Ja, pollti, det har jeg. Har fått noen timer på den nå...
Sterk nok til å brøyte fra hovedveien, oppover oppkjørselen og rundt hushjørnet for å dumpe all snøen på plenen. Og det uten kjettinger på.
Er noen irritasjonsmomenter, som f.eks firehjulstrekken kobler ikke inn bakover før man får gitt litt gass. Og da må man holde inne overdrive-knappen for å gå forbi gassperra bakover.
Eneste som går an å betjene med å holde hendene på styret er gass, park, nær, fjernlys, stopp, overdrive og start. Resten må betjenes ved å bøye seg frem på "panseret" for å styre blinklys og horn. Vinsjen som hever skjæret styres fra styret, men med å løfte hånda opp.
Lurer på om jeg skal finne noen universelle hendler til å ha på styret på både venstre og høyre side, slik at man kan ihvertfall bruke vinsj og blinklys uten å flytte henda bort fra styret.
En del "feil" på den, men så har jeg noe å gjøre i sommer. F.eks at den har 3 hjuls trekk når 4hjulstrekken er koblet av.
Speedometeret sluttet å virke etter en stund. Jaja, den gikk ikke mer enn til 40km/t likevel, speedometeret ihvertfall.
Fulgte trafikken greit.
Gleder meg til å bruke denne mer.... Hittil er jeg overrasket ihvertfall...