Opplevd eskorte idag av rånere heller ufrivillig men jeg hadde bare bil idag. Først kjørte de veldig nærme ca 10 rånere bak alså. Så forbikjøringer med en så lå foran å prøvde å kjøre stadig saktere for å bremse/hindre meg så han foran lå veeeldigt nærme til tider. Hadde jeg tatt en forbikjøring så hadde jeg vel blitt forsøkt stengt inne i motgående kjørebane uten å kunne legge meg verken inn eller bremse ner å så legge meg inn kanskje? Det hva en lek for å trekke meg opp. Har vel noe med streiken, å lite å gjøre på. De dreiv og på med nødlysleken og kjøre sikksakk mellom sitt og motgående felt.
Kanskje jeg bør heller kjøpe meg en 1000 RR?
Alt det dår e
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Alt det dår e
Holder med det du har, gire ned to hakk og rånerne forsvinner i bakspeilene mens de ser omtrent sånn utCbr skrev:
Kanskje jeg bør heller kjøpe meg en 1000 RR?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
Mc rygget på av bil, mc kondemnert å fått jeg pengene fra forsikringselskapet, lete etter ny mc nå. Blir nok en 600 RR.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Glemte helt at sykker'n din var blitt kondemnert, jeg...Cbr skrev:Mc rygget på av bil, mc kondemnert å fått jeg pengene fra forsikringselskapet, lete etter ny mc nå. Blir nok en 600 RR.

Uansett så holder det lenge med en 600 :-)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Er jo så mye rart etter veien etterhvert at det nesten er lønnsomt med fastmontert kamera for å dokumentere om noe skulle skje... synd men sant.
Kanskje rånerne er som taggerne - tok bilde med blits engang jeg kom over et par taggere på fersken der jeg bodde før... skulle sett farten på de der de løp av gårde som skremte mus...
Kanskje rånerne er som taggerne - tok bilde med blits engang jeg kom over et par taggere på fersken der jeg bodde før... skulle sett farten på de der de løp av gårde som skremte mus...

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#