Cudos til Tom Cruise

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
Yrn
Innlegg: 61
Registrert: 24 mai 2022, 17:16
Motorsykkelen din: BMW F650GS Dakar 07

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av Yrn »

Ikke glem den GPZ 900 fra Top Gun :) Bilde

Sent from my SM-G970F using Tapatalk


Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22864
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av Bjerknez »

Top Gun er noe av det flaueste jeg ser på. Tok cruice spiller damebedårer og er samtidig "verdens beste" jagerflypilot, og ellers best i absolutt alt. Slosskjempe er han også. Når man skal spille så "tøff" så passer det silkebrune utseende ganske dårlig synes jeg.

Det blir bare for "perfekt" til at jeg gidder å se en film som Top Gun igjen.

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av mekkern »

Bjerknez skrev: 27 des 2022, 01:10
Domino skrev: 27 des 2022, 01:07
Bjerknez skrev: 27 des 2022, 00:41 Keanu reeves er i mine øyne en god skuespiller, men har ikke sansen for de filmene han spiller i. Med noen få unntak.

En film jeg synes er helt rå er "Nobody" med Hutch Mansell. Et av de absolutt bedre filmene jeg har sett i senere tid.
Jeg regner med du mener "Nobody" med Bob Odenkirk?

Nevnte Keanu Reeves har jo også litt peiling på motorsykler: https://youtu.be/O4iGNXsqghs
Ja det stemmer :redface
Ja det er også en bra film. :prf
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
pingvin
Innlegg: 1597
Registrert: 20 okt 2013, 19:25
Motorsykkelen din: Triumph Scrambler 1200 XE

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av pingvin »

Bjerknez skrev: 27 des 2022, 14:33 Top Gun er noe av det flaueste jeg ser på. Tok cruice spiller damebedårer og er samtidig "verdens beste" jagerflypilot, og ellers best i absolutt alt. Slosskjempe er han også. Når man skal spille så "tøff" så passer det silkebrune utseende ganske dårlig synes jeg.

Det blir bare for "perfekt" til at jeg gidder å se en film som Top Gun igjen.
Top Gun er jo sjef, representerer 80 tallet helt glimrende :twothumbs: Pleide å se den når kom hjem fra byen når studerte mens vi gaflet i oss svidde ostesmørbrød og cola, kunne alle replikkene utenat og husker fremdeles ganske mye. Synes 2'ern holdt vann også, uendelig mye bedre enn siste Matrix. Og Kawasaki Ninja H2 denne gangen, selv om kanskje mangler litt sjelen til GPZ 900. Og etter å ha sett bilder av Kelly McGillis i dag skjønner jeg hvorfor det ble Jennifer Connelly, hun holder seg jammen bra.

Bilde

Mhp troverdighet som tøff så kjøper jeg Tom Cruise. En jeg ikke kjøper er Leonardo de Caprio, han ser fremdeles ut som han er 14 år og det skal mer til enn å knipe øynene sammen og stramme munnen for at han blir tøff, lost case egentlig :[-( Men av disse deilig-guttene er det kanskje Matt Damon har mest sansen for, Bourne filmene hans er kjempebra :thumleft
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av mekkern »

Bjerknez skrev: 27 des 2022, 14:33 Top Gun er noe av det flaueste jeg ser på. Tok cruice spiller damebedårer og er samtidig "verdens beste" jagerflypilot, og ellers best i absolutt alt. Slosskjempe er han også. Når man skal spille så "tøff" så passer det silkebrune utseende ganske dårlig synes jeg.

Det blir bare for "perfekt" til at jeg gidder å se en film som Top Gun igjen.
der synes jeg den siste filmen faktisk er litt bedre selv om det ikke er helt dritbra flyfilm.

skikkelig underholdene gammel film med fly:

');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22864
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av Bjerknez »

mekkern skrev: 27 des 2022, 16:38
Bjerknez skrev: 27 des 2022, 14:33 Top Gun er noe av det flaueste jeg ser på. Tok cruice spiller damebedårer og er samtidig "verdens beste" jagerflypilot, og ellers best i absolutt alt. Slosskjempe er han også. Når man skal spille så "tøff" så passer det silkebrune utseende ganske dårlig synes jeg.

Det blir bare for "perfekt" til at jeg gidder å se en film som Top Gun igjen.
der synes jeg den siste filmen faktisk er litt bedre selv om det ikke er helt dritbra flyfilm.

skikkelig underholdene gammel film med fly:

');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
Haha :lol

Jeg er rett og slett for ung til å like slike gamle filmer med "klovnehumor" :knegg

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av mekkern »

Handlingen er ikke den viktigste-men de gamle flyene, og mangelen på muligheter for filmtriks er fasinerende. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Domino
Innlegg: 1039
Registrert: 06 jul 2020, 23:03
Motorsykkelen din: 1992 Kawasaki ZX-6, 2011 Triumph Tiger 800
Sted: Troms

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av Domino »

Jeg husker faktisk at jeg så den filmen på kinoen i Heggelia en gang på 1960-tallet! Kjente igjen musikken umiddelbart. Husker enkelte scener fra filmen også.

Brukeravatar
pingvin
Innlegg: 1597
Registrert: 20 okt 2013, 19:25
Motorsykkelen din: Triumph Scrambler 1200 XE

Re: Cudos til Tom Cruise

Legg inn av pingvin »

mekkern skrev: 27 des 2022, 18:44 Handlingen er ikke den viktigste-men de gamle flyene, og mangelen på muligheter for filmtriks er fasinerende. :lol
Men det skal de ha i Top Gun 2, forholdsvis lite CGI og mye faktisk flyging, Cruiser'n lærte seg til og med å kampfly og fløy selv i filmen (mistenker at han ikke så på det som sort offer).

');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days

Svar