Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Misha
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Misha »

Pollti skrev:Hvem pokker vil se på Honda motorer da ? ;e Joa, det kunne vært trivelig men har ikke tid. På mandag kveld må jeg feie over Haus Gestapo og på tirsdag må jeg kjøre et kjøkken på dynga før jeg skal se på en Cagiva Planet som nesten er full effekter. Er vel bare usle 25 hk tenker jeg. Det kan lett sees på gasseren så jeg regner med at det blir et skambud på den :redface Så blir det nok mere huskestue i heimen etter det for HG før jeg sitter på flyet igjen kl 0615 på vei til mere moro i utlandet på onsdags morgen. :bananas
Synd det, hadde vært artigt å hilse på. Og det var plenty honda-motorer i virksomhet i helgen, med Godtvoksen's 1800kubikker i særklasse...

Har du plass til flere småkubikkere på småbruket ditt altså, begynner vel å bli endel... :-k
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det hadde vært veldig hyggelig. :vs Til neste år har jeg lovet HG at vi skal kjøre til Trondheim, Så til Bergen via Krsund og kaffe hos Hg sine bedehusslektninger. Da tenker jeg at jeg er passe sprekkeferdig og så full av kaffe at jeg er litt mere ufordragelig enn det jeg er til daglig. Så da er jeg nok moden for å beskue Honda oljepumper på Jammaha blokker montert i edle italienske rammer :knegg :doh
Men vi kommer i bil. Iveco blokk, Mazda topp og Transit gearkasse. Gruer meg som ei bikkje til dette men hva gjør en ikke for familielykken ? :scratch

Brukeravatar
Misha

Legg inn av Misha »

Ja vi får se hvordan det ligger an her vest når du og kostebinderiet kommer fresende forbi her med den kloningen du kaller bil. Må jo være en Ford det da... :knegg
Pollti skrev: Gruer meg som ei bikkje til dette men hva gjør en ikke for familielykken ? :scratch
Ganske mye, du. Skal man ha ro i heimen til å kunne stelle med edle italienske varer i kjelleren må man gjøre alt man kan for å få HG til å tro at det er hun som bestemmer... 8)
-10 Yamaha FZ1-S

Live Before You Die
Bon Jovi

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ford ???? Jeg er ikke blitt så gal enda. Bortsett fra da jeg gjorde krøtterstiene utrygge med en Fård Siræva men det var før KabulKareten ble degradert til ... ææææhhhh..... Kabul Karet :notlistening Kommer nok i en Alfa. Den har sikkert trippel overliggende hysterisk bakaksel og dobble sexual forgassere men jeg gidder ikke å lese brosjyra igjen. Men HG er støvfri nå. Er sjokkert over hvordan hun støver ned i sofakroken sin når jeg ikke er her. Ånkli ille syntes jeg :oh :scratch

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Bare pass på så ikke Alfa'n har punktert på svinghjulet. Det er så innmari vanskelig å bøte. :lol
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Sånne bagateller fikses sikkert med noen ruller gaffa tape :8-[

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Å funker det ikke da så har du ikke brukt nok gaffa-tape :knegg
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Slik er det med den saken.............nemlig!! :ills
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Legg inn av Onsløv »

Desmo skrev:Bare pass på så ikke Alfa'n har punktert på svinghjulet. Det er så innmari vanskelig å bøte. :lol
Man skal faktisk ikke kimse av pungterte svinghjul.
Skiftet akkurat i mitt Bayerske MakkWerk.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Pollti

Legg inn av Pollti »

Trøsten din får være at MakkenWerke bruker Iveco blokker :notlistening Det er ikke godt å vite hva en egentlig har av teknikk under panseret :dontknow Panzer vorvarts sier germanerene, de var skikkelig lei av å åpne lokket og få fæle overrraskelser . Eldar Vågan skjønte kostnads spørsmålet og oppblåste sykehusbudsjett tidlig. Han har gangjern fra en gammel Opel operert inn i kneet han.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det ble ikke noe smk handel. Det slutter aldri å forundre meg hvordan hormonbombene klarer å skru ting ihjel. En 2004 modell hadde han klart å ødelegge men det forstod han ikke selv.
Så da benyttet jeg fredagen til å grave opp hekken med minigraver til nabolagets forlystelse. Så satte jeg mitt forsoffene legeme i garasjen og byttet forhjulslager på Kim - Il og tok en vellykket Jalmar overhaling av bakbremsesylinder og caliperen til Donnaen.
I dag skal jeg fortsette å operere maskineri jeg ikke har peiling på og grave opp dreneringen på vest siden av huset :\m/: HG er paddesur så jeg håper hun drar på tur med de tjukke HD kjærringene. :terge

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

Pass deg nå, så ikke Kim Il blir fortrengt av en HD. :[-X

Pollti

Legg inn av Pollti »

HG skal få en HD den dagen Obama søker politisk asyl i Iran. :knegg

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Onsløv skrev:
Desmo skrev:Bare pass på så ikke Alfa'n har punktert på svinghjulet. Det er så innmari vanskelig å bøte. :lol
Der fikk vi vite hva BMW står for...
Har lurt litt på URAL... Unik Russisk ALlrouner...? Andre med glupe forslag,hell :\m/:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Legg inn av Onsløv »

Intruder skrev:
Onsløv skrev:
Der fikk vi vite hva BMW står for...
Har lurt litt på URAL... Unik Russisk ALlrouner...? Andre med glupe forslag,hell :\m/:
UnderlivsRisting Av Loosere.

Brukeravatar
Misha

Legg inn av Misha »

Pollti skrev:Det ble ikke noe smk handel. Det slutter aldri å forundre meg hvordan hormonbombene klarer å skru ting ihjel. En 2004 modell hadde han klart å ødelegge men det forstod han ikke selv.
Så da benyttet jeg fredagen til å grave opp hekken med minigraver til nabolagets forlystelse. Så satte jeg mitt forsoffene legeme i garasjen og byttet forhjulslager på Kim - Il og tok en vellykket Jalmar overhaling av bakbremsesylinder og caliperen til Donnaen.
I dag skal jeg fortsette å operere maskineri jeg ikke har peiling på og grave opp dreneringen på vest siden av huset :\m/: HG er paddesur så jeg håper hun drar på tur med de tjukke HD kjærringene. :terge
Utakknemlig HG du har, hun burde jo være strålende fornøyd med at du jobber i hagen... :scratch
-10 Yamaha FZ1-S

Live Before You Die
Bon Jovi

Pollti

Legg inn av Pollti »

I hennes verden så er det veldig greit å legge ny drenering. Nesten like fort og raskt som å knipse med fingrene. Hun er sur for at nå må det stå åpent bak huset og tørke ut i et par,tre uker, så må det Platon på veggen, nye rør og så må det pukkes. Så må tonnevis med sprengstein flyttes på og jord kjøres på. Det er veldig fort gjort når det er så liten plass mellom huset og fjellet at det trengs kranbil for å få minigraveren opp dit.
Det skal legges 60 cm jordvoll rundt 2 sider av tomta og plantes hekk. 2 svære uteavkontroll edelgraner skal felles, en innkjøring skal stenges, 3 stuevinduer skal byttes, og en haug med trær og hekk må trimmes. Og da blir hun sur fordi jeg ikke har tid til å dra på week end tur til Køben :redface Tror jeg lar være å fortelle henne at bikkja har driti på stueteppet i natt og har pissa i gangen :-k
Litt vann og såpeøvelser nå så stikker jeg i skyttergrava og finspar noen timer og gremmer meg over at alt MÅ skje på samme tid. Lurer fælt på hvorfor alt haster sånn. Har veldig god tid jeg. :knegg

Brukeravatar
Misha

Legg inn av Misha »

Jøss! Spørs om du rekker å gjøre alt dette før snøen kommer. :oh Men det er vel litt gøy å kjøre gravemaskin i hagan? :bananas

Og HG får du overtale til å ta med seg venninnene til køben, så slipper hun å gå alene på shopping-runden sin der nede, mens du sitter på en pub og venter på 'a. Og hvem skal passe bikkja?
Så kan hun være der nede og nyte tilværelsen, mens du er hjemme og nyter fraværelsen... :knegg
-10 Yamaha FZ1-S

Live Before You Die
Bon Jovi

Pollti

Legg inn av Pollti »

Iflg HG så er alt klart neste søndag ellers blir det lurveleven :doh Det blir lurveleven da, helt sikkert :8-[ Ikke snakk om øldrikking mens det shoppes. I London satt jeg og ventet på henne. Jeg juger ikke når jeg påstår at jeg var full 3 ganger før hun kom tilbake :knegg Men hun var dypt og inderlig imponert over at jeg ikke ville på pøb om kvelden. Det var ikke nødvendig for det rant Guiness ut av begge ørene :janikk Den dagen løste vi alle verdensproblemer pluss hva som måtte oppstå av internasjonale forviklinger de neste 20 årene. Saklighet er slitsomt gitt :\m/:

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det er en ting jeg ikke lurer på og det er at Haus Gestapo er djevelens stedfortreder ! Ser mere og mere ut som jeg kommer til Himmelen når det blir resirkulering av skroget.
I går så var det sterke scener i heimen angående plassering av en tørketrommel av alle ting. HG insisterte vilt på sin plassering og på tross av mine advarseler så ble det jo
som hun ville. Blid og fornøyd så startet hun faenskapet opp. Tygge,knus,knas sa det da for hun hadde glemt transportsikringene selv om jeg sa de måtte fjernes før oppstart.
Vann der det ikke skulle være vann, bla så gikk hele sigarettpapirsamlinga mi dukken.
Nå blir den plassert der hvor jeg vil uten knussel og bestikker hun meg med litt øl så skal jeg få dritten igang igjen. Kanskje hun nå kan forstå at Skriftens ord er fornuftig, kvinnen
skal være mannen underdanig angående plassering av tørketromler står det. Nemlig. Passende avstraffelse vil være å sjaue pukk i skyttergrava mi. Jeg liker godt å være ekstrem kødd innimellom jeg. :prf

Brukeravatar
Misha

Legg inn av Misha »

:lol
Noe sier meg at dette bare var et midlertidig tilbakeslag for henne, du har 'a snart i full vigør igjen skal du se :bananas
-10 Yamaha FZ1-S

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

Jeg lurer virkelig på hvordan det egentlig er i den heimen der :lol
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Pollti

Legg inn av Pollti »

Megakaotisk ! Anleggsarbeider ledet av oppfinneren av siget i hardfryst sirup på 3 sider av eiendommen, riving av innredning i leilighet ledet av samme treige oppfinneren, datter og svigersønn med kanarifugler dumpet inn døra og bosatte seg her helt uten varsel for noen dager siden - etter sigende jakter de på hus i distriktet :8-[ KawaBæiben er ilter fordi noe aldri blir ferdig mht leiligheten. Haus Gestapo er også svært utålmodig etter å bli ferdig og vil ha pusset opp trappa og vaskerommet i tillegg men etter å ha kværket en rådyr tørketrommel og blitt utsatt for Arbeidsbrigadens styrtsinne så tør hun ikke si noe.
Når jeg ikke jobber så leter jeg etter ny mc,klipper ned trær og planlegger båtopplag. Til uka skal jeg 3 uker ytenlands så her blir det meste stående på halvtolv og kvart over ti ukesvis framover :prf Ta med deg arbeidsklær og kom innom Dexter. :terge Helt greit at du er ferdig med dette om en måned :\m/:

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå må jeg prostituere på¨det mest veneriske mot verkstedet som skulle ha EU godkjent Kabul Kareten ! Iddiotene godkjente den ikke på tross av at den har strøkne solskjermer og helt dønn nye H4 pærer foran. Dette oppveier mere enn nok for litt rust i kanalene ,rustne bremserør og total mangel på baklys :8-[ Nå må jeg ut på leting etter en mekaniker med tvilsom moral eller sterkt svekket syn som kan godkjenne den. Bare møl alt som har med bil å gjøre.

Brukeravatar
SheDevil
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

Legg inn av SheDevil »

Er glad jeg ikke bor i nærheten av deg Pollti :8-[

=;

Å møte deg en sein høstkveld er ikke noe spesielt hyggelig å tenke på :roll
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil