Slettet

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Slettet

Legg inn av NoName »

Ja duverden for et utvalg..... :roll:
Bilde

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Skulle til å si det samme Noname, og jeg føler vel heller ikke at prisene er noen trussel for oss. Regner med at fyren har kjøpt et lite vareparti og benytter enhver anledning til å prøve å reklamere for dem, til og med på et forum tilhørende en konkurrerende nettbutikk.

Så: McMud,... du burde lære deg litt vanlig etikette,.. tror nok de fleste her synes at dette ikke var helt passende!?

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Re: MC UTSTYR TIL KANONPRISER!! SPIDI, DAINESE, IXS, ALPINES

Legg inn av Indian »

mc.mud.no skrev:Direkte import!!!
MC UTSTYR TIL KANONPRISER.
BARE KJENTE MERKER
Jeg var innom og studert vareutvalget eller mangel på sådan. Det er 6 skinndresser, 1 skinnjakke og 1 radarvarsler. Ingen utvalg i størrelser eller modeller. Alle mellom str 50-56. For de som trenger hansker, kan de få et par til 1799.00 kroner.
Dressene ser ut som utgåtte modeller.
Jeg har vært i Kristiansand og sett på utvalget og prisene til Cruiser Club og jeg vet hvor neste dressen min blir kjøpt.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Virkelig seriøst!!
Tro nesten jeg har mer i skapet. :roll:

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Må si meg enig. Det var ikke mye å velge i her.....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Jeg mener detter er spam, og at det ikke passer seg å reklamere for slike ting her på forumet uten å avtale det med ledelsen.

Men uansett,,,, Jeg skal ikke ha noe...hehe... :twisted:
Bilde

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Åpent brev til "mcmud.no" (dette er også postet under ditt innlegg på vårt debattforum, http://forum.mcsiden.com/viewtopic.php?t=457 )

Hei "NN" fra mc.mud.no.

Hvem du er vites ikke, jeg klarte nemlig ikke å finne noe kontaktinformasjon på deres nettside!? Ingen navn, ingen firmainformasjon, ingen adresse, ingen telefon, ingen e-postadresse, ingen kjøpsbetingelser, ingen fraktopplysninger ??? Hadde du selv villet handle fra et slikt nettsted?

Jeg vil bare opplyse deg om at vi helst ser at du ikke reklamerer på den måten du har gjort på vårt forum. Det er helt greit å opplyse om at dere finnes, det er til det beste for alle og vi har sans for konkurranse i markedet.

Jeg kunne sikkert bare slettet ditt innlegg og kalt det for "Spam", men vil heller la det stå. Dette tror jeg faktisk bare vi tjener på.

At dere legger inn direkte reklame i vårt forum, og i tillegg påstår at dere har varer til laveste priser i markedet er vel noe drøyt, og burde vel ha vært avklart på forhånd. Dette tror jeg dere vil forstå, og at det bare vil oppfattes negativt av leserne. Sett dere noe bedre inn i prisnivået som finnes rundt om i landet så tror jeg du vil se at du nok burde senke prisene en god del for å ha deres ord i behold.

Jeg antar at du/dere nettopp har startet opp deres nettbutikk, det kan vi jo se på halvferdige nettløsninger og antall varer i butikken deres. Vi vet at dere trenger kjærkommen reklame for dere selv, og kjenner oss igjen fra den tiden vi selv startet opp butikk og var entusiastiske som få. Men tenk dere litt om og vurder hvordan dere vil fremstå i markedet. Ikke lov mer enn dere kan holde, og bruk heller penger på reklame på seriøst vis.

Vi ønsker dere all lykke til med nettbutikken, det er et tøft marked, men ved hardt, målrettet og seriøst arbeid kan dere sikkert få det til om dere er villige til å stå på over tid. Døgnfluer er det dessverre nok av, og kun de som satser langsiktig og seriøst vil overleve i dette markedet. Vi gleder oss til å kunne konkurrere mot dere, noe som våre kunder sikkert er interessert i, det er jo dem som tjener mest på konkurranse.

Lykke til!

mvh:
Roy Jacobsen, daglig leder Cruiser Norge AS

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Første reaksjonen min da jeg så reklamen var å omdirigere butikken med de beste tilbudene med norges KANONPRISER til Nille der man finner de beste prisene til alt blandt annet forlovelsesringer til kr 14.90. Etter et par samtaler med Cruiser.no fant vi ut at reklamen fra http://www.mc.mud.no er faktisk bra reklame for Cruiser.no.
En whois med http://www.mc.mud.no ga ingen resultater men http://www.mud.no ga meg følgende.
http://mud.no/catalog/
Middborg It Utvikling
Husabergbakken 62
N-4032 STAVANGER
Tlf: +47 90 56 72 81
Epost: jenshm@online.no
For de som har planer om å ansette flere mennesker i staben kan kikke litt på denne Curriculum Vitae for Jens H. Middborg. http://home.online.no/~he-midd
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
kyrregutt
Innlegg: 73
Registrert: 21 jun 2004, 12:48
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av kyrregutt »

Jeg mener at man i utgangspunktet kvalifiserer for utestengelse når man spammer på denne måten. Å reklamere for sine varer og tjenester på et åpent forum vitner om liten forståelse for god netikette.

Jeg kunne også lagt ut i det vide og det brede om mitt firma og mine produkter, men jeg gjør selvsagt ikke det. Ville jeg reklamert for det, så hadde jeg kjøpt bannerplass på et egnet nettsted.

Alternativet er å lage en egen mappe der næringslivet kan annonsere. Vil man inn og se på annonsene, så kan man det - ellers lar man det bare være.
Mvh Kyrre
www.kyrre.net

Honsu
Innlegg: 1
Registrert: 17 jan 2006, 18:08
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo

Legg inn av Honsu »

Dette er berre spam!! Han har prøvd og kapre kunder på andre forum også, f.eks www.bike.no! Dette innlegget frå mc.mud har no blitt sletta frå Bike.no!

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Mannen burde i det minste ha hatt noen par med MC sko i str 56 til KANONPRISER: :D
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Indian skrev:Mannen burde i det minste ha hatt noen par med MC sko i str 56 til KANONPRISER: :D
Håy..
Sko str. 56......til Kano-priser heter det :lol:
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg slettet like godt brukeren mud.no.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

Like greit det Indian. Her bør det være reklamefritt.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar