Bjerknez | Triumph Rocket III GT

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
mekkern
Min motorsykkel: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Bjerknez | Triumph Rocket III GT

Legg inn av mekkern »

Er ikke HELT sikker på om det alltid er den siste sykkelen en kjøper som er den beste... :crazy:
IMG_8020.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bjerknez
Min motorsykkel: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

mekkern skrev: 12 mar 2023, 10:16 Er ikke HELT sikker på om det alltid er den siste sykkelen en kjøper som er den beste... :crazy:
IMG_8020.JPG
Hvis den kommer som et tillegg til den man har så teller det ikke. :knegg
Min blogg: www.bjerknez.no
LocaToWeb: Følg meg LIVE på tur!
Nye dekk ved 4.100km.
Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

En bitteliten uventet gladmelding i dag. Jeg får igjen 6.000 kroner på skattem :twothumbs:

Er vel akkurat den summen jeg må betale for årets service samt dekkomlegg på Rocket'en så dem kommer godt med :)

Nå venter jeg bare på at våren omsider skal komme... men først ser det ut til at det kan bli litt hviss fra oven det flrste døgnet...
Nye dekk ved 4.100km.
Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Valgte forøvrig å bruke 10% av skattepengene på denne dingsen:
https://www.komplett.no/product/1205745 ... lsrc=aw.ds

Kjekk og ha på tur :)
Nye dekk ved 4.100km.
Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Å i dag ble det kjøp av en slik liten råtass :)

Altså en 165W "GaN charger" som kan hurtiglade hele 4 enheter med til sammen 165W, hvis enhetene støtter det. Fin å ha på tur når det er mangel på kontakter og man ønsker kjapp opplading av iPhone, iPad, batteribanker etc. :thumleft
56BFAC2C-DD13-4CFC-833D-3AEC548157A4.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Nye dekk ved 4.100km.
Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

I dag har jeg ryddet en del på "kontoret" mitt. Tømt alle skuffer og hyller samt lastet det jeg ikke trenger etc. i den forbindelse ble alle esker og skap tømt.

Ikke noe ekstraordinært i seg selv, men det morsomme var at jeg fant hele 32 stk. USB kabler i ymse modeller, lengder og størrelser. 8 stk. USB-C til Lightning, 6 stk. USB-C til USB-C og 12 stk. USB-C til USB Micro. Resten av kablene jeg fant var diverse USB-A til Lighting/USB mini/USB-C/USB-Micro.

Med hele to nyinnkjøpte 20.000mAh batteribanker og to Magsafe Power bank batterier og tre USB gAn hurtiglader adaptere skulle man vel tro at jeg har det som trengs for å kunne lade opp det meste.

Det skal sies at jeg sikkert også har minst 20 USB kabler av ymse modeller i kjelleren for prosjekter der. :redface

Nei, jeg har ikke noe USB kabel fetish, men jeg har en uvane for å kjøpe kabler når jeg roter dem bort og alle ser ut til å havne rundt omkring på kontoret. Den ene kabelen fant jeg nede i en bukselomme i klesskapet og jeg fant flere kabler i "tomme" mobil esker etc. jeg fant også noen helt nye kabler som lå i esker hvor jeg kun har tatt ut produktet og ikke selve usb kabelen.

Rart det der altså... :lol
Nye dekk ved 4.100km.
Bilde

Svar