Høres fint ut, bare jeg får kurert den Lille Kjappe.:=D>Dexter skrev: Kanskje en tur på eftan eller fredag hadde vært noe, bli med på en eventuell tur?
Kunne tenkt meg Tinnsjøen rundt
Sånn er det bare
Re: Har du vært på tur i dag - og skal kanskje i morra
Sist redigert av Gammelgutt den 14 jul 2010, 11:12, redigert 1 gang totalt.
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Kunne jo tatt den turen eventuellt med noen avstikkere..Gammelgutt skrev:Hva er en dagstur for mekkern?. Hva med en tur opp Eggedal/Sigdal til Nesbyen- Tunhovd (Langedrag)- Rødberg- Numedal- Kongsberg- Drammen, kanskje litt for kort søndagstur?.mekkern skrev:Fredag og Søndag ser tørr ut på meldinga..kunne jo tatt en kveldstur fredag,Hadde tenkt meg en dagstur på Søndag hvis været slår til-en litt lengre tur med kaffe og matstopp etter veien?![]()
Il Tempo Petit høres ut til å være litt forkjølet, hoster og nyser litt og er litt rød i øyet (FI-lampen lyser av og til). Har vaskbart luftfilter, antar at det trenger en rens og så skal jeg gå over alle elektriske koblinger med elektronikkspray.

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
Gammelgutt skrev:Høres fint ut, bare jeg får kurert den Lille Kja :=D> ppe.Dexter skrev: Kanskje en tur på eftan eller fredag hadde vært noe, bli med på en eventuell tur?
Tja...hørtes ikke dumt ut...

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Ettermiddagstur er absolutt mulig... dvs etter jobbtid... følger med på tråden og slenger meg evt med 

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Har nå renset og oljet luftfilteret og gått over alle elkoblinger med spray, høres fin ut, skal ut og prøve henne nå.
Er alt ok er jeg klar for turer både freddan og sønndann.

- KentR
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX 1400k2
Er med jeg vettu med mindre no viktig skulle dukke oppDexter skrev:Kommer hjem på torsdag, kjører nok tidlig herfra. Kanskje en tur på eftan eller fredag hadde vært noe. Tips anyone? Guro78 og Snill vaffel, nå kan det bli en liten tur! merce, KentR og Inazuma, mekkern, Gammelgutt, RuneMC og resten - bli med på en eventuell tur?

Stupid is what stupid does.
Life is not like a box of chocolate, its a bowl of jalapenos, what you do today may burn your ass tomorrow
Fritt etter forrest gump :-)
Life is not like a box of chocolate, its a bowl of jalapenos, what you do today may burn your ass tomorrow
Fritt etter forrest gump :-)
En tur rundt Hurumlandet og Lierbakkene idag.
På tilbaketuren passerte jeg 40-sonen i Hyggen og så to stk politisykler stå parat på sjøsiden av veien... enten var de ute på tur de også eller kanskje de ventet på noen med støyende potter skulle fare forbi i vill fart kanskje
Vet lokalbefolkningen der ikke er spesielt glad i MC'er med mye lyd og kan forstå det når visse høres godt en kilometer før og etter de passerer...
På tilbaketuren passerte jeg 40-sonen i Hyggen og så to stk politisykler stå parat på sjøsiden av veien... enten var de ute på tur de også eller kanskje de ventet på noen med støyende potter skulle fare forbi i vill fart kanskje

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
RuneMC's foto på Flickr
-
- Motorsykkelen din: Yamaha
Kjører ofte Grimsrudveien jeg, men i kveld valgte jeg Svelvikveien, Sande, Eidsfoss, Vestfossen og himatt..
Polltifritt
Trenger å få runda dekka litt etter jobbpendling
Polltifritt

Veien er viktigere enn målet.
- Erling
- Motorsykkelen din: GT750j og GSX 1400K2
- Kontakt:
ops.. kjørte den samme ruta i kveld, men over Klevjerhagen.. usansylige svingmc veier, som det er nesten ikke fins maken til. .men svært farlig!.Rottenikken skrev:Kjører ofte Grimsrudveien jeg, men i kveld valgte jeg Svelvikveien, Sande, Eidsfoss, Vestfossen og himatt..
Polltifritt
Kom akkurat hjem. Kjører den ofte
Garasje status:
1972 model, Suzuki GT750j i fargen Candy Lavendel
2002 model, Suzuki GSX1400 K2 i fargen hvit og blå.
Anbefalte linker; http://classicsuzuki.no, http://nmcu.org/ og http://www.mctc.cc/
1972 model, Suzuki GT750j i fargen Candy Lavendel
2002 model, Suzuki GSX1400 K2 i fargen hvit og blå.
Anbefalte linker; http://classicsuzuki.no, http://nmcu.org/ og http://www.mctc.cc/
-
- Motorsykkelen din: Yamaha
..svært farlig?
Veien er viktigere enn målet.
kan bli med på en tur hvis du kjører opp mot gudbrandsdalen dexterommer hjem på torsdag, kjører nok tidlig herfra. Kanskje en tur på eftan eller fredag hadde vært noe. Tips anyone? Guro78 og Snill vaffel, nå kan det bli en liten tur! merce, KentR og Inazuma, mekkern, Gammelgutt, RuneMC og resten - bli med på en eventuell tur?

sitter på hytta på gålå og koser meg med dagsturer her

masse fine veier rundt her

Kjørelengde MC 2010: 8800 km (oppdatert 15.08.10)
I dag skal jeg gjøre ingen ting, gjorde det i går også, men ble ikke ferdig. :)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ble ingen tur til Shell, Vormsund i dag...
I stedet ble det prøvekjøring av Moto Guzzi 1200 Sport på Jessheim. Kjørte den kjedeligste veien, rv35 gjennom den nesten 4 km. lange Lunnertunnelen og disse lange rettstrekningene mot Akershus og Jessheim...
Av og til er det greit å cruise langs veier som dette også :-)
I morra blir det neppe noen tur; da er det andre ting som står på programmet...
I stedet ble det prøvekjøring av Moto Guzzi 1200 Sport på Jessheim. Kjørte den kjedeligste veien, rv35 gjennom den nesten 4 km. lange Lunnertunnelen og disse lange rettstrekningene mot Akershus og Jessheim...
Av og til er det greit å cruise langs veier som dette også :-)
I morra blir det neppe noen tur; da er det andre ting som står på programmet...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
tur i morra fra sør-fron til vârmland via flisa satser på godvær :[-o< selv om yr.no ikke er enig
Kjørelengde MC 2010: 8800 km (oppdatert 15.08.10)
Hun er ikke god. Fuelinj.lampen lyser innimellom og når jeg gir på hender det at hun hoster litt. Og så gløder "frilampen" av og til på de lavere girene. Kjørte 30 mil igår og forbriket var 0,45, normalt er det 0,34-0.40, så noe er galt.Gammelgutt skrev:Har nå renset og oljet luftfilteret og gått over alle elkoblinger med spray, høres fin ut, skal ut og prøve henne nå.![]()
Noen tips?.

Sist redigert av Gammelgutt den 15 jul 2010, 14:41, redigert 1 gang totalt.
-
Fuktighet/overslag et sted- eller jordfeil?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Har hatt av tanken og sprayet alt av ledninger og koblinger jeg kan se med fuktfortrengende guffe.mekkern skrev:Fuktighet/overslag et sted- eller jordfeil?
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Okei folkens, da er det tid for tur! Som jeg har nevnt tidligere så skulle jeg komme hjem igjen i dag, noe jeg faktisk gjorde
Har vært på Bilrema og kjøpt nytt batter til lille grønne som nå i kveld har blitt "kjørt inn" sammen med KentR
Tidligere har jeg signalisert at det kunne bli aktuelt med Tinnsjøen rundt, men det er endringer i planene. I morgen setter vi kursen mot Sverige, nærmere bestemt Strømstad (eller deromkring). Jeg håper flere ser anledning til å hive seg med, særlig da en eller flere som er kjente i de traktene nedover der. E6 er jo ikke akkurat en veldig spennende vei... OleB, du skal føle deg truffet og ønsker, samme med Gammelgutt og sikkert mange fler! Avmarsj i morgen blir plutselig, når vi har sittet her lenge nok til å legge en liten plan, og se hvem som vil hive seg med.
Da er dere advart!
Kort oppsummert: Tur til Strømstad i morgen! (16. juli)
Tid: Plutselig, følge med her på forumet
Hvem: Alle som vil være med

Har vært på Bilrema og kjøpt nytt batter til lille grønne som nå i kveld har blitt "kjørt inn" sammen med KentR
Tidligere har jeg signalisert at det kunne bli aktuelt med Tinnsjøen rundt, men det er endringer i planene. I morgen setter vi kursen mot Sverige, nærmere bestemt Strømstad (eller deromkring). Jeg håper flere ser anledning til å hive seg med, særlig da en eller flere som er kjente i de traktene nedover der. E6 er jo ikke akkurat en veldig spennende vei... OleB, du skal føle deg truffet og ønsker, samme med Gammelgutt og sikkert mange fler! Avmarsj i morgen blir plutselig, når vi har sittet her lenge nok til å legge en liten plan, og se hvem som vil hive seg med.
Da er dere advart!

Det er det samme for skylda hvem som har den...
-
så dere i Mjøndalen-jeg og Erling sto på Shell etter en liten smia og eikern tur..Dexter skrev:
Svensketur ja-kjøre kysten nedover fra drøbak eller?-via son og div ned til moss og videre?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Dexter
Jeg så noen på Shell ja... må vinke når dere ser lille grønne kan skjønne!mekkern skrev:så dere i Mjøndalen-jeg og Erling sto på Shell etter en liten smia og eikern tur..Dexter skrev:
Svensketur ja-kjøre kysten nedover fra drøbak eller?-via son og div ned til moss og videre?

Ja, samma hvordan vei egentlig, det finnes mange veier til Rom

-
Taxfri tur på søndag?
eller det er ledig i morra kl 17,00..
540kr med middagbuffet...
eller det er ledig i morra kl 17,00..
540kr med middagbuffet...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Dexter
Blir tur i mårra uansett. Har ikke "fri" på søndag, konemor skal bort en tur. Lørdag har minstejenta bursdag så det er i morgen eller ingenting.
Må du til Svinesund eller er Tøckfors ok?. Da vil jeg anbefale rv 21, den er fin men det blir kanskje litt langt å kjøre?.
- OleB
- Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Regner uten videre med at det er ettermiddagen det er snakk om herDexter skrev:....... I morgen setter vi kursen mot Sverige, nærmere bestemt Strømstad (eller deromkring). Jeg håper flere ser anledning til å hive seg med, særlig da en eller flere som er kjente i de traktene nedover der. E6 er jo ikke akkurat en veldig spennende vei... OleB, du skal føle deg truffet og ønsker, samme med Gammelgutt og sikkert mange fler! Avmarsj i morgen blir plutselig, når vi har sittet her lenge nok til å legge en liten plan, og se hvem som vil hive seg med.
Da er dere advart!![]()

og tar vel som en selvfølge at dere som bor "litt unna" harry-land skal handle litt når dere først er over grensa.
Vi som fyker over stadig vekk (ihvertfall jeg

Finnes masse rare veier på både svensk og norsk side så det går fint an å slippe E6 det meste av tiden - var en tur nedover der forrige dagen og hadde det moro på små rare veier (se min blogg for litt bilder osv)
Følger med her så godt jeg kan i morra og får kanskje med meg når dere drar.....

-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.
- Dexter
Nei, det er faktisk noen av oss som har ferie, så det er nok snakk om formiddag 

I dag startet langturen til Troms via innlandsvegen i Sverige til Troms. Blåmann er trygt plassert bak på hengeren :-)