Smia MC, det er søndag
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Re: Smia MC, det er søndag
Jeg har ikke tid. Kommer kunder her nå og handler BMW deler. Lykke til i dag! :)
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg tok meg nå en tur idag og la inn stopp på Smia som passende stopp for vaffel og kaffe (og så en liten pølse til sist da... som lunch...)
Det ble totalt 20 mil med rute fra Røyken til Smia via Eikeren, og tilbake samme vei bortsett fra på slutten som jeg tok om Lierbakkene og Dikemark
[album]406[/album]
Eikeren viste seg fra sin beste side og spesielt veiene fra litt nord for Eidsfoss og sørover var suverene MC-veier med tørr, fin asfalt uten snev av telehiv og mange behagelige svinger.
[album]407[/album]
Merket meg i forbifarten at det var en kafe/uteservering i Eidsfoss som så riktig så fin ut - den må testes ved en annen anledning
Knipset i farten noen bilder på Smia MC:
Meget pent eksemplar av arten Suzuki
[album]408[/album]
BMW og Keeway
[album]409[/album]
Trehjuling med barnesete på bakseteplassen! Det er ikke lett å få til ellers! Og han som brukte det tror jeg kan skimtes på en av stolene lengst vekk (han laveste..) Snakk om å flaskes opp i MC-miljøet.
[album]410[/album]
BMW'n min merket gruppe-presset fra Honda-ligaen
[album]411[/album]
Det ble totalt 20 mil med rute fra Røyken til Smia via Eikeren, og tilbake samme vei bortsett fra på slutten som jeg tok om Lierbakkene og Dikemark
[album]406[/album]
Eikeren viste seg fra sin beste side og spesielt veiene fra litt nord for Eidsfoss og sørover var suverene MC-veier med tørr, fin asfalt uten snev av telehiv og mange behagelige svinger.

[album]407[/album]
Merket meg i forbifarten at det var en kafe/uteservering i Eidsfoss som så riktig så fin ut - den må testes ved en annen anledning

Knipset i farten noen bilder på Smia MC:
Meget pent eksemplar av arten Suzuki
[album]408[/album]
BMW og Keeway
[album]409[/album]
Trehjuling med barnesete på bakseteplassen! Det er ikke lett å få til ellers! Og han som brukte det tror jeg kan skimtes på en av stolene lengst vekk (han laveste..) Snakk om å flaskes opp i MC-miljøet.
[album]410[/album]
BMW'n min merket gruppe-presset fra Honda-ligaen

[album]411[/album]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
-
- Motorsykkelen din: Yamaha

Pleier å ta følgende rute: Konnerud-Skoger-Sande-Hanekleiva-Eidsfoss-Vestfossen-Mjøndalen-Konnerud.
Fine bilder du tar!
Veien er viktigere enn målet.
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Smia MC holder åpent på 16. mai.
Jeg og fruen vil være værter denne søndagen. Kaffe, vafler, varme pølser og brus. Bare å legge turen om vakre Berger.
Berger på VestfoldTV. http://www.facebook.com/video/video.php ... 556&ref=mf" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg og fruen vil være værter denne søndagen. Kaffe, vafler, varme pølser og brus. Bare å legge turen om vakre Berger.
Berger på VestfoldTV. http://www.facebook.com/video/video.php ... 556&ref=mf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Skal det bli Smia på meg denne søndagen så må jeg kjøre bil... 

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Du vet vi har godt om med parkeringsplass...kom gjærne i vogntog om du vil
Kaffe og vafler har vi til alle.

- Dexter
Jeg vurderer det, men det blir nok ikke med vogntogrogg skrev:Du vet vi har godt om med parkeringsplass...kom gjærne i vogntog om du vilKaffe og vafler har vi til alle.

Er hjemme alene med minstejenta som selvfølgelig synes motorsykkel er KULT, og pappas sykkel er den kuleste

Kanskje vi tar en tur bare for å lufte oss litt

- Dexter
Ojda, kan ikke akkurat si at det er strålende MC-vær i dag da... blir d noe på Smia nå da? Her høljer det ned, bokstavelig talt...

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Bøtter ned her på Høyjord så i dag blir det sofa og fyr på peisen her hjemme. :)
You'll never walk alone
- rogg
- Kontakt:
Smia MV har åpent uansett vær... Ingen sykler innom forståelig nokk. Vi ornet til med bord og stoler innomhus. Mest medlemmer var innom. Og alle kom med bil:))
Vi kjører videre med klubbtorsdag. Har åpent fra kl 18 på torsdag. Så en kveldstur rundt Berger burde være tingen. Vi har vafler og pølser, samt varm kaffe og kald brus
Vi kjører videre med klubbtorsdag. Har åpent fra kl 18 på torsdag. Så en kveldstur rundt Berger burde være tingen. Vi har vafler og pølser, samt varm kaffe og kald brus
- rogg
- Kontakt:
Vi har kaffe og brus til de tørste...
Sleng innom og opplev Berger en godværsdag.. og hygge dere sammen med mange andre bikere.. vi holder
det gående til ca kl. 1600 ++
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Som talsmann for de enkle av oss , kjører vi mot Svelvik da ? Også åpenbarer Smia seg for oss enlke sjeler ?
Orker ikke lese hele tråden og ikke hæler jeg å tenke på å dra Haus Gestapo ut på E 18 så vi vil ta lengste veien. I lusefart. 

- rogg
- Kontakt:
En fin søndag med mange besøkende. 35 sykkler var innom og hilste på. Flere langveisfarende hadde hørt om vaflene..

- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Morna gutta!
Er det kaffe og vaffler nå te søndag?
Tenkte og ta turen fra stavanger og over fjellet søndag..
Kenneth
Er det kaffe og vaffler nå te søndag?
Tenkte og ta turen fra stavanger og over fjellet søndag..

Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell