dypen skrev: 20 aug 2024, 19:49
ErikW skrev: 20 aug 2024, 14:46
Planen er å shine opp lokalet skikkelig. Drømmer om skyvedører på øvre hyllene mot taket, slik at ikke alt som står der synes, da det blir sykt rotete. Akkurat nå alt alt bare stuvet rundt her som sagt og det pga. motor delene.
Jeg bor i 2 etg. her og hele huset er totalrenovert for 6 år siden, der alt er nytt fra kloakk i gata til pipetopp. Huset er 19,80 x 9,80 mtr. Er også leilighet innenfor verkstedet for utleie.
Det er kun verkstedet som ikke er gjort noe med enda....
Vi driver også mye med restaurering av BBS felger av de klassiske skrudde i 2 delte og 3 delte versjoner. Også Porsche felger som på bildet her. Dette for eget bruk på egne biler før de selges eller om noen kommer med ønsker.
Kjøper mye felger i Sverige som da er ødelagte eller tilårskomne i utseende og polerer opp til slik som på disse bildene. De med Gull senter er er meget sjeldne og er ble vel solgt i går for 75 laken.
Vi er noe på utstillinger også.
Våre BMW M-biler ser gjerne slik ut under
Når bilen ser slik ut under kan du reise på bilutstilling med god samvittighet og pokaler blir det også

Restaurere felger, reparerer dere skader sprekker og lignende eller har dere kontakt som tar den jobben … Siden det er bare garasjen som står igjen skjønner jeg du har lyst på å ta en shine jobb der
Reparerer det meste selv, men har kompiser som tar event. sveising på biler om det er nødvendig. Lakkering av motorrom ved restaurering av biler gjør vi selv, men videre lakkering settes bort.
Vi har total restaurert 7 stk BMW e30, 325i i bua her. Hver av guttungene fikk det til sin 18 års dag og var med på restaureringen selv også. Bilene blir da plukket helt ned. Alt av skruer og Clips byttes og alt annet lakkeres og restaureres. Interiør trekkes om også.
Vi var tidlig ute med å godkjenne en slik BMW e30, 325i med BMW M3 motor på 343 hk. Tok meg 9 besøk på Biltilsynet.