Litt vanskleig å anslå, egentlig...
Kommer mye an på dagsformen og hvor godt en synes kjøreferdighetene er 'på stell', for å si det sånn.
Jeg er nemlig ganske avhengig av en god kjøre- og mestringsfølelse. Er den god (noe den som regel er) kjører jeg gjerne langt - en tur til Fagernes og tilbake, en tur til Charlottenberg og tilbake, rundt Mjøsa eller Randsfjorden, for å nevne noen få 'doser'...
![razz :P](./images/smilies/razz.gif)
Men så handler dette om å ha tid også. Og så langt i år har nok tiden satt sine begrensninger på kjøredosene. Men det blir det nok forandring på utover i juni, juli og august.
Så får jeg oppsummere når sesongen er over. Da har TDM'en fått kjørt på seg en god del km. Totalt (bortimot 60.000 km. eller kanskje mer...?) og til neste år er den blitt fem år gammel...
Det uunngåelige spørsmålet melder seg: på tide å bytte...?
Vi får se. Mye avhenger av disse avhengighetsskapende kjøredosene...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
;)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene
her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
![Bilde](https://s25.postimg.cc/jhuaiplbj/Super_Adv_S_150.png)