Blir du stoppet i kontroll uten db-killer hvor desibel nivå oversteger 100 blir det pronte kjøreforbud …
https://dinside.dagbladet.no/motor/tar- ... m/81878164
Kjøreforbud uten db-killer …
Kjøreforbud uten db-killer …
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
-
- Innlegg: 20
- Registrert: 11 jun 2023, 15:59
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX-S 750 2020
- Bosted: Drammen
Re: Kjøreforbud uten db-killer …
Nå er vel dette en lett motorsykkel. Disse bråker jo noe sinsykt uansett om du drar opp til 50km/t eller 80km/t.
Tror du der blir kjøreforbud på en tung mc som bråker orgianlt uansett?
Virker som dette tilfellet var ganske ekstremt. Nærmere 120 db er jo sinsykt høyt. Og kan vel være skadelig for hørselen
Tror du der blir kjøreforbud på en tung mc som bråker orgianlt uansett?
Virker som dette tilfellet var ganske ekstremt. Nærmere 120 db er jo sinsykt høyt. Og kan vel være skadelig for hørselen
- FredrikE24
- Innlegg: 4866
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Kjøreforbud uten db-killer …
Hele greia er at dette med bråkete motorsykler tar helt av, og det blir bare fler. Folk klager og er drittlei. Mange jeg kjenner som ikke er så interessert i motorsykler forbinder dette vi driver med utelukkende med støy, det er ikke bra for oss.
At det å kjøre med bråkete motorsykkel gir større konsekvenser fremover enn kun visning er ikke annet enn å forvente.
Kjører man med E-merket potte med papirene i orden eller originalpotte så har man ingenting å frykte, så jeg ser ikke problemet.
At det å kjøre med bråkete motorsykkel gir større konsekvenser fremover enn kun visning er ikke annet enn å forvente.
Kjører man med E-merket potte med papirene i orden eller originalpotte så har man ingenting å frykte, så jeg ser ikke problemet.
Re: Kjøreforbud uten db-killer …
Ikke noe problem bare en «reminder» til de som dette gjelder uavhengig av sylindervolum
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure