Alt det dår e

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Cbr
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate

Alt det dår e

Legg inn av Cbr »

Opplevd eskorte idag av rånere heller ufrivillig men jeg hadde bare bil idag. Først kjørte de veldig nærme ca 10 rånere bak alså. Så forbikjøringer med en så lå foran å prøvde å kjøre stadig saktere for å bremse/hindre meg så han foran lå veeeldigt nærme til tider. Hadde jeg tatt en forbikjøring så hadde jeg vel blitt forsøkt stengt inne i motgående kjørebane uten å kunne legge meg verken inn eller bremse ner å så legge meg inn kanskje? Det hva en lek for å trekke meg opp. Har vel noe med streiken, å lite å gjøre på. De dreiv og på med nødlysleken og kjøre sikksakk mellom sitt og motgående felt.

Kanskje jeg bør heller kjøpe meg en 1000 RR?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Alt det dår e

Legg inn av AJ »

Cbr skrev:
Kanskje jeg bør heller kjøpe meg en 1000 RR?
Holder med det du har, gire ned to hakk og rånerne forsvinner i bakspeilene mens de ser omtrent sånn ut :oh ... :knegg

:prop:

Cbr
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate

Legg inn av Cbr »

Mc rygget på av bil, mc kondemnert å fått jeg pengene fra forsikringselskapet, lete etter ny mc nå. Blir nok en 600 RR.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Cbr skrev:Mc rygget på av bil, mc kondemnert å fått jeg pengene fra forsikringselskapet, lete etter ny mc nå. Blir nok en 600 RR.
Glemte helt at sykker'n din var blitt kondemnert, jeg... :redface
Uansett så holder det lenge med en 600 :-)

Brukeravatar
RuneMC
Motorsykkelen din: '08 DL650A

Legg inn av RuneMC »

Er jo så mye rart etter veien etterhvert at det nesten er lønnsomt med fastmontert kamera for å dokumentere om noe skulle skje... synd men sant.

Kanskje rånerne er som taggerne - tok bilde med blits engang jeg kom over et par taggere på fersken der jeg bodde før... skulle sett farten på de der de løp av gårde som skremte mus... :\m/:
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Svar