Den er grei. Vi snakkes på kveldenmekkern skrev: 22 aug 2024, 21:29Aner ikke når jeg forlater Torsby. dessuten har jeg bobil/mc og kjører dit på fredagen-i regnet.![]()
Men vi kan jo "kjøre i oss" noen øller på kvelden.![]()

Den er grei. Vi snakkes på kveldenmekkern skrev: 22 aug 2024, 21:29Aner ikke når jeg forlater Torsby. dessuten har jeg bobil/mc og kjører dit på fredagen-i regnet.![]()
Men vi kan jo "kjøre i oss" noen øller på kvelden.![]()
Joda, vær er vær :)Nineball skrev: 23 aug 2024, 08:15 Det blir turvær uansett Bjerknez, her småyrer det nå og skal varierere utover dagen mot Åmål, men det er det som er å dra på tur![]()
![]()
Maxitaxi stemmer jeg for hvis vi snakker om i morgen kveld vertfall.AJ skrev: 23 aug 2024, 17:01 Restauranten her på campingen er stengt selv om vi ble lovet at den skulle åpen den helgen vi skulle være her.
Så da er spørsmålettil treffdeltakerne:
Maxitaxi til Åmål for middag i kveld?
Eller hver ordner for seg selv her på fellskjøkkenet?
Servicebygget egner seg ikke særlig til felles bespisning...
BSA'en har gått som en klokke, og ingen problemet så langt - ille morro vettu
Godt og høre.
Jeg tenker at vi går ut og spiser, dårlige fasiliteter her nå på campingen da mye er stengt ned for høsten og vinteren.Bjerknez skrev: 23 aug 2024, 15:11 Hvordan blir det med mat i morgen lørdag?
Skal jeg kjøpe med mat, eller skal vi gå ut og spise etc.?
Med tanke på det noe usikre været, regner jeg med at grilling ute ikke er veldig aktuelt?
Merkelig. Er jo tross alt august enda da...Tore L skrev: 23 aug 2024, 18:06Jeg tenker at vi går ut og spiser, dårlige fasiliteter her nå på campingen da mye er stengt ned for høsten og vinteren.Bjerknez skrev: 23 aug 2024, 15:11 Hvordan blir det med mat i morgen lørdag?
Skal jeg kjøpe med mat, eller skal vi gå ut og spise etc.?
Med tanke på det noe usikre været, regner jeg med at grilling ute ikke er veldig aktuelt?