Kombinasjons bryterne på venstre og høyre hånd har jeg lest det har vært «recall» på min BMW, i følge BMW forhandler er alle «recall» utført på min. Men i følge første eier er bare venstre side byttet noe som ser veldig sannsynlig ut da symboler / tekst på høyre er nesten slitt bort men ikke noe problem med den.FredrikE24 skrev: ↑20 jun 2023, 23:06 Jeg handler med en avtale jeg har via BMWCCN.
Det er imidlertid de samme prisene stort sett overalt. Bruk realoem.com for å slå opp delenummer(tast inn siste syv siffer av VIN). Så handler du fra en hvilken som helst BMW forhandler ved og oppgi delenummer og antall.
På høyre side var «MENU» knappen litt treg og noen ganger returnerte den ikke til utgangspunktet, MC Huset anbefalte å smøre med VD40 som løste problemet. Men nå feiler blinklys bryter av og til på høyre side så jeg må trykke 2 - 3 ganger før panelet indikerer att det er på. Har vært ute med VD40 igjen i dag for å se om det løser saken, hvis ikke må den byttes.
Men det er vel ikke noe «recall» på allerede byttet del etter 10 år
@FredrikE24 realoem.com var en bra side for å finne delenummer men det er viktig å holde tunga rett i munnen da det ikke er samme del med sentrallås som uten og ikke med LED auxiliary hovedlys som uten selv om det er nevnt i teksten. Litt lenger til venstre står utstyrskoden med YES eller NO bak som jeg overså i starten. Mye reklame :)
Forstår jeg deg rett så kan du kjøpe motorsykkel deler til BMW gjennom alle forhandlere også BMW bilforretninger …