Transport av sykkel
Transport av sykkel
Jeg har tenkt til å kjøpe en lett mc som er oppe i Bodø. Jeg bor i Oslo og har derfor ikke mulighet til å hente den. Jeg sliter med å finne gode transport alternativer. Jeg tipper at det må være flere der ute som har gjort noe liknende før. Har dere noen tips? Har sjekket litt med tog, men det er ingen fast pris på det. Takk på forhånd! 

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Transport av sykkel
Velkommen til oss her på MCsiden.no
!
Skudd i mørket, men likevel... Hva med å forhøre deg med dette transportfirmaet - https://bodotransport.no/?

Skudd i mørket, men likevel... Hva med å forhøre deg med dette transportfirmaet - https://bodotransport.no/?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Kawasaki VN1500CT
Fly opp og kjør den heim? Fin tur det
Hva med Mittanbud?
Har brukt de på frakt av Scooter engang det gikk smertefritt i hvert fall.
Har også lagt ut forespørsel om frakt av en snøfreser, men den ble hentet av en bekjent av meg.
Skal sies at på begge disse forespørslene fikk jeg gode og dårlige priser.
Uansett lykke til
Har brukt de på frakt av Scooter engang det gikk smertefritt i hvert fall.
Har også lagt ut forespørsel om frakt av en snøfreser, men den ble hentet av en bekjent av meg.
Skal sies at på begge disse forespørslene fikk jeg gode og dårlige priser.
Uansett lykke til

- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Om du klarer å få den ned til Mo i Rana kan Autolink være et alternativ på togfrakt. Er som regel tomme vogner sydover. Så dukker den opp i Drammen.
-
- Motorsykkelen din: 2025 Triumph Tiger 900 Rally pro. Kawasaki Ninja 636
Vi fikk i dag vår Suzuki GSX 750 R levert av en frakter. Han hentet denne for oss i Tromsø. Pris kr 5.000,-Sixten skrev: 09 jun 2025, 15:02 Jeg har tenkt til å kjøpe en lett mc som er oppe i Bodø. Jeg bor i Oslo og har derfor ikke mulighet til å hente den. Jeg sliter med å finne gode transport alternativer. Jeg tipper at det må være flere der ute som har gjort noe liknende før. Har dere noen tips? Har sjekket litt med tog, men det er ingen fast pris på det. Takk på forhånd!![]()
Om du ønsker kan jeg sjekke om han kan
Supert om du kan høre med han! Jeg fikk nettopp et tilbud fra Bodø transport, hvor prisen lå på 5500 + mva som totalt ble 6875kr. Det virka litt mye.
-
Prisen du fikk der er ikke så gæli, men tror han andre er noe billigere. Jeg kommer tilbake med et tlf nr til deg.Sixten skrev: 10 jun 2025, 18:32 Supert om du kan høre med han! Jeg fikk nettopp et tilbud fra Bodø transport, hvor prisen lå på 5500 + mva som totalt ble 6875kr. Det virka litt mye.
-
Tlf til han frakteren er 954 32 136
Skal du kjøpe den brukt og usett? Det er i så fall ikke å anbefale!
Da finner du heller en nærmere på Østlandet.....
Da finner du heller en nærmere på Østlandet.....
- Domino
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800, 2006 Moto Guzzi Breva 750
Jeg la det ut på anbudstorget og fikk tilbud fra 5000 til 20000 fra Trondheim til Bardufoss. Jeg endte opp med SK Paulsen Transport.