For tidlig ?
For tidlig ?
Vel da er sykkelen satt i stallen for vinteren.
Noen som kjører hele året eller har de fleste nå gitt seg ?
Noen som kjører hele året eller har de fleste nå gitt seg ?
- Dortmunder
- Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Har fått nytt leketøy på 4 hjul. Sykkelen er parkert for tiden, venter på mildvær. Det nye leketøyet er en Passat med 4-motion. Har prøvd den med blanke sommerdekk på normalt vestlandsvær og mye nedbør. I går var det vinterføre på en del veier her vest, og dette er bare morro, får ikke det til å slippe, sitter som klister på veien
:
:
:
:

Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....
- Misha
- Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Bruker sykkelen året rundt til jobben, så lenge det er plussgrader. Sparer såpass mye tid og penger kontra bil at jeg skal tåle den ulempen det kan være å trille sykkelen ut av garasjen når det regner småjævler.
: Men koseturene er det nok slutt på for i år.
Grattis med ny kjerre da bm, fremkommeligheten er nok bedre enn oss dødelige, er bremseegenskapene bedre en vanlig også?
:

Grattis med ny kjerre da bm, fremkommeligheten er nok bedre enn oss dødelige, er bremseegenskapene bedre en vanlig også?

-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel
Live Before You Die
Bon Jovi
Ja det der er kult, har prøvd Audi med syncro selv.bm skrev:Har fått nytt leketøy på 4 hjul. Sykkelen er parkert for tiden, venter på mildvær. Det nye leketøyet er en Passat med 4-motion. Har prøvd den med blanke sommerdekk på normalt vestlandsvær og mye nedbør. I går var det vinterføre på en del veier her vest, og dette er bare morro, får ikke det til å slippe, sitter som klister på veien:
:
:
:
Faren er selvsagt at den dagen det slipper i en sving, DA slipper det da.. Da forsvinner du langt ut i geografien.
Ride safe :)
"Do the right thing"
I morgen blir det ca 10 timer i nye kjerra, er spent på erfaringen. Hvordan kropen føles etterpå og langturegenskapene på vestlandsveier....Misha skrev: Grattis med ny kjerre da bm, fremkommeligheten er nok bedre enn oss dødelige, er bremseegenskapene bedre en vanlig også?:
Værmeldingene for dagene fremover her vest er posetive, men en del nedbør....
I dag ble jernet tatt i bruk til jobb for å slippe køen som er normal for tiden.
Skuffelsen var stor da det ikke var kø å forsere i dag, normalt flere km. med kø..
I morgen må det kjøres på 4 hjul og du kan forbanne deg på at da er det kø.....

I dag ble jernet tatt i bruk til jobb for å slippe køen som er normal for tiden.
Skuffelsen var stor da det ikke var kø å forsere i dag, normalt flere km. med kø..
I morgen må det kjøres på 4 hjul og du kan forbanne deg på at da er det kø.....

Murphy's lawbm skrev:Værmeldingene for dagene fremover her vest er posetive, men en del nedbør....
I morgen må det kjøres på 4 hjul og du kan forbanne deg på at da er det kø.....![]()
![]()
Hvis noe kan gå galt. så går det galt

Jeg skulle gjerne kjørt mer selv også. Jeg trosser gjerne dårlig vær og litt kulde for en cruising, men man blit jeg betraktet som gal om man gjør det her på Østlandet, så jeg er redd naboen ringer etter sykebilen om jeg tar ut 2 hjulingen nå :)
"Do the right thing"