Regner med at vi "klimafornekterne " som bare har "livets harde skole " nå kan få oppreisning.

Ja det kan du tro....
I kort målestokk skjer der ting og det kalles vær... I lang målestokk er vi laaaangt innenfor normalen...
Kanskje vi får en mer edruelig tilnærming til dette med CO2 i tiden som kommer?
Som ventet ingen "krigstyper" og rydding av plass på forsidene i hovedmediene om denne SSB saken.
"Vi kommer til å ta livet av oss selv på grunn av dumskap", slik jeg har oversatt det denne kloke mannen sier helt til slutt i dette fantastiske videoklippet hvor jeg mp si meg uforbeholdent enig i alt han sier!
Ingen her i heimen skal drikke dette svineriet:AJ skrev: ↑09 okt 2023, 17:37 "Klimamelk" er visst det nye nå som skal være med å redde den stakkarslige kloden vår:
https://hemali.no/landbruk/klimamelk-er ... uklet-med/
Får meg til å tenke tilbake på egen oppvekst på et gardsbruk uten noen form for industrialisert jordbruk. Gardsbruk helt i pakt med naturen, kyr beitet på usprøytet inn- og utmark og min far fikk stadig vekk ros for svært god kvalitet på melka vi leverte.
Vinterfôret besto i all hovedsak av hesjetørket usprøytet høy, halm og noe kraftfôr.
Og ingen av oss på gården tok skade av kyrenes metalutslipp...![]()
![]()
Nå skal altså alt dette som ahr fungert i generasjoner skrotes til fordel for "sunt" laboratiioskapt fôr.
Hvorfor? Fordi "klima", så klart...![]()
![]()