Bikerbaben's logg, ny b(ikers)logg, Karavanseraiet.no

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Baron von Waffel
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125

Re: Bikerbaben's logg

Legg inn av Baron von Waffel »

Velkommen innom eller tilbake eller hva det nå blir.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Hei! Du har/er vært savna her inne! :m

Alt bra ellers? Kamelen lever? Og du selvsagt :)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Godt du er tilbake Ragnhild ! Jeg og diskant høytaleren har savnet deg skal du vite. Nå er det kommet ny hund i huset, en "sinna" jævel som er mix av samojed, schafer,elghund og no annet parkvesen mix. Han blir litt grinete hvis du ikke gir ham pizza når det er på bordet men da bare roper jeg på diskant høytaleren for å få ro i stua. Litt bjeffing på ham så er han helt spjølsau og underdanig igjen. Mesteparten av dagen ligger han i saueinnhegninga og passer på lammene til en kamerat av meg. Hva gjør en ikke for å slippe unna diskant høytaleren ? :knegg Han har ikke fått noe navn enda men jeg tror han kler navnet Kjell jeg ? Oppkalt etter naboen selvfølgelig. Virker sinna men nyser du så står endetarmen rett ut under 1ste buska du kan se i nærområdet. En grei fyr er han åkke som.

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

cheron skrev:Kamelen lever?
Tror da det
http://kamelhiet.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bimma
Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
Kontakt:

Legg inn av Bimma »

Tusen takk for godt selskap på supert kjørekurs i helga Ragnhild :prf
Bilde
Ragnhild og Kamelen i farta i langserpentiner'n

Bilde
Bimma kjører sirkel....blei helt svimmel gitt... :knegg

Bilde
Ragnhild stilte med varm suppe og pølsetermos på Valle Hovin..... namnam... :buddies:

Bilde
Ragnhild slapper av i gresset under kirketida på Vålerbanen

Supert kurs fra Naf Mc Oslo med instruktører fra Tango Mc. ANBEFALES...!!! :prf
Håper å se deg igjen til neste år Ragnhild. Sporty at du tok turen helt fra Trondheim! :D
Livet består av øyeblikk - nyt dem !

Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km

BLOGGEN MIN: mc-tourer.com

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Bimma Takk likeins :-)
Vi satser på å gjenta suksessen til neste år

Cheron
Bimma har visst bevist at ørkendyret fremdeles er i live og i funksjonsdyktig stand

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Hyggelig å høre fra deg,da gitt,Ragnhild.. :hallo :rop :buddies:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Se gjerne innom bloggen min :-)
http://kamelhiet.blogspot.com/2010/05/e ... lg_23.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Se gjerne innom bloggen min :-)
http://kamelhiet.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

PS Kan noen være så inderlig snille og greie og få fjerna "Mitt andre hjem" fra avataren min?

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

hm ja nå er skilsmissen endeli skjønner jeg

du må ha lykke til videre da...

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Skilsmisse? :oh
Er noen år siden jeg skilte lag med samboeren gjennom enda flere år, men det har lite med at jeg ikke vil at det står "Mitt andre hjem" i avataren min å gjøre. Hvis det var det du ville fram til Duville.

Jeg har ett hjem, og det er der senga mi står, og hvor jeg tilbringer mesteparten av tida jeg ikke er på jobb eller er ute med ørkendyret. Jeg har ikke hjemmet mitt på ei eller anna nettside, selv om noen kanskje tror det. Og jeg vil iallfall ikke at ei nettside påstår det, selv om jeg har et stort antall innlegg på dette forumet.

Beklager at jeg tar litt av, men det at det står "Mitt andre hjem" på avataren min irriterer meg grenseløst hver gang jeg er innom med reklame for Kamelhiet. Og det er jo rimelig ofte (Not)

*Lurer på når noen begynner å dra fram at det er regler for hva man kan reklamere for?* :-k

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Er jo pga antall innlegg du har den greia der... Så vet ikke om den kan fjernes sånn helt uten videre?
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev: Beklager at jeg tar litt av, men det at det står "Mitt andre hjem" på avataren min irriterer meg grenseløst hver gang jeg er innom med reklame for Kamelhiet. Og det er jo rimelig ofte (Not)

*Lurer på når noen begynner å dra fram at det er regler for hva man kan reklamere for?* :-k
Har ingen planer om endring av brukerrangeringen, men du har et poeng som tas til følge umiddelbart på følgende måte:

Hjem endres til "hjem". Og da tror jeg nok alle forstår at det er snakk om hjem i en slags overført betydning... For øvrig må man gjerne tolke inn betydninger som man måtte ønske... :mk

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Oki, går det ikke å fjerne det, så går det ikke. Sånn er det bare med den saken

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Vet det er flere som vil at jeg skal ta opp igjen aktiviteten på dette forumet. Senest når jeg så Globe i hvitøyet sist, sa han "Du begynne på forumet igjen !"

Hyggelig å få slike tilbakemeldinger.

Jeg kan bare beklage og be om unnskyldning i tilfelle det jeg sa/gjorde som mod ble tatt ille opp av noen. Men gjort er gjort, og jeg kan ikke lyve fra meg noe av det jeg har sagt eller gjort.

Årsaken til at jeg valgte å redusere aktiviteten var en dypfølt, ærlig og alvorlig ment melding som fortalte meg at avsender hadde vært nede på sitt eget grunnfjell og funnet at dette mente han.

Det er aldri hyggelig å få slike meldinger, og jeg er ikke større enn at jeg tok meg nær av det som sto der og reagerte deretter. I dag ser jeg at jeg kunne gjort mye på en annen måte, og kanskje retta opp i tinger og tanger. Men jeg er den jeg er, og når jeg klatrer opp på min høye hest og nekter å ta i mot fornuft, da er jeg ikke tilgjengelig for forsøk fra den andre parten på å være hyggelig og glatte over.

Desverre står den meldinga der fremdeles og stirrer meg i øya når jeg tenker på MC-sidens forum og da blir det så som så med lysta til å delta igjen.

Tusen takk for at jeg fortsatt kan bruke denne bloggen som reklameplass for Kamelhiet og for de besøkene jeg får hefra :-)
Se gjerne innom Ladybikers Inn også :-)

Duville

Legg inn av Duville »

Ragnhild skrev:Skilsmisse? :oh
Er noen år siden jeg skilte lag med samboeren gjennom enda flere år, men det har lite med at jeg ikke vil at det står "Mitt andre hjem" i avataren min å gjøre. Hvis det var det du ville fram til Duville.

Jeg har ett hjem, og det er der senga mi står, og hvor jeg tilbringer mesteparten av tida jeg ikke er på jobb eller er ute med ørkendyret. Jeg har ikke hjemmet mitt på ei eller anna nettside, selv om noen kanskje tror det. Og jeg vil iallfall ikke at ei nettside påstår det, selv om jeg har et stort antall innlegg på dette forumet.

Beklager at jeg tar litt av, men det at det står "Mitt andre hjem" på avataren min irriterer meg grenseløst hver gang jeg er innom med reklame for Kamelhiet. Og det er jo rimelig ofte (Not)

oi - dette tok jo litt av da og ikke er det lørdagskveld heller - hadde ikke noe annet enn en ---missen mellom MCsiden og deg" i tankene og litt sånn kommentar på din relativt store bønn om å få lov til å "flytte hjem til ditt eget hjem".

Hvis endring av (avatar=feil) brukerrangering medfører debatt og din deltakelse på siden så er jeg veldig for å endre den. Men hvis den skal endres så du skal slippe å bli irritert når du kun skal innom for å reklamere så kan jeg ikke se noen grunn til å bruke en kalori på endring av (avataren=feil) brukerrangeringen. At du har fått lov til å reklamere på disse sidene er vel kanskje ene og alene det faktum at du tidligere var en verdsatt og positiv deltaker på sidene etter det jeg har forstått, noe som viser seg i din avatar. At du blir irritert "hver gang du er innom for å reklamere" får være din greie synes nå jeg siden det ser ut til at det er kun reklame du er innom for. Da får du bære over med at din reklame får en viss effekt. I så fall er det er jo bare å la være med å reklamere.
Sist redigert av Duville den 13 jun 2010, 19:17, redigert 1 gang totalt.

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Duville har ikke noe med avataren min å gjøre.

Edit. sletta en skriveleif

Duville

Legg inn av Duville »

Ragnhild skrev:Duville har ikke noe med avataren min å gjøre.

Edit. sletta en skriveleif
Helt klart ikke noe med avataren eller den nå totalt manglende avataren, - men det virket kanskje som om du trakk min kommentar om skilsmisse noe langt i din kommentar til mitt innlegg. Mente selvfølgelig skilsmissen mellom MCsiden (oss) og deg. Hva annet du har foretatt deg er for meg totalt likegyldig. Mente selvfølgelig Brukerrangeringen i innlegget over, ikke avatar, sorry.

Jeg har selvfølgelig like lite med brukerrangeringene å gjøre som du har. Jeg kan jo bare gi utytrykk for min menig og det har jeg kanskje lov til, siden jeg faktisk er litt aktiv på sidene for tiden i motsetning til andre... Det er jo helt opp AJ og de som driver siden om de ønsker å foreta endringen som faktisk er foretatt. At du ser litt rødt når du kun er innom og reklamerer for egen side synes jeg er litt søtt da.

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Bilde

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

OG så savner jeg de kvikke kommentarene :bananas dine da.. :sorry
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Du er da kvikk nok sjøl?

:erte

Brukeravatar
RuneMC
Motorsykkelen din: '08 DL650A

Legg inn av RuneMC »

Har konto på et annet forum som bruker vBulletin der man tillates å velge sin egen "title" eller "user rank" som dette feltet gjenspeiler etter at man har postet et admin-definert antall innlegg. Synes selv dette er en bedre modell enn faste, predefinerte (og evt ikke passende) "hedersbetegnelser"...
Ser mcsiden.no bruker phpbb bulletin system og det samme bør være mulig via "hack" i phpBB iflg dette
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Det er ingen medlemmer her på MCsiden.no bortsett fra Ragnhild som har reagert og nevnt noe om den uhøytidelige brukerrangeringen vi har, så vidt jeg kan huske :-k .
Dermed er dette neppe noe de fleste brukerne er veldig opptatt av...
Rangeringen er heller ikke viktig, men kun ment som en morsomhet, som vi enkelt kan fjerne om det skulle være ønskelig.

Det er langt fra alle phpBB baserte forum der ute som bruker denne rangeringsmuligheten, hvor man altså fritt kan bestemme rangeringsnivåene og ordlyden i disse.

Som sagt; kun en morsomhet, som vi tror de fleste setter pris på, uten å legge noe bokstavelig eller noe med dypere mening i de ulike rangeringene...

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Ragnhild skrev:Du er da kvikk nok sjøl?

:erte
jauda- men det var litt artig å liste seg i grensen på et litt støvete moderatortastatur da... ;e

Men fra spøk til halvor-savner inleggene dine. :redface
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Bilde

Gjør jeg òg Mekker'n, hvis der en trøst

Låst