Dagens rute:
IMG_3488.jpeg
Ellers var jeg innom den lokale puben i Vardø i går etter å ha spist middag hos Varangerkokken (veldig bra mat

), noe som kan anbefales for alle som liker brune puber. Superhyggelig pubvert med masse lokalkunnskap, han hadde sågar en motorsykkel som pynt (i tillegg til masse andre greier på veggene)
IMG_3458.jpeg
IMG_3456.jpeg
IMG_3457.jpeg
Tipset om Hamningberg var en innertier, det er virkelig et landskap jeg ikke har sett maken til. Det var tidvis tykk tåke, så det ble ikke mange bildene.
IMG_3469_1a.jpeg
IMG_3468_2a.jpeg
IMG_3464_3a.jpeg
Videre kjørte jeg tilbake til Tana Bru, og over Ifjordfjellet. Det viste seg å være en flott kjøretur med bred fin vei (tydelig pusset opp) og flott utsikt.
IMG_3477_4a.jpeg
IMG_3479_5a.jpeg
IMG_3482_6a.jpeg
Fra Ifjord ble det strake veien til Lakselv. Fin kjøretur, men i 10 varmegrader og delvis regnvær gikk det mer på trass en naturopplevelser
Men Finnmark har hittil levert og vel så det, iallefall for en søring er det noe helt annet en hva man er vant med fra øst- og Vestlandet. Til tross for litt ymse vær i dag har det vært en fin dag på motorsykkelen. Den eneste skuffelsen var at jeg ikke kom meg inn i butikken før klokka 2001
image_8a.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.