Lonely rider, ny løsning på kjøreutstyr.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
JohnnyTh
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA

Re: Lonely rider, ny løsning på kjøreutstyr.

Legg inn av JohnnyTh »

Olav K skrev: I går, 10:48 Har du fått montert DMD2 pakken?
Ja den er montert. Dette var første turen jeg testet den. Veldig godt fornøyd så langt
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
JohnnyTh
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA

Re: Lonely rider, ny løsning på kjøreutstyr.

Legg inn av JohnnyTh »

Bjerknez skrev: I går, 10:07
JohnnyTh skrev: I går, 09:50 Naboen min har HD som han kjører en tur i fint vær. På 17 mai spurte han om vi skulle ta en tur sammen og allerede neste dag så var vi på tur. Vi kjørte fra Farsund til Sinnes via Tonstad og så ned Hunndalen til Ålgård. Så Rv44 hjem til Farsund. Naboen sa han ikke kjørte fort og det hadde han rett i. Totalt kjørte vi 29 mil, hovedsakelig i 80 soner. Snittfart på 56km/t gav et veldig snilt forbruk på 0,44 liter per mil. Jeg har aldri kjørt så billig før.
UP hadde laserkontroll på Sirdalsheia, men de holdt på å pakke sammen når vi kjørte forbi. Og litt senere så ble vi forbikjørt av UP. De syns nok 50km/t var litt sakte :lol

Uansett en veldig fin tur i godt vær. Høyeste temperatur var 21 grader, gjennomsnittet var 17 grader. Mye sykler på veien.
Når man ligger i snitt 20-30km/t UNDER fartsgrensen på stedet i 80 sone så hadde jeg regelrett høflig avbrutt turen. Evt. funnet på en god unskyldning. Slikt får vertfall jeg fnatt av...
Han advarte meg om at det ikke kom til å gå fort. Så hadde smurt meg med tålmodighet 😃
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Svar