Her var det mange fine! Takk for forslag! Dessverre var prisene på mange av de for høyeHei, her er noen tips:
Zusuki SV 650 eller Gladius
Kawasaki ER 5 eller ER 6
Honda CB 500 eller 600
Yamaha xj600 Diversion, xj6, eller FZ 6
Dette er relativt små, lette og svingvillige sykler med bra kvalitet.
Lykke til!

Jeg har prøvd å regne ut litt hvor mye penger det kommer til å gå med utenom sykkelen selv, og når jeg må ha MC-lappen, klær, forsikring, osv blir det fort en veldig stor sum å betale i løpet av få måneder. Jeg har derfor kommet fram til at jeg ikke kan gi så mye mer enn 35 000 for sykkel, og da begynner ting å begrense seg ganske bra når det gjelder utvalget

Selvfølgelig kan det være at jeg plutselig får inn litt ekstra uventa penger i løpet av året, men tenkte det heller burde settes på en konto for plutselig uventa utgifter på sykkelen

Jeg er "dessverre" ikke så muskuløs som en kvinnelig bodybuilder, men ei pinglete jente er jeg heldigvis ikke, og om det skulle stå mellom en lettere sykkel, eller begynne med styrketrening, så går jeg selvfølgelig for styrketreninga!

I begynnelsen så jeg mye på Kawasaki 250R, for jeg syntes de var kanonfine, og jeg tenkte at det kanskje var en fordel å starte med noe som ikke var FOR heftig (så jeg ikke ble frista for tidlig til å begynne å kjøre over evne

Fordelen med sykkelen er jo at den bare er et par år gammel, så da slipper jeg kanskje unna en del problemer og reparasjonsutgifter i starten, og at jeg forhåpentligvis får solgt den igjen etter noen år uten at prisen har rast så alt for mye? Eller raser den typer sykler fort i pris? (den er allerede i øvre grensen av hva jeg har råd til).