange. Litt sånn "jack of all trades, master of none". Så lenge jeg skal ha én sykkel så er det få andre sykler jeg ville vurdert (til mitt bruk). En Multistrada V4S skulle jeg nok vurdert, men det er helt uaktuelt å bruke 3-400k på en motorsykkel. Jeg kjøpte heldigvis min GS (brukt) før markedet ble helt "galematias". Og hvis det er en ting jeg misliker med BMW, så er det kostnad. Dyrt å kjøpe og dyrt å vedlikeholde. Greit nok at det er en premium sykkel, men profittmarginen på reservedeler tror jeg er ganske grei for å si det slik. For min del er det verdt det, men kritikken mot akkurat det punktet forstår jeg godt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

Maschev skrev: 11 apr 2023, 13:07 Mye god underholdning i å lese gjennom denne tråden her :lol
GS er nok ikke en sykkel som skiller seg ut, men at mange har meninger om den, det er i hvertfall sikkert! GS og HD eiere har kanskje ikke mye til felles, men at de har sykler som alle elsker å hate, det er det ingen tvil om.

Hvis man ser på snittalderen blant GS eiere, så er nok jeg i det lavere sjiktet, men allikevel så var denne sykkelen et attraktivt kjøp. Utseendet er nok veldig elsk/hat, men jeg synes personlig sykkelen er tøff. Når det kommer til kjøreglede er det absolutt til stede. Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk til hvor morsom denne skulle være å kjøre kontra S1000R'n jeg hadde, men jeg ble positivt overrasket. Man kan kjøre svært så aktivt på norske veier pga høyde på sykkelen og ikke minst fjæringa.

GS er en god allroundsykkel, noe som jeg tror appellerer til veldig mange. Litt sånn "jack of all trades, master of none". Så lenge jeg skal ha én sykkel så er det få andre sykler jeg ville vurdert (til mitt bruk). En Multistrada V4S skulle jeg nok vurdert, men det er helt uaktuelt å bruke 3-400k på en motorsykkel. Jeg kjøpte heldigvis min GS (brukt) før markedet ble helt "galematias". Og hvis det er en ting jeg misliker med BMW, så er det kostnad. Dyrt å kjøpe og dyrt å vedlikeholde. Greit nok at det er en premium sykkel, men profittmarginen på reservedeler tror jeg er ganske grei for å si det slik. For min del er det verdt det, men kritikken mot akkurat det punktet forstår jeg godt.
Jeg synes faktisk ikke delene til min S1000R var voldsomt dyre. Jeg bestillte diverse motordeksler, skruer, pakninger og kope etc. via BMW i Ålesund. Det eneste som var konon svindyrt var ironisk nok S1000R klistremerket som skulle være på kåpen. Nesten 600 kroner(!!!!).

Men ellers synes jeg det var god pris på alt det andre.

Service kostnadene på S1000R var heller ikke så ille sammenlignet på andre sykler.

Så jeg synes ikke BMW i MC verden er spesielt dyrt i forhold til hva man får....

Jeg har som mange sikkert har erfart ikke spesielt mye til overs for GSA, men jeg forstå at dem er ganske dyre. Jeg tror det er solide sykler med god kvalitet og mye funksjonalitet og et meget bredt servicenettverk etc.

Jeg skulle bare ønske dem kunne lage en GSA som så litt mer tiltalende ut og at ikke man så en på hvert hjørne. :)

Brukeravatar
Maschev
Innlegg: 154
Registrert: 15 apr 2018, 15:32
Motorsykkelen din: 2021 Yamaha Tenere 700
Bosted: Horten

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Maschev »

Bjerknez skrev: 11 apr 2023, 13:15
Maschev skrev: 11 apr 2023, 13:07 Mye god underholdning i å lese gjennom denne tråden her :lol
GS er nok ikke en sykkel som skiller seg ut, men at mange har meninger om den, det er i hvertfall sikkert! GS og HD eiere har kanskje ikke mye til felles, men at de har sykler som alle elsker å hate, det er det ingen tvil om.

Hvis man ser på snittalderen blant GS eiere, så er nok jeg i det lavere sjiktet, men allikevel så var denne sykkelen et attraktivt kjøp. Utseendet er nok veldig elsk/hat, men jeg synes personlig sykkelen er tøff. Når det kommer til kjøreglede er det absolutt til stede. Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk til hvor morsom denne skulle være å kjøre kontra S1000R'n jeg hadde, men jeg ble positivt overrasket. Man kan kjøre svært så aktivt på norske veier pga høyde på sykkelen og ikke minst fjæringa.

GS er en god allroundsykkel, noe som jeg tror appellerer til veldig mange. Litt sånn "jack of all trades, master of none". Så lenge jeg skal ha én sykkel så er det få andre sykler jeg ville vurdert (til mitt bruk). En Multistrada V4S skulle jeg nok vurdert, men det er helt uaktuelt å bruke 3-400k på en motorsykkel. Jeg kjøpte heldigvis min GS (brukt) før markedet ble helt "galematias". Og hvis det er en ting jeg misliker med BMW, så er det kostnad. Dyrt å kjøpe og dyrt å vedlikeholde. Greit nok at det er en premium sykkel, men profittmarginen på reservedeler tror jeg er ganske grei for å si det slik. For min del er det verdt det, men kritikken mot akkurat det punktet forstår jeg godt.
Jeg synes faktisk ikke delene til min S1000R var voldsomt dyre. Jeg bestillte diverse motordeksler, skruer, pakninger og kope etc. via BMW i Ålesund. Det eneste som var konon svindyrt var ironisk nok S1000R klistremerket som skulle være på kåpen. Nesten 600 kroner(!!!!).

Men ellers synes jeg det var god pris på alt det andre.

Service kostnadene på S1000R var heller ikke så ille sammenlignet på andre sykler.

Så jeg synes ikke BMW i MC verden er spesielt dyrt i forhold til hva man får....

Jeg har som mange sikkert har erfart ikke spesielt mye til overs for GSA, men jeg forstå at dem er ganske dyre. Jeg tror det er solide sykler med god kvalitet og mye funksjonalitet og et meget bredt servicenettverk etc.

Jeg skulle bare ønske dem kunne lage en GSA som så litt mer tiltalende ut og at ikke man så en på hvert hjørne. :)
Jeg har aldri hatt service på annet enn BMW, så har ikke annet å bruke som referanse. Jeg synes prisen på akkurat det er helt ok. Når det kommer til reservedeler tror jeg det kommer veldig an på hva man skal bytte. Jeg måtte bytte frontlykt og den kostet 10.000,- (!), noe jeg synes er voldsomt for en lykt. Så avansert er ikke den at den forsvarer den prisen (etter min mening). Så er ikke det noe man bytter hvert år så klart, men allikevel.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

Hva koster en komplett frontlykt til andre sykler da?

SilverSmurfer
Innlegg: 981
Registrert: 21 mai 2020, 21:02
Motorsykkelen din: Honda Forza 350

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av SilverSmurfer »

Kort søk viser at frontlykt til Africa Twin ligger på 405 Euro, Euro'en ligger på 11.5 for tiden så har du MVA og importgebyrer så må vel regne med 6200 hvis man kjøper i fra utlandet. Da blir det sikkert 7000+ hvis man kjøper fra Norsk forhandler.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24650
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av Bjerknez »

Jeg bestillte et motordeksel (inspeksjonsdeksel) til S1000R, inkludert pakning samt 5 stk. strekkbolter og en Wurth pakningsmasse. Jeg bestillte også en ny kåpe til høyre side (ferdig lakkert men uten dekaler) og en ny plastikk dings som skulle under denne. Samt noen klips etc. I tillegg dekselet rundt frontlykten.

Jeg tror jeg betalte rundt 3.500 kroner for alt, inkludert klistremekret til nesten 600 kroner. Jeg synes ikke det var så ille. Det som var dyrest bortsett fra klistremerket var pakningsmassen fra Wurth som jeg kjøpte helt spesifikt i forhold til hva BMW anbefalte. Denne kostet nesten 700 kroner (måtte kjøpe en 250ml. tube).

Selve motordekselet og de andre delene kostet ikke rare greina. Men husker ikke eksakt beløp.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7130
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Hva er greia med GS/A'en, egentlig?

Legg inn av dypen »

Det tar bare 2 timer å bygge en komplett BMW S 1000 RR på fabrikken i Berlin og det er ikke den eneste BMW’n som bygges der …
The BMW plant in Berlin-Spandau has been one of the most important international locations in motorcycle construction for 47 years. Two-wheelers made here are traded worldwide. The product range of the Bavarian automobile manufacturer includes a variety of models, including agile cross-bikes, sporty cruisers, and eco-friendly electric motorcycles. Special wishes? No problem. Bikes that go beyond the usual standard version can also be made to measure in Spandau.

dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1, Honda ST1100AX Pan European

Svar