Får håpe dekket blir levert rask nå da

Det er Dexter som sliter.Gammelgutt skrev:Da blr det vel østlandstur på Onsløv.
Er vel ikke noe som sitter så bra som sliks på tørr asfalt vel???Dexter skrev:-----------------hilst på han også.
Det framdekket mitt forresten... det er da seige greier... det er ENDA mønster etter at jeg kom hjem, 200km etter at jeg starta i dag... merkelige greier det der![]()
Takk for enda et flott besøk på Smia MC!
Jeg prøvde meg på den jeg også da jeg kom fram til Smia... den ble liksom litt sånn... vann på gåsaDuville skrev:Er vel ikke noe som sitter så bra som sliks på tørr asfalt vel???Dexter skrev:-----------------hilst på han også.
Det framdekket mitt forresten... det er da seige greier... det er ENDA mønster etter at jeg kom hjem, 200km etter at jeg starta i dag... merkelige greier det der![]()
Takk for enda et flott besøk på Smia MC!![]()
Ja? og så ?? det er jo like sant at vann preller av gåsa som at sliks holder godt på tørr asfalt - i hvert fall helt til det smeller - jodaDexter skrev:Jeg prøvde meg på den jeg også da jeg kom fram til Smia... den ble liksom litt sånn... vann på gåsaDuville skrev:Er vel ikke noe som sitter så bra som sliks på tørr asfalt vel???Dexter skrev:-----------------hilst på han også.
Takk for enda et flott besøk på Smia MC!![]()
såe, jaja, sånn går nu dagan
Det er jo bare helt strålende! Da får jeg jo det dekket jeg vil ha, og det tidsnok til treffet! Slipper turen innom Hønsefoss og alle levde lykkelige i alle sine dagerAJ skrev:Da har du det allerede i morgen, tenker jeg![]()
Går rimelig kjapt når det først er kommet inn i landet, ser du
ja er vel en årsak til at vegen er lagt utenomAJ skrev:Tru'kke du går glipp av noe du ikke ville gå glipp av ved å styre utenom Hønsefossen...
Øh, nei. Kom ikke noe dekk i dag likevel...Dexter skrev:Kan se ut som at AJ hadde rett!
Beregnet utlevering: 2010-06-09
Da er det jo bare å vente da
La oss håpe det kommer i morra! Er vel fortsatt litt etterslep etter streiken, går jeg ut fra...Dexter skrev:Øh, nei. Kom ikke noe dekk i dag likevel...Dexter skrev:Kan se ut som at AJ hadde rett!
Beregnet utlevering: 2010-06-09
Da er det jo bare å vente da
Bengt Eriksen,er det han fra Gislefoss?cheron skrev:Som Bengt Eriksen sa på TV2 sporten; "Hønefoss??? Det er en plass jeg kjører gjennom når jeg skal på hytta..." Etter at Hønefoss gjorde det bra i 1 divisjon og rykka opp til Tippeligaen..
Håper da virkelig at du får ordnet deg med sykkel!cheron skrev:KongeSå blir det service i vinter! Så blir sesongen 2011 enda bedre en 2010
Og kanskje jeg har sykkel???