SkjønnerGodtvoksen skrev: Grunnen til at jeg må ha antallet nå - er jo ganske enkelt for å se om vi blir mange nok...:-)

SkjønnerGodtvoksen skrev: Grunnen til at jeg må ha antallet nå - er jo ganske enkelt for å se om vi blir mange nok...:-)
Det er notert. Så langt er vi da 4 påmeldte + en på restlaget. Det er akkurat mange nok til at treffstedet står i fare for og endres fra Farsundsresort til GV-huset i Kvinesdal...Globe skrev:
SkjønnerDa tror jeg det er best at du ikke regner med meg, slik at det ikke er jeg som blir en del av "akkurat mange nok". Du får plassere meg på "restlageret"
Notert, da er vi fortsatt 4 påmeldte og 2 på restlaget. Prisen (kr. 1395,- pr. person) inkluderer 2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag (lørdagskveld) i et helt nytt og storslott ferieparadis - billigere får vi det nok aldri.Onsløv skrev:En til på restlaget, muligens med frue her..., dessverre. (Dvs, dessverre at jeg må havne på reservelaget)
Prisen, er det pr natt eller for begge netter?
Jeg har blitt invitert på en annen "stor happening" som generelt sett er "once in a lifetime" selv om noen av forskjellige grunner får den flere ganger.
Godtvoksen skrev:Notert, da er vi fortsatt 4 påmeldte og 2 på restlaget. Prisen (kr. 1395,- pr. person) inkluderer 2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag (lørdagskveld) i et helt nytt og storslott ferieparadis - billigere får vi det nok aldri.Onsløv skrev:En til på restlaget, muligens med frue her..., dessverre. (Dvs, dessverre at jeg må havne på reservelaget)
Prisen, er det pr natt eller for begge netter?
Jeg har blitt invitert på en annen "stor happening" som generelt sett er "once in a lifetime" selv om noen av forskjellige grunner får den flere ganger.
Da vi i utgangspunktet var en gruppe med mulig 13 interesserte og den nå er redusert til åtte, så ser det ut som det går mot avlysning av dette kjempetilbudet - vi må nok minst være 10. Jeg hadde tippet i utgangspunktet at vi havnet på et sted mellom 15-20 stk, og forespeilet Fasundresort på det antallet.
Notert, da er vi 6 påmeldte og 3-4 på restlaget, klarer vi å bli over 10 påmeldte før 1. mai?Dexter skrev:Jeg er nå med enda jeg...
Det var det, men du med kone er alltids hjertelig velkommen ti Kvinesdal. Vi kan nok få til både skalldyraften og grilling her også.Dexter skrev:Dette var synd
Synd...
Er enig med at det er synd. Håper også at det er mulig å få til likevel. Et slikt / slike treff hadde passet meg ypperlig!AJ skrev:Synd...![]()
Ble kanskje et litt for annerledes treff enn hva de fleste er vant til, muligens...![]()
Uansett var/er det et flott initiativ og idé, som jeg håper vi kan komme tilbake til senere her på Forumet.
Hadde jo vært flott med et slikt 'luksus' treff (treff uten telt...) forksjellige steder i landet vært år
Det høres ut som en plan! Kona elsker reker så da har vi vel menyen klar tenker jeg
Misha skrev:Defininsjon på skalldyraften:
1 Liter Sprit pr.person, Så HUMRER vi litt, REKER litt rundt, sa KRABBER vi hjem, SKJELLer UT naboen ... og så blir vi stille Som ØSTERS ...