Gammelgutt skrev:Guro78 skrev:Det er imidlertid en sjanse for at jeg skal til litt andre trakter da jeg delvis har lovet meg bort, men burde vite mer om dette innen mandagen er over... Er jeg ledig :[-o< har jeg hvertfall veldig lyst til å ta meg en tur på Vindfjelltunet!

Trodde du hadde satt av denne tirsdagen til Vindfjelltuntur?.

Jo har jo veldig lyst til Vindfjelltunet
også, men vanskelig å være alle steder på én gang

;) Det er nemlig en "jente-gjeng" jeg har fått kontakt med som nettopp kjører på..ja...tirsdagene og jeg ønsker å bli kjent med disse! Vet jeg ikke sikkert om det blir bra oppmøte der innen 20-21 tiden i kveld går jeg heller for Vindfjelltunet :-)
Dexter skrev:.... så trenger jo ikke jeg å kjøre lengre enn til Langebru egentlig. Så tar vi oppsamling der? Kjører Eidsfoss, Hvittingfoss og opp til Vindfjelltun?
Nå lager jeg kanskje mye tungvindt/jobb for folk, men dette møtestedet på Langebru, hvor/når er det? Sånn at jeg kan henge meg på derifra evt (for er unødvendig for folk med
for mange møtesteder, kanskje...?

;)
Eller om jeg møter Gammelgutt og Togmannen på Shell ved "gamle Lierbommen" et bestemt klokkeslett, det er jo like greit? Tar som sagt en sikker avgjørelse i kveld i 20-21 tiden :-)