
Motorsykkel logg, «dypen» …
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Fin kveld og flott langs Mjøsa

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39508
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Skogstur på grusvei på meg i dag
:

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Med været vi har hatt i dag er grus bra @AJ
men det blir fort kaldt når kvelden kommer.

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Flott dag med flott vær da vi skriver 3. oktober med temperatur fra 9 - 14 grader, en liten runde på 25 mil med innlagt shopping og kaffepause på Askim Frukt & Bærpresseri AS. Skyggepartiene rekker ikke å tørke opp i løpet av dagen så det kan være skummelt i noen svinger sammen med mye jordrat noen steder etter landbruk redskap i forbindelse med innhøsting. Har passert totalt 10k kjørte kilometer til nå på to hjuling i år og etter juli har GSA’n også passert 7k kilometer så mest sannsynlig vil den passere 10k med god margin før årlig service 5. juli neste sommer. I dag har jeg forsøkt å ta noen avstikkere uten at det har vært noen store opplevelser men det har blitt noen bilder 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1639
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Båtcaféen, den har jeg passert mye, da er det Töcksfors neste
Artig kunst, stor tømmerklo.
FV21 har jeg pleid å kjøre oppover (senest sist søndag) til Charlottenberg.
Når jeg drar til Töcksfors har jeg alltid kjørt FV22, men neste gang skal jeg ta 21´n nedover, greit med variasjon.
Har vært noen fine dager nå i den siste tiden, vi fortjener det etter nok en ganske dårlig sommer på Østlandet.

Artig kunst, stor tømmerklo.
FV21 har jeg pleid å kjøre oppover (senest sist søndag) til Charlottenberg.
Når jeg drar til Töcksfors har jeg alltid kjørt FV22, men neste gang skal jeg ta 21´n nedover, greit med variasjon.
Har vært noen fine dager nå i den siste tiden, vi fortjener det etter nok en ganske dårlig sommer på Østlandet.
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Håper fortsatt på noen fine dager @Gammelsmurfen, vil da benytte anledningen til flere motorsykkel turer
Nå har motorsykler første prioritet her i garasjen
Rydda og støvsugd, forbereder vinterlagring av sykler samt forbereder forgasser overhaling på XS500’n og etterhvert GPX750R’n med mer på begge to. Fornøyd 

Nå har motorsykler første prioritet her i garasjen


Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1639
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Oj, der var det strøkent og ryddig, sånn ser det ikke ut her... flott garasje!
Litt av en rekke med MC´r du har der også, fint å ha såpass med plass så det er mulig å ha noen prosjekter og beholde de etterpå.
Nå mangler du bare vegg til vegg teppe der inne, det hadde fatter´n i garasjen fordi det var ikke støpt gulv der men pukk
Litt av en rekke med MC´r du har der også, fint å ha såpass med plass så det er mulig å ha noen prosjekter og beholde de etterpå.
Nå mangler du bare vegg til vegg teppe der inne, det hadde fatter´n i garasjen fordi det var ikke støpt gulv der men pukk

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Tidlig på -70 tallet var jeg så heldig å få kjøpt motorsykkel’n fra mann til min mor’s tante da han hadde kjøpt ny Tempo Corvette. Det var en 1958 Tempo Swing 150 velholdt strøken i original stand med lukket kjedekasse og nedfellbar bagasjebærer, sykkel’n ble av han kjøpt ny, parkert inne vinterstid og husker han hadde med en liten stoff presenning når sykkel’n ble parkert ute. Med andre ord ett riktig «funn» av en sykkel og pris godt over det vi vanligvis betalte for såkalte låvefunn på den tiden som var kr 50,- til 150,- Husker jeg riktig fikk jeg kjøpt sykkel’n for kr 250,- Dessverre hadde jeg ikke såpass vett i skolten den gangen, sykkel’n ble først omlakkert og deretter brukt på jordet, stier, skogsbilveier ja over alt til det dukket opp mer interessante to hjulinger. Skulle hatt den i dag
https://www.xn--jonas-glnd-k6a7s.no/tem ... llene-1958

https://www.xn--jonas-glnd-k6a7s.no/tem ... llene-1958
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Min første erfaring med mc var en Tempo 150 Jeg var vel 12 -13 år og en barndomskamerat og nabo disponerte storebrorens sykkel.
Vi fikk lov å kjøre på jordet og litt skog på eiendommen deres.
Sykkelen var tung og jordet, som ikke ble dyrka var fullt av store skjærtuer.
Det var mye hopp og sprett og mange velt, men artig.
Etterhvert fikk kompisen min lov å kjøre en annen storebror gamle Opel Rekord, på det samme jordet.
Og da var det slutt på mc- kjøringa.
Tempoen står nok enda i fjøset, muligens en Honda CB 350 også.
Vi fikk lov å kjøre på jordet og litt skog på eiendommen deres.
Sykkelen var tung og jordet, som ikke ble dyrka var fullt av store skjærtuer.
Det var mye hopp og sprett og mange velt, men artig.
Etterhvert fikk kompisen min lov å kjøre en annen storebror gamle Opel Rekord, på det samme jordet.
Og da var det slutt på mc- kjøringa.
Tempoen står nok enda i fjøset, muligens en Honda CB 350 også.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- GSXR-Erling
- Innlegg: 380
- Registrert: 09 nov 2023, 20:04
- Motorsykkelen din: MT10SP 2017
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Mye snacks i garasjen der 
Har nu:
YZ250F 09, MT10SP 17, R1 08 bane, og en Z4 3.0
Solgt: Kh100Es, GSX750, VF1000F, FJ1100, CB1100F, VF500F2, YZF1000R, ZX6R, FZS1000, ZZR1200, K1200S (2), K1300S (2), ZZ1400 (2), XR800, R1150R, GSX1400, XT1200Z, RSV1000R, VTR1000F, GSXR1000 bane, R6 bane.
YZ250F 09, MT10SP 17, R1 08 bane, og en Z4 3.0
Solgt: Kh100Es, GSX750, VF1000F, FJ1100, CB1100F, VF500F2, YZF1000R, ZX6R, FZS1000, ZZR1200, K1200S (2), K1300S (2), ZZ1400 (2), XR800, R1150R, GSX1400, XT1200Z, RSV1000R, VTR1000F, GSXR1000 bane, R6 bane.
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Takk til @Gammelsmurfen og @GSXR-Erling! Jeg og @Jompa har veldig lik erfaring med Tempo
I mine tidlige år med tohjulinger ble det kjøpt en veldig fin Maraton trå moped med ILO Piano motor 2 gira håndgearing som en eldre sambygding hadde bygget mulig etter inspirasjon fra sykkel’n og filmen med Peter Fonda «Easy Rider».
Mopeden hadde veldig høyt chopper styre hvor det ble brukt modifiserte gearvire fra tråsykkel som var lange nok for å gjøre jobben. Sete var trekt med reveskinn og siden det var stiv ramme var det veldig solid høy ryggestøtte og hele ekvipasjen var lakkert lilla med stort klistremerke på bensintanken med reklame for tennplugger «AC Hissigpropper». Husker jeg kjørte mye en vinter med denne og siden det var plundrete å sitte to på var løsningen å henge etter på hålsko for kompiser så lenge det var flatmark eller nedoverbakke
Legger ved illustrasjon bilde av mopeden original og ett av mest sannsynlig inspirasjonskilde chopper motorsykkel.

I mine tidlige år med tohjulinger ble det kjøpt en veldig fin Maraton trå moped med ILO Piano motor 2 gira håndgearing som en eldre sambygding hadde bygget mulig etter inspirasjon fra sykkel’n og filmen med Peter Fonda «Easy Rider».
Mopeden hadde veldig høyt chopper styre hvor det ble brukt modifiserte gearvire fra tråsykkel som var lange nok for å gjøre jobben. Sete var trekt med reveskinn og siden det var stiv ramme var det veldig solid høy ryggestøtte og hele ekvipasjen var lakkert lilla med stort klistremerke på bensintanken med reklame for tennplugger «AC Hissigpropper». Husker jeg kjørte mye en vinter med denne og siden det var plundrete å sitte to på var løsningen å henge etter på hålsko for kompiser så lenge det var flatmark eller nedoverbakke

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Vinter er tiden for flere runder med lading av batterier, både de som sitter på plass og de som er ute av motorsykkel’n. Har vært fin temperatur noen dager og i dag flott sol med -2 grader

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Det er faktisk 45 år siden disse bildene ble tatt.
Fikk noen gamle bilder som en gammel kompis har tatt. Vi var tidlig på’n ser jeg fra bildene men husker godt vi kjørte på snø for å komme ned på E6 hvor det var bart men kaldt. Fantastisk tid
De to første bildene er tatt i det jeg tar ut sykkel’n fra kjeller’n som var mekkebod og vinterlagring, det siste bilde er tatt sør for Tretten på tur sørover 
Fikk noen gamle bilder som en gammel kompis har tatt. Vi var tidlig på’n ser jeg fra bildene men husker godt vi kjørte på snø for å komme ned på E6 hvor det var bart men kaldt. Fantastisk tid


Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39508
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Slike minner og slike bilder er gull verd
!
Om ikke i kroner og øre så for egen del for å virkelighetsdrømme seg tilbake til og gode gyldne tider da man våget seg ut på det meste uten tanke på hva som åpenbart var risikofylt. Som å kjøre på snøføre med blankpolerrt sykkel fordi man utålmodig og med MClopper i blodet ikke kunne vente lenger
.

Om ikke i kroner og øre så for egen del for å virkelighetsdrømme seg tilbake til og gode gyldne tider da man våget seg ut på det meste uten tanke på hva som åpenbart var risikofylt. Som å kjøre på snøføre med blankpolerrt sykkel fordi man utålmodig og med MClopper i blodet ikke kunne vente lenger

________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …
Det var helt klart mc lopper
Jeg skriver det var kaldt for det ser slik ut … men jeg kan ikke huske det var det 


dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1