MCsidens "Randsfjordtreffet 2010"

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
ejs
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell

Re: AJ Gardenparty 2010...?

Legg inn av ejs »

:thumleft
:-k 3-5 september. :\m/: :\m/: :bb_p: :vin
:mc2 :mc2
If it ain't broke, I'll break it.

Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Legg inn av Onsløv »

Juli/August er temmelig fullbooket for vår del. 3-5 september har jeg ingen oppføringer i kalenderen ihvertfall. :-k

Men det er jo ikke meg det må passe for :lol

Brukeravatar
Nasseline
Motorsykkelen din: har ingen

Legg inn av Nasseline »

Dexter skrev:Nå skal ikke jeg foregripe begivenhetenes gang her, men jeg skal da komme med et forslag tenker jeg. Siden muligens flere som godt kunne tenkt seg og komme har et stykke vei å kjøre så tenker jeg at AJ-gardenparty kanskje må by på overnatting for de som måtte ønske eller ha behov for det. Derfor ser jeg for meg en helg. Blir litt som evike-treffet egentlig. Mini-treff er genialt! Turen du foreslår AJ er sikkert helt topp. Jeg er ikke kjent i traktene så jeg er med uansett. Nå har det seg slik at vi skal arrangere Militært VM i Orientering på Heistadmoen midt i August, og slike arrangementer har en tendens til IKKE å bry seg om røde dager eller helgedager.

Jeg foreslår derfor følgende: 30. - 1. august eller 3. - 5. september
:prf
3.-4. september er KJERRINGA di bortreist! =;

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Nasseline skrev:
Dexter skrev:Nå skal ikke jeg foregripe begivenhetenes gang her, men jeg skal da komme med et forslag tenker jeg. Siden muligens flere som godt kunne tenkt seg og komme har et stykke vei å kjøre så tenker jeg at AJ-gardenparty kanskje må by på overnatting for de som måtte ønske eller ha behov for det. Derfor ser jeg for meg en helg. Blir litt som evike-treffet egentlig. Mini-treff er genialt! Turen du foreslår AJ er sikkert helt topp. Jeg er ikke kjent i traktene så jeg er med uansett. Nå har det seg slik at vi skal arrangere Militært VM i Orientering på Heistadmoen midt i August, og slike arrangementer har en tendens til IKKE å bry seg om røde dager eller helgedager.

:lol
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Nasseline skrev:

Drit æ i :terge
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Nasseline skrev: 3.-4. september er KJERRINGA di bortreist! =;
Dexter skrev: Drit æ i :terge
:eh

:8-[

:knegg

Brukeravatar
Nasseline
Motorsykkelen din: har ingen

Legg inn av Nasseline »

Dexter skrev:Drit æ i :terge
*mas

Rottenikken
Motorsykkelen din: Yamaha

Legg inn av Rottenikken »

Randsfjorden rundt!

Den turen har jeg tatt fire eller fem ganger de siste årene. Ja, det er en flott dagstur.
Hadde forresten pause på "Bjørnen" sist, mener jeg å huske, men hagen til AJ er sikkert minst like bra. :thumleft
Veien er viktigere enn målet.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Rottenikken skrev:Randsfjorden rundt!

Den turen har jeg tatt fire eller fem ganger de siste årene. Ja, det er en flott dagstur.
Hadde forresten pause på "Bjørnen" sist, mener jeg å huske, men hagen til AJ er sikkert minst like bra. :thumleft
Yes! Var akkurat det kona og jeg snakket om da vi kjørte til Hov i går; å stoppe innom "Bjørnen" på Odnes og spise en god middag der, om det blir et MCsiden.no treff rundt Randsfjorden. Det har vi gjort før på en av MC-turene våre og gjør det mer enn gjerne igjen med gode MC-venner \:D/
Kaffe, is og vafler kan vi helt sikkert få til i hagen vår :prf

Ser ut til at 3. - 5. september peker seg ut som aktuell. Ville vært helt topp om de passer for mange slik at vi kan bli en lang kolonne rundt Fjorden den helga! :thumleft

Er begrensa med overnatting på de to plenflekkene vi har hos oss, men et par lavoer og et par-tre telt burde vi få plass til :-)

Ellers er det fine teltplasser på Sløvika camping - flott beliggenhet 'midt i løypa' :P
Kan hende det går an å skråle, drekka litt og juge så en tror det sjøl også, utover kveldstimene på campingen. Ligger vestvendt sånn at en har sola et stykke utover kvelden, selv i begynnelsen september, vil jeg tro :jada: :b_c:

Brukeravatar
Bubbu
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R

Re: AJ Gardenparty 2010: August eller september...?

Legg inn av Bubbu »

Om det blir 3. - 5. september har også jeg en sjanse til å komme om jeg får oppkjøring i august. :notworthy:
(The Beast )

Brukeravatar
Gizmodude
Motorsykkelen din: Honda CBR1000F 91'
Kontakt:

Legg inn av Gizmodude »

Globe skrev:Trøndelag vil også stille med ihvertfall en representant ;-)
Ikke helt umulig det dukker opp to til :vs
'91 Honda CBR1000F

NAF-MC Trondheim

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

AJ skrev: Er begrensa med overnatting på de to plenflekkene vi har hos oss, men et par lavoer og et par-tre telt burde vi få plass til :-)

Ellers er det fine teltplasser på Sløvika camping - flott beliggenhet 'midt i løypa' :P
Kanskje blir det noen av oss som kan leie dette for helga? I følge nettsiden koster det kr. 1040,- pr døgn inkl. strøm + sluttvask kr. 400

Bilde

http://slovikacamping.no/d4WAnMRvI1L.5.idium

Kun 17 km fra AJ

PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer :bananas

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Godtvoksen skrev:
Kanskje blir det noen av oss som kan leie dette for helga? I følge nettsiden koster det kr. 1040,- pr døgn inkl. strøm + sluttvask kr. 400

Bilde

http://slovikacamping.no/d4WAnMRvI1L.5.idium

Kun 17 km fra AJ

PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer :bananas
Javisst! Kort vei langs en artig, smal asfaltert svingete vei ;e

Bare å hive seg på; vi satser hardt på forum-treff denne helgen \:D/

Brukeravatar
OleB
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011

Legg inn av OleB »

AJ skrev: Bare å hive seg på; vi satser hardt på forum-treff denne helgen \:D/
Det er avmerket i kalenderen :knegg
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev:PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer :bananas
Her hiver jeg meg på, booker og LÅSER helga i kalenderen :thumleft

Eller...GV....det er plass til en som eventuelt kommer uten chrome :8-[ ?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev:
Godtvoksen skrev:PS! Det var ledig og jeg har booket det for 3-5. september. Det er der plass til 9 personer :bananas
Her hiver jeg meg på, booker og LÅSER helga i kalenderen :thumleft
Bra!! :thumleft

Så håper vi at været blir strålende. Flott sensommervær langs Randsfjorden er rett og slett ubetalelig \:D/

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Globe skrev: Eller...GV....det er plass til en som eventuelt kommer uten chrome :8-[ ?
Det er det, men da lover du at du ikke sitter å gråter i anger og bitterhet over byttet ditt? Jeg skal ha ferie den helga, og deprimerte folk vil jeg ikke dele hus med... ;e

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Bedre å angre på noe en har gjort, enn å angre på noe en ikke gjorde ;-)

Jeg er stort sett alltid blid, og tror nok jeg kan love deg at gliset mitt blir å henge på....hele helga, både underveis til og fra, og ved tilstedeværelsen sammen med dere ;e

Godtvoksen

Legg inn av Godtvoksen »

Jeg ser det er tre soverom i huset. Ønsker du dele rommet med andre deltakere, eller vil du ha et soverom for deg selv og betale 1/3 av prisen? Selv regner jeg med at kona blir med, og da er et soverom i huset opptatt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Globe skrev: Jeg er stort sett alltid blid, og tror nok jeg kan love deg at gliset mitt blir å henge på....hele helga, både underveis til og fra, og ved tilstedeværelsen sammen med dere ;e
:thumleft

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Godtvoksen skrev:Jeg ser det er tre soverom i huset. Ønsker du dele rommet med andre deltakere, eller vil du ha et soverom for deg selv og betale 1/3 av prisen? Selv regner jeg med at kona blir med, og da er et soverom i huset opptatt.

Jammen??? Da har jo dere to plass til en til da?? :lol :lol

Jeg tar et soverom jeg :thumleft Om noen skulle ønske å dele ved plassbehov eller for å holde kostnadsnivået nede, deler jeg gjerne, om ikke.....tar jeg det selv :-)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Dette er jeg sikker på blir et bra treff :thumleft
Kjøring rundt Randsfjorden og kanskje til og med noen avstikkere i kulturlandskapet mellom Fjorden og rv.4 og muligens en svipptur oppom et av de høyeste punktene - sånn ca. 798 moh. - i området på en smal, svingete og kraftig stigende asfaltvei. Noe for sykler med momentstyrken i rett turtallsområde :P .

Og selvfølgelig en tur innom vår lille hage for litt kaffe, vafeler og litt annet småtteri før vi tar kvelden på campingen \:D/

Kommer vel kanskje flere fra Trøndelagen også? Bubbu har meldt interesse. Det samme har Gizmodude og cbrdama.
Disse og folka fra Agder, Buskerud og Østfoldtraktene og forhåpentligvis enda flere vil gjøre dette til en hyggelig opplevelse for oss alle \:D/
Gleder meg allerede, jeg!

Brukeravatar
evike
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Kontakt:

Legg inn av evike »

Dette blir et veldig tett løp.

Avventer til vi kommer hjem før jeg tør å svare noe sikkert her!
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

evike skrev:Dette blir et veldig tett løp.

Avventer til vi kommer hjem før jeg tør å svare noe sikkert her!
Dere vet at dere er veldig velkomne :thumleft

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Jeg var nettopp innom Jolly Jumper...han var også klar for treff. Han kunne gjerne tenke seg å ta turen på sin 125ccm Honda Shadow \:D/

Jeg skal forhandle litt med kona i huset, ikke umulig at det kan komme en liten "trøndebataljon" til en hage......nær deg :D

Svar