Den skal være på den lille prikken, midt mellom lock og release. Jeg hadde det stående på lock, men da er det låst med nøkkel. Release er for å ta av koffertene.Megaoctane skrev: 25 apr 2026, 21:19 Hvilken innstilling skal låsen være i for at keyless skal låse?
Fra BMW 800 til BMW 1300 - og nye MC-eventyr
Re: Fra BMW 800 til BMW 1300 - og nye MC-eventyr
I don`t care about little things.....
Da er siste dekktrykksensor kaliberet og virker! Sist jeg var innom fikk de bare tatt en grunnet feil på utstyret der. Fikk beskjed om å komme innom en dag det passet meg. Så da stakk jeg innom idag og de fiksa det på 10 min.
Meget god service av MCO Lier(monsterbike) på Kjellstad.
Mye å glede seg til fremover. Skal på en lengre jobbtur i morgen, og legger løypa litt godt utenom motorvei. Til helga skal jeg på "rustløser"kurs og gleder meg til det. Skal bli fint å få gode råd, tips og organisert trening.
Meget god service av MCO Lier(monsterbike) på Kjellstad.
Mye å glede seg til fremover. Skal på en lengre jobbtur i morgen, og legger løypa litt godt utenom motorvei. Til helga skal jeg på "rustløser"kurs og gleder meg til det. Skal bli fint å få gode råd, tips og organisert trening.
-
Megaoctane
- Motorsykkelen din: ‘24 BMW R1300 GS
Ja ja @Welshen
Ble en GS1300 her i gården også, men gikk motsatt retning av triple black. Ble en 2024 Trophy, kjørt 10.000km med alt utstyr av utstyr.
Ble en GS1300 her i gården også, men gikk motsatt retning av triple black. Ble en 2024 Trophy, kjørt 10.000km med alt utstyr av utstyr.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Se der, jaMegaoctane skrev: 07 mai 2026, 13:19 Ja ja @Welshen
Flott sykkel i rett farge

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Megaoctane
- Motorsykkelen din: ‘24 BMW R1300 GS
Tusen takk @AJ
Lekkert. Gratulerer. Bare å kose seg. Er superfornøyd og tipper du blir det samme.Megaoctane skrev: 07 mai 2026, 13:19 Ja ja @Welshen
IMG_4876_Original.png
Trafikksikkerhetsdagen/rustløserkurs i dag.
Jeg er så imponert over det gode arbeidet som MCforum Vestfold og Telemark, NMCU, Vegvesenet og flere laget istand i dag. Kjempe lærerikt, flinke instruktører og en fin ramme.
Dette var nyttig og jeg fikk mange gode råd, god veiledning og mye hyggelig.
Kan anbefale alle å delta på noe slikt.
Jeg er så imponert over det gode arbeidet som MCforum Vestfold og Telemark, NMCU, Vegvesenet og flere laget istand i dag. Kjempe lærerikt, flinke instruktører og en fin ramme.
Dette var nyttig og jeg fikk mange gode råd, god veiledning og mye hyggelig.
Kan anbefale alle å delta på noe slikt.