MyRoute

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Online
Brukeravatar
dypen
Innlegg: 5289
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: K1600GT
Sted: Lillestrøm

MyRoute

Legg inn av dypen »

Kanskje linken funker for de som vil skaffe seg livstidskonto for hyggelige €79,- MRA Navigation Next Lifetime Sale
https://www.myrouteapp.com/en/shop/login/lifetime/Nav
IMG_0688.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2

Brukeravatar
MGR1
Innlegg: 496
Registrert: 08 feb 2013, 16:40
Motorsykkelen din: AJS 500 twin 1955 - Aprilia Pegaso 650 1997
Sted: Norge

Re: MyRoute

Legg inn av MGR1 »

Må innrømme at jeg ikke kjenner til dette produktet. Hva er fordelene kontra Google maps eller ViaMichelin, som er gratis?

mekkern
Innlegg: 7590
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: MyRoute

Legg inn av mekkern »

MGR1 skrev: 24 mar 2024, 12:01 Må innrømme at jeg ikke kjenner til dette produktet. Hva er fordelene kontra Google maps eller ViaMichelin, som er gratis?
Jeg og de jeg reiser sammen med på MC liker dette produktet, spesielt grunnet planlegging og deling av ruter og muligheter for å kjøre "offline"-men om det er noe for "deg" er noe en bør sjekke ut selv-gå på sidene og vurder.
Jeg har lifetime på MRA routeplanner og MyRouteApp.
Bruker den også til fots og på tråsykkel (og bil/bobil).
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

BjørnSover
Innlegg: 393
Registrert: 01 des 2020, 21:34
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
Sted: Stavanger

Re: MyRoute

Legg inn av BjørnSover »

Jeg har sett på mra de siste dagene. @mekkern - hva gir det ekstra å kunne sette at det er mc tur som planlegges? Hva er fordelen med de andre kartene som er i gold? Foreløpig har jeg prøvd og likt ruteplanleggingen online.

mekkern
Innlegg: 7590
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: MyRoute

Legg inn av mekkern »

Uten å være noen guru på dette så er alle kartgrunnlagene tilgjengelige i MRAgold-også HERE som er grunnkartene i Garmin og Tomtom.
Alle kartgrunnlagene lager litt forskjellige ruter avhengig av nyanser i waypoint.
ser de med BMW legger dette inn i navigasjonen på sykkelen og det funker greit.
Men her kan det ligge litt grums avhengig av kartgrunnlaget man har laget rutene i-man kommer til samme sted men velger muligens andre veier i byer og slikt avhengig av preferanser.
Om dette er verdt det i forhold til gratis eller billigere varianter er ikke jeg som skal vurdere men for meg som "en alt i ett" med "Myroute app" til fots-sykkel-mc-bil-bobil på Ipad/Iphone og med integrert i Carplay.-er dette helt okidoki.Men jeg har hatt dette i en del år og prisen var da en del billigere også.
Samtidig kan jeg lage tracks for å lagre eller sende på tlf til kompis så han finner campen i "ødemarka".
Dessuten har jeg et greit bibliotek av egne og andres turer og tracks -noen delt-noen private.
Kjekt med offline kart også for ikke alltid en har dekning eller vil bruke datakvoten.
Skulle jeg ha kjørt "hardcore offroad" hadde jeg nok gått for spesial utstyr og karter.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22925
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MyRoute

Legg inn av Bjerknez »

Hva er det som skiller denne ruteplanleggeren fra andre planleggere?

Personlig bruker jeg Beeline GPS:
https://beeline.co/

Med denne kan man ta opp, lage ruter samt dele etc. man kjøper selve GPS'en som ikke tar mer plass enn en stor femkroning, og appen er gratis.

mekkern
Innlegg: 7590
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: MyRoute

Legg inn av mekkern »

Bjerknez skrev: 25 mar 2024, 01:44 Hva er det som skiller denne ruteplanleggeren fra andre planleggere?

Personlig bruker jeg Beeline GPS:
https://beeline.co/

Med denne kan man ta opp, lage ruter samt dele etc. man kjøper selve GPS'en som ikke tar mer plass enn en stor femkroning, og appen er gratis.
Bruker MR i samarbeid med navigasjonsappen på pad/tlf/Carplay.
den brente 5èrn beeline funker ikke for min bruk.
Men alle må finne hva som passer deres bruk.
Og da får en lese litt om muligheter undersøke og lese erfaringer.
Ingenting er "best for alle"
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar