Mulig tur i 2023.

Her kan du boltre deg med så mye tekst og bilder du bare vil fra korte og lange turer - alene eller sammen med andre.
Link gjerne bilder fra eksterne bildedatabaser.
Svar
Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6956
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Mulig tur i 2023.

Legg inn av kjellv »

ErikW skrev:@kjellv Har mått endre litt på ruta dessverre og ser at ting tar tid når man kjører alle småveier og slikt. Så på Stadtlandet og Vestkapp i dag gikk turen til Vågåmo. Grimsdalen og Peer Gynt vegen på hjemveien.
MÅ være hjemme til Fredag formiddag, da jeg ble ringt etter for time til kontroll av pumpa mi som ikke virker helt ordentlig ser du, så dette ble viktig.
Vi treffes plutselig en gang
Du har helt klart hatt en flott tur i godt vær, hyggelig å følge deg her.
Treffes gjør vi nok på ett eller annet tidspunkt, men god kontroll på pumpa er viktig.
Flott veivalg på hjemveien også Bilde

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk


Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Mulig tur i 2023.

Legg inn av rolf-arne »

@ErikW , ja merker godt at "pumpa" må være i orden, her også ... fikk endra dosering for ei stund siden og det sammens med slutt på vinter merkes godt..

Flott over Strynefjellet gammelveien er flott, om en litt smal..

Vestkapp er som Nordkapp, en fjellknaus, med godt vær flott, med skodde kan det bli ganske så trollsk..

Felles for begge "kappene" er de ligger like ved Honningsvåg...

God tur hjemover og håper på det beste for deg på fredag

Fredag får jeg betongen til garasjedekket...

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk


Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar