Ja ønsker alle tilbakemeldinger velkommen. Må få innspill på hva man finner, av uoriginalt ting og annet... flott å kjøre.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Ja ønsker alle tilbakemeldinger velkommen. Må få innspill på hva man finner, av uoriginalt ting og annet... flott å kjøre.
Har akkurat maken og hatt denne modellen på alle syklene siden 2007 - Yamaha TDM 900, Truimph Tiger 1050 SE, Moto Guzzi Stelvio V8 og nå altså KYM 1290 SA S.dypen skrev: 24 feb 2023, 23:51 Har vel egentlig ikke det men veldig godt fornøyd med min på 2019 SAS …
![]()
Fornøyd med både tankveske og festeanordning som er rask å ta på / av. @Bjerknez du har en veldig fleksibel bagasjeløsning der, drybag’n gjør det hele veldig fleksibelt uavhengig av hvor mye eller lite du har medBjerknez skrev: 25 feb 2023, 09:29 @dypen Den tankvesken kledde faktisk sykkelen synes jeg![]()
Det er mange som har tankvesker som ser ut som en flosshatt på tanken. Synderen vet hvem han er![]()
Jeg har sikkert postet dette bildet tidligere, men her er vertfall min turklare sykkel. Til sammen ca. 100 liter bagasjeplass. Har plass til mer men dette holder i massevis for min del.![]()
B88EB008-5AEA-448F-8091-65ED822195B8.jpeg
Samme veske fra sykkel til sykkel hvor du bare har byttet festering … Eller solgt syklene med tankveske :)AJ skrev: 25 feb 2023, 10:04Har akkurat maken og hatt denne modellen på alle syklene siden 2007 - Yamaha TDM 900, Truimph Tiger 1050 SE, Moto Guzzi Stelvio V8 og nå altså KYM 1290 SA S.dypen skrev: 24 feb 2023, 23:51 Har vel egentlig ikke det men veldig godt fornøyd med min på 2019 SAS …
Passer helt utmerket til disse syklene.
Solide vesker, dette.
Men jeg vet at også GIVI og Hepco & Becker har lignende løsninger med tankringfeste. GIVI med klikklåssystem, som SW-Motech også har, mens Hepco & Becker har en tankringløsning med magnetfeste, så vidt jeg ved.
Her får man tak i Hepco & Becker her i landet:
https://www.motorspeed.no/hepco-and-bec ... k-it-17-kg
SW-Motech får man kjøpt hos AGM, som i disse dager har gode tilbud på forskjellige løsninger:
https://www.agm.no/kategorier/motorsykk ... otorsykkel
Ja, denne type sykkel kler en slik drybag bedre enn en mindre sykkel da den er større synes jeg. Nå vil jo ingen sykkel se BEDRE ut MED bagasjeløsninger synes jeg, men med tanke på at jeg har både sidevesker, drybag og tankveske så ser det helt ålreit ut. :)dypen skrev: 25 feb 2023, 13:51Fornøyd med både tankveske og festeanordning som er rask å ta på / av. @Bjerknez du har en veldig fleksibel bagasjeløsning der, drybag’n gjør det hele veldig fleksibelt uavhengig av hvor mye eller lite du har medBjerknez skrev: 25 feb 2023, 09:29 @dypen Den tankvesken kledde faktisk sykkelen synes jeg![]()
Det er mange som har tankvesker som ser ut som en flosshatt på tanken. Synderen vet hvem han er![]()
Jeg har sikkert postet dette bildet tidligere, men her er vertfall min turklare sykkel. Til sammen ca. 100 liter bagasjeplass. Har plass til mer men dette holder i massevis for min del.![]()
B88EB008-5AEA-448F-8091-65ED822195B8.jpeg![]()
Samme veske på de tre første syklene. Så fulgte den med den første 1290'en da jeg byttet inn denne.dypen skrev: 25 feb 2023, 13:55
Samme veske fra sykkel til sykkel hvor du bare har byttet festering … Eller solgt syklene med tankveske :)
dypen skrev: 15 apr 2023, 15:34 Flott sykkel @Tore LMen, topboksen ser ut til å romme like mye som begge sidekoffertene tilsammen :)
Joda BMW sin K serie er flotte sykler, og er veldig fornøyd med den som tursykkel. Og Givi V56 toppboks er stor, ingen tvil om det.
Ja, jeg hadde det :)
Oj, den var veldig finTore L skrev: 15 apr 2023, 20:28Ja, jeg hadde det :)
Når jeg henta min fra vinter lagring hos KUS, var jeg og så litt på denne
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=289599566