Så et spørsmål om Denali D4 ekstralys. Jeg var sikker på disse hadde dimme funksjon med kjørelys på dag og kveld, men at de også har fullt lys når jeg setter MC`n på fullt lys. Noen som vet?
Haha, jeg regner med ErikW tåler såpass.Audi Mannen skrev: 24 mar 2023, 19:07 Se nå....se nå.... Bjerknez får eksem her snart !!!!
Grattis med tursykkel fra meg i allefall.
..du veit ikke hva du går glipp av, sammenlignet med å cruse rundt på en engelsk "jernkomfyr"Bjerknez skrev: 24 mar 2023, 14:24 Grattis!
Nå mangler du bare et fullkomment turkjøkken, pølsekoker og selvsagt toppboks og sidebokser. Ikke glem klær med varmeelementer og en drikkesekk. Kan du forresten få dem med toalett også?![]()
![]()
God tur!![]()
Jeg kjører stil til jeg dørbiker7 skrev: 24 mar 2023, 19:16 Grattis så meget med god-sykkel, ErikW![]()
Og Bjerknes,
..du veit ikke hva du går glipp av, sammenlignet med å cruse rundt på en engelsk "jernkomfyr"Bjerknez skrev: 24 mar 2023, 14:24 Grattis!
Nå mangler du bare et fullkomment turkjøkken, pølsekoker og selvsagt toppboks og sidebokser. Ikke glem klær med varmeelementer og en drikkesekk. Kan du forresten få dem med toalett også?![]()
![]()
God tur!![]()
![]()
![]()
Haha, stilen endrer seg med alderen.lazyboy skrev: 24 mar 2023, 20:53 Kan kle opp en gris i Prada ,moncler, gull osv Bjerknez. Men det er allikevel en gris.
Du har kort hukommelse om din stil![]()
Haha, da kjøper jeg meg heller en gammel tempo (som jeg har hatt tidligere). Da kjlrer man vertfall litt stil. Jeg er heldig å kjenner en som er samler og selger slike. Den jeg hadde kjøpte jeg for 7.000 og solgte for 14.000. Teknisk strøken tempo med patina. Alt virket. Men så klart, med en kæll på 100kg. så går det ikke fort i motbakkene
Det gjør ingemting. Vi kan ikke komme først i mål alle sammen
Ja, men ikke bak mål