Podcaster, eller rett og slett gode gammeldagse radiosendinger som det jo strengt tatt er, har lenge vært populære blant svært mange.
Så da tenker jeg at MCsiden også kan henge seg med på denne bølgen. Ikke ved at vi som styrer og steller med MCsiden.no kommer til å lage noen egen podcast. For det kommer ikke til å skje selv om vi faktisk var ganske tidlig ute med noe lignende for en god del år siden.
Kunne funnet fram tråder og innlegg fra denne tiden, men tar meg ikke tid til å gjøre det akkurat nå.
Starter tråden med den gamle 68-venstreradikaleren Hans Rustad, som ikke lenger er det og som startet bloggen Document etter at han tok sluttpakke fra NTB for mange år siden.
Siden har bloggen utviklet seg til en en omstridt nettavis hvor Rustad, som nå rundet 70-års bøyen og fortsatt er ansvarlig redaktør, leverer sine skogpoder fra Eidsvolls skoger, rett ved der han bor.
Her hans siste, som fikk meg til å glise godt i skjegget mange ganger underveis i denne monologen

Så er det bare for andre MCsiden brukere å finne andre podcaster de mener er interessante å dele med oss andre.
Bør selvfølgelig være podcaster som er åpne for alle. Altså gratis tilgang.
Hvis ikke bes det om at det opplyse om at de ikke er det slik at de som er interessert er klar over at det kreves innlogging og evt. medlemsavgift.