Mulig og slett ikke utenkelig at jeg slenger meg med Hyper_Bandit opp dit en tur i kveld :-)
Planlegg gjerne en tur senere.Dexter skrev:Hadde vært morro med en tur, men det blir litt i lengste laget for meg dessverre, må være nært heimen...
Må du bare gjøremekkern skrev:synd det er så kjipe veier dit...ellers må jeg kjøre om deg AJ..
Kanskje vi kan ta den turen ilag, skulle gjerne vært en onsdagstur utti oppi dær jeg ogsåmekkern skrev:Jau- var den ruta jeg tenkte på ja...
Da kan jeg prøve å rydde min onsdag også!mekkern skrev:Vi kan ta turen til uka for da er onsdagen ledig.
Kan fort hende at jeg får neste onsdag til og passe ogsåDexter skrev:Da kan jeg prøve å rydde min onsdag også!mekkern skrev:Vi kan ta turen til uka for da er onsdagen ledig.
Begynner å komme folk på stedet fra kl. 18:00 i hvert fall.Dexter skrev: Så da folkens, er det bare å møte opp! Når er det liksom at det starter på Vormsund?
EDIT: Det må gjerne komme forslag om andre ruter og oppmøtesteder altså!
Fristermekkern skrev:Kan møtes her i Lier også og kjøre oppover-da kan vi kjøre om Kanada ....møtes på Kjellstad fks? Statoil eller Shell.
OK, dette må oppsummeres:Gammelgutt skrev:Fristermekkern skrev:Kan møtes her i Lier også og kjøre oppover-da kan vi kjøre om Kanada ....møtes på Kjellstad fks? Statoil eller Shell.
. :=D>