Den er jo i PARTALL.....Dexter skrev: Lista er i oddetall så når siste runden er unnagjort skal det bli artig å se om den står igjen den som jeg faktisk ender opp med
Djiiises! Kor i allværden e d æ har lært å tæll?!KentR skrev:Den er jo i PARTALL.....Dexter skrev: Lista er i oddetall så når siste runden er unnagjort skal det bli artig å se om den står igjen den som jeg faktisk ender opp med
Hadde du gjort sånn som jeg foreslo tidligere i dag, og fjernet TDM'en, VFR'en og V-strom'en, så hadde alt ordnet seg.Dexter skrev:Djiiises! Kor i allværden e d æ har lært å tæll?!KentR skrev:Den er jo i PARTALL.....Dexter skrev: Lista er i oddetall så når siste runden er unnagjort skal det bli artig å se om den står igjen den som jeg faktisk ender opp med
Er det blitt sykkelkjøp alt???Dexter skrev:Da er runde 5 på plass.
Jeg kan avsløre at den rette enda står på lista!
Når vi står igjen med 2 kandidater skal det stemmes på hvilken jeg HAR kjøpt![]()
Så får vi se da hvor rett dere får og hvor godt dere kjenner meg
Neida, men jeg regner med at jeg har kjøpt når siste runde gårKentR skrev:Er det blitt sykkelkjøp alt???Dexter skrev:Da er runde 5 på plass.
Jeg kan avsløre at den rette enda står på lista!
Når vi står igjen med 2 kandidater skal det stemmes på hvilken jeg HAR kjøpt![]()
Så får vi se da hvor rett dere får og hvor godt dere kjenner meg
Takk takk. Da må du i så fall komme lørdag, for søndag reiser jeg til TyrkiaKentR skrev:GATULERER Dexter, Blir spennende dette, må nesten ta turen ned til Kongsberg til helga da så man får sett den nye