Ved kjøp var det ettermontert Givi Maxia 52L topboks med integrert ryggestøtte, bremselys og lastegrind, EZS ZELHEM (NL) tilhengerfeste som første eier fikk montert, Daytona Hot Grip varmeholker er ettermontert, originale sidekofferter har innervesker, sykkel’n har Deflector Kit (air press på h + v side av kåpe) med Mirror Deflector Kit fra Honda, MRS Vario Vindskjerm to delt høy, Bagster tanktrekk hurtiglås for Tankveske med stor plast kartlomme, originalt verktøy kit, brukermanual og to originale nøkler.
Har snakket med alle tre tidligere eiere, fått informasjon rundt sykkel’n samt fått fullmakt for innsyn i verksted / service historikk fra alle (gjelder 4 mc verksteder) i tillegg til en bunke med kvitteringer. Har satt opp en liste med eierhistorikk (navn, adresse og telefon) og en liste med servicehistorikk (dato, hva som er utført av hvem og kilometerstand).
Er nå igang med å få full oversikt over tilstand på sykkel’n, utfører en stor service, bytter ut uorginale skruer klips etc som jeg oppdager underveis, nye dekk skal på, nytt batteri, demonterer tilhengerfeste topboks tanktrekk Throttle Lock, utfører noen oppgraderinger som er kjente svakheter i det elektriske anlegget, alt av væsker skiftes ut, har byttet bremseklosser foran og montert brukt original vindskjerm, målet er å nullstille alt samt få på plass ting som har forsvunnet eller er defekt etter mange år. Gjør alt arbeide selv og forsøker å holde deleinnkjøp på ett fornuftig nivå men Biltema batteri byttes ut med Yuasa

Har utført en del arbeide, venter på deler for å utføre noe av det siste som står igjen på «To do» liste
