Daglig rengjøring av MC ?

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Daglig rengjøring av MC ?

Legg inn av AJ »

Misha skrev:Explorer 8. Men det har jo virka før, noen oppdateringer som har romstert i systemene igjen kanskje?
:mc3 :bb_p: :? :offtopic :rofl: :sick: :O :mrgreen

Skrev denne e-posten med Internet Explorer 8 og heller ikke her opplever jeg problemer med å åpne "Se flere Smil"
Det lille vinduet åpner og jeg kan legge inn alle de smiley'ne jeg vil av de som ikke synes på postsiden, dvs. de som synes til venstre for skrivefeltet.

Nå har jeg sjekket med Opera, Firefox og IE8 og kan gjerne også sjekke med Safari browseren, men tror nok jeg vil oppleve det smame der også...
Rart at andre har problemer :-k Hvorfor vet jeg ikke? :dontknow

Brukeravatar
Misha
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...

Legg inn av Misha »

:eh
Det er noe krøll med nettleseren(e). I sted satt jeg på en bærbar, nå er jeg på en stasjonær, også med ex-8. Begge har samme "feilen".
Så prøver jeg med google crome på denne, og da virker smiley'ene som normalt... :scratch

Nå vet jeg ikke om det er noe tillegg som kjører disse smiley'ene, men de virker jo de som er på denne siden...? :dontknow
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

:offtopic :offtopic :offtopic

Brukeravatar
Misha
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...

Legg inn av Misha »

Har ventet på den der... :knegg

Skal dra frem høytrykksspyleren i helgen, og se om den har overlevd vinteren. Hvis ikke er jeg ufrivillig medlem i hageslangeforeningen... :dontknow
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev: Har funnet denne svært effektiv:
[img]http://img.skitch.com/20100314-jhr7ekb5 ... 5bexyj.jpg[/img]
Da har jeg vært på Biltema og kjøpt vakeproduktet du anbefaler. MEN, har du lest bruksanvisningen? Der skriver de at du helst bør spyle av med høytrykksspyler :-J

I tillegg har jeg kjøpt disse to:

BildeBilde

Nå skal MC'n skinne hele sesongen.. :cheers

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Bruksanvisning??...Phø...nei DET leser man da ikke!!....Hageslangeforeningen bruker ikke HS, eneste høytrykk jeg bruker, er høytrykksluft fra kompressor for å tørke sykkelen :)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Bruksanvisning??...Phø...nei DET leser man da ikke!!....
Hvis alt tenkelig og utenkelig som kan gå galt til ethvert verst tenkelig eller utenkelig tidspunkt, da er det på tide på å lese bruksanvisningen... :8-[

Brukeravatar
Zahir
Motorsykkelen din: ZZR 1100 - 1993

Legg inn av Zahir »

Godtvoksen skrev:
Dortmunder skrev:Jeg vasker også med svamp.... og vannslange. Effektiv og relativ fort gjort. I alle fall hvis du må rigge opp HT først. Så jeg vil tippe at det er like fort å går over med en svamp eller å bruke HT.
Vel - tanken var vel å stikke innom bensinstasjonen i bygdesentrumet vårt, og putte på en tier, for så spyle av med varm høytrykksspyler..:-) Nå er det nattefrost, slik at hageslangen fryser til is og da er det ganske tungvint å tine den opp igjen.

Men, ut i fra det de fleste skriver så advares det til en viss grad mot dette.
Du vet da vel at hageslangen ikke skal henge ute med vann i når det er frost... :[-X Hilsen en med fagbrev som rørlegger.. :punch Vannet skal stenges inne om høsten før frosten kommer, slangen tømmes og ikke taes i bruk igjen før det blir varmegrader, med mindre du har "vannutkaster" som stenger for vannet inne hver gang du stenger krana på utsiden.

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Zahir skrev: Du vet da vel at hageslangen ikke skal henge ute med vann i når det er frost... :[-X Hilsen en med fagbrev som rørlegger.. :punch Vannet skal stenges inne om høsten før frosten kommer, slangen tømmes og ikke taes i bruk igjen før det blir varmegrader, med mindre du har "vannutkaster" som stenger for vannet inne hver gang du stenger krana på utsiden.
Selvsagt vet jeg det av dyrekjøpt erfaring. Jeg skrur alltid igjen utekrana og kobler fra slangen om vår/høst. Det hindrer ikke frost i slangen med mindre du tømmer den helt og tar den inn... ;e

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev:Det hindrer ikke frost i slangen med mindre du tømmer den helt og tar den inn... ;e
Stemmer det GV, og det samme gjelder håndtering av ...hageslanger ;e :notlistening

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev:
Stemmer det GV, og det samme gjelder håndtering av ...hageslanger ;e :notlistening
Det blir jo bare teori det Globe, her nede har vi ikke frost lengre... ;e

Bilde

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Daglig rengjøring av MC????? nææ....en gang i mellom hvis det skal være bra vær en stund...4-5 ganger i sesongen tenker jeg...sist var i september.. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

mekkern skrev:Daglig rengjøring av MC????? nææ....en gang i mellom hvis det skal være bra vær en stund...4-5 ganger i sesongen tenker jeg...sist var i september.. :lol
Spørsmålet var stilt 14 mars når det var mye salt på veiene her nede, og da var daglig rengjøring et must.. :thumleft

Svar