Pollti lurer litt ?
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Re: Pollti lurer litt ?
Tempo
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Nå gjelder det å vedlikeholde italienske biler på en forsvarlig måte vet du. Jeg har reparert rustskader på en Alfasud Tii med hønsenetting og sement. Den var dønn strøken etter det helt til den nye eieren kjørte på humplete vei
Når det gjelder bremser og Volvo så har Kabul Kareten vibratorbremser, men bortsett fra det er den nesten strøken
En får et uklart syn på omgivelsene ihvertfall. Men nytten av bremser er sterkt oppskrytt mener jeg. 

Det slumper til inniblandt, at man må bruke bremsene. Så jeg har dem i "kjekt å ha"-kategorien.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Ha ha ! Det syntes ikke min amerikanske venn Ian. Vi hadde total bremsesvikt på haiwayen i 200 km/t og da vi endelig stod stille kom det tørt fra førersetet : Brakes are overated ! Det pussige er jo at vi kjørte flere hundre kilometer etter det uten antydning til å ha bremser og uten å ha uhell. Det var med en Audi A& såklart. En skikkelig møkkabil skjønte jeg i fjor. Sånn er det når hjernecella går sakte rundt. 

Nå lurer jeg fælt på hvorfor biler og motorsykkeler aldri blir knabba når disse gale amerikanere slenger dyre kjøretøy fra seg der hvor det måtte passe. Og noe annet jeg lurer på er hvorfor cowboyer ikke går på do ? Jeg har til dags dato ikke sett en cowboy film hvor noen går på do eller en film hvor en bil med nøkkel i tenninga blir knabbet ! Ånkli rart. En har tid til å lure på mye rart når en kjører Honda og Husquarna gitt. 

- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Ja du...det er masse å lure på...Hva gjelder dette med cowboyer viser historien at de fleste av disse hadde nødvendig utstyr med seg. En typisk cowboypakket hest, hadde dette hengende som en del av "grunnutrustningen":

Ringen ble vel lagt over et eller annet høl i bakken tenker jeg....og eget papir har man jo alltid med seg

Ringen ble vel lagt over et eller annet høl i bakken tenker jeg....og eget papir har man jo alltid med seg

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
De hadde ofte helskjegg....
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Tørka hverandre mener du?Intruder skrev:De hadde ofte helskjegg....

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Den filmen så jeg aldri ferdig... :-#Globe skrev:Tørka hverandre mener du?Intruder skrev:De hadde ofte helskjegg....uuucchhh.....i sånn Brokeback Mountain ånd!
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Den filmen begynte jeg aldri å se...Dexter skrev:Den filmen så jeg aldri ferdig... :-#Globe skrev:Tørka hverandre mener du?Intruder skrev:De hadde ofte helskjegg....uuucchhh.....i sånn Brokeback Mountain ånd!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Nei fyttikatta og fysjom ! Sånt vil ikke jeg se på heller. Offsleg ufyselige greier 

Nå lurer jeg på om dere må støtte Polltis Fattigkasse så jeg kan hyre inn hushjelp ? Haus Gestapo forlot heimen kl 1615 sammen med 3 gærne kjærringer med HD og nå er kl 2135 og ikke antydning av å se henne. Hun kjørte med de 3 i går også. Diskanthøytaleren og jeg sitter og ser på kjøleskapet og brødboksen mens vi underholder oss selv med selvmedlidene stønn og sukk akkopangnert av Tarmpiping i G dur. I morra kobler jeg mobilen hennes til Scala Rideren så hun kunne lytte på klageropene og skjønne hvor ånkli alvorlig denne sultkattastrofen er.
Jeg har skapt et monster på SMK. 

Åffer stappa du ikke Diskanthøytaleren i toppboksen på Cagge og tok en tur til Vindfjelltun, det er jo tirsdag. Eller tatt deg en tur på vannet og latt HG seile sin egen sjø på Kim IL.
Fordi at noen ganger så liker jeg å ha det ille vondt i kvervulant hjertet mitt vel ! 

I dag kom HG ut i grus på asfalten, begynte å vingle fordi hun ble redd også røyk a rett på snørra så det smalt
Da jeg kom til stedet hadde hun fått peden opp på 2 hjul igjen men hun rotet noe forferdelig med gearene så som den gentleman jeg selvfølgelig er hjalp jeg henne før jeg samlet opp innholdet i toppboksen som lå midt i veien . Velten har ikke tatt motet i fra henne også lærte hun at grus på asfalt er farlig. Og ikke en ripe ble det heller. 

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Så i vinter ei jente på scooter som tryna i ei rundkjøring på Lillamærr.
DA våknet gentlemanen i det gamle skrog,ut av bilen og
der forsvant hun
ubesværet og kjekt nedover bakken......

DA våknet gentlemanen i det gamle skrog,ut av bilen og

ubesværet og kjekt nedover bakken......

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Nå lurer jeg på om Bimma skal hoppe i fallskjerm i år igjen ? Stakkars Radar, han risikerer å springe seg halvt ihjel på Misjonshotellet i Stavanger han. 

I dag er jeg ikke så redd for å nærme meg Jarlsberg Flyplass. Overskyet og grått så da kommer det vel ikke Drammenserinner på BMW drøssende ned fra oven og rett i hodet på en stakkars sart sjel ?
Men til gjengjeld så lurer jeg på kildesortering siden noen tomsinger har dumpet 3 TV apparat i grøfta mi i natt. Dette må helt klart klassifiseres som hageavfall og Søpplebestyreren må nok belage seg på utstrakt kvervulering før jeg blar opp Kr 125 for å bli kvitt dritten
Resten av dagen hadde jeg tenkt å drive Cheron nesten til vanviddets rand og tilbake et par ganger før det blir fisketur.
Da skal jeg filosefere over felgbytte og dekkomlegging på Kim-Il og forbrede meg mentalt på inspeksjon og prøvekjøring av en Aprilia 1000. Det gjelder å bli skikkelig i kvervuleringsmodus ihvertfall så selgeren må jobbe litt for å bli kvitt den.
Men til gjengjeld så lurer jeg på kildesortering siden noen tomsinger har dumpet 3 TV apparat i grøfta mi i natt. Dette må helt klart klassifiseres som hageavfall og Søpplebestyreren må nok belage seg på utstrakt kvervulering før jeg blar opp Kr 125 for å bli kvitt dritten

Resten av dagen hadde jeg tenkt å drive Cheron nesten til vanviddets rand og tilbake et par ganger før det blir fisketur.
Da skal jeg filosefere over felgbytte og dekkomlegging på Kim-Il og forbrede meg mentalt på inspeksjon og prøvekjøring av en Aprilia 1000. Det gjelder å bli skikkelig i kvervuleringsmodus ihvertfall så selgeren må jobbe litt for å bli kvitt den.

All elektronikk kan leveres GRATIS i hvilken som helst butikk som selger tilsvarende vare så det er bare å levere - idiotene som slenger slikt i veikanten må egentlig være rimelig lavpannede så dem må du bare unnskylde.Pollti skrev:I dag er jeg ikke så redd for å nærme meg Jarlsberg Flyplass. Overskyet og grått så da kommer det vel ikke Drammenserinner på BMW drøssende ned fra oven og rett i hodet på en stakkars sart sjel ?
Men til gjengjeld så lurer jeg på kildesortering siden noen tomsinger har dumpet 3 TV apparat i grøfta mi i natt. Dette må helt klart klassifiseres som hageavfall og Søpplebestyreren må nok belage seg på utstrakt kvervulering før jeg blar opp Kr 125 for å bli kvitt dritten![]()
Men nå er de borte og freden råder. Idag har jeg plaget kattepusene til Cheron. Bare for å oppdage at alt av bolter som holder bakdrevet er laget av smør
Forehjulet berget jeg men på mandag må jeg til boltebutikken og handle. Felgene er prøvemontert og nå går garantert Bimma over stag hvis hun detter ned fra det tomme intet. Kim-Il ser ut akkurat som en kantkjørt BMW nå
Tror ikke jeg gidder å kødde og vrenge dekk av og på så det lar jeg dekkmann ordne. 
Nå er det øyeblikkelig Braastad timen. Det skal bli godt.

Nå er det øyeblikkelig Braastad timen. Det skal bli godt.
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Takk for besøk...
Skål :)
Skål :)
You'll never walk alone
Sender deg bilder når vidunderet er ferdig. Forresten så viste deg seg atter igjen at jeg ikke kan forlate polltistasjonen uten at HG finner på no tull. I all sin visdom prøvde hun å flytte Kim - Il for å få inn mopedbilen sin i garasjen. Det gikk dårlig så Kim - Il gikk på snørra igjen
Hva hun tenkte på kunne hun ikke forklare men hun oppdaget at det går ikke an å trille en MC som står på¨2 garasjejekker og med fronten hengende i lastestropper fra taket
Nå har hun fått ordre fra beskjed om ikke å nærme seg garasjen før hun har fått tillatelse
Ellers blir det
å få.
Men jeg fikk 3 fine torsker i går kveld som krøllet seg fint i stekepanna og smakte helt fortreffelig. Det var dagens lyspunkt.

Men jeg fikk 3 fine torsker i går kveld som krøllet seg fint i stekepanna og smakte helt fortreffelig. Det var dagens lyspunkt.

Det er godt det ikke er så mye som skal til for å glede Pollti.Pollti skrev:.

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo