her har Sintef Energi lagd en oversikt over de 11- tusen lyn det siste døgnet.

Det ser utfor at Lieråsen fikk sitt ja...

Nå...? Hvordan var turen :-)Dexter skrev:Hos oss er det nå enkle forberedelser. Jeg og fruen skal ta en tur over til telemark. Blir vel å kjøre Notodden - Seljord - Bø - Notodden og tilbake. Gleder oss! Har funnet frem Bilrema prate-til-hverandre-tingen som ble kjøpt i fjor, men aldri brukt - før nå. Reservebatteri på plass og sykkel klar. Mangler bare Svigermor så er vi på tur. Regner dessverre ikke med å være på veien før kl. 1400. Været ser ut til å bli strålende! Ha en fin dag alle sammen!
Litt om turen i går. Vi kjørte mot Notodden, Seljord var målet. Da vi kjørte i bakkene ned mot Notodden fikk jeg angstanfall bakpå, så vi måtte stoppe relativt raskt.AJ skrev:Nå...? Hvordan var turen :-)
AJ skrev:Er straks klar for en tur til Drammen. Datter på hjembesøk i går glemte selvfølgelig igjen noe som hun bare må ha fortest mulig, nemlig no' sminkegrerier i en rosa sminkeveske...![]()
Fin-fint kjørevær, ser det ut som![]()
Blir nok en bra tur, ja!
En får vel da prøve å tenke positivt, med at det ikke nødvendigvis har noe med å sitte bakpå MC og gjøre. Du som kjenner det på kroppen er ekspert på dine følelser, og vet helt sikkert hvordan du takler slike anfall tidligere? Har du i tidligere tider fått det i en butikk, på en kafe el. så har du forhåpntligvs lært deg hvordan du kan gå på butikk igjen mv.Nasseline skrev: Angstanfall er noe jeg har slitt med i perioder i over 10 år, så jeg kjenner godt til det for å si det sånn.
Nei får håpe du kommer sterkt tilbake,lykke til !!Nasseline skrev:Litt om turen i går. Vi kjørte mot Notodden, Seljord var målet. Da vi kjørte i bakkene ned mot Notodden fikk jeg angstanfall bakpå, så vi måtte stoppe relativt raskt.AJ skrev:Nå...? Hvordan var turen :-)Vi endte opp på Esso Notodden, der Dexter tok en kaffe, og jeg fikk roet meg ned. Det var liten vits i å fortsette videre, det var utfordring nok å komme seg hjem igjen... Det var den turen, liksom. Vel, vel. Ikke så mye å gjøre med det. Etter en lengre samtale med Dexter i går kveld, ble vi enige om at jeg legger bakpåsittingen på hylla inntil videre. Angstanfall er noe jeg har slitt med i perioder i over 10 år, så jeg kjenner godt til det for å si det sånn. Utover det har jeg ikke lyst til å utdype akkurat det. Jeg er veldig lei meg for at det endte sånn.
Men dere kommer ikke til å bli kvitt meg her inne så lett
Hei EntrakEntrak skrev:Heisann! Ny bruker med lett sykkel, type Aprilia Classic 125ccm 2001 modell, lokalisert på Nesoddtangen.
Har blitt meldt fint vær i helgen, så jeg har tenkt å ta med madammen på tur, rundt hele nesoddtangen, ned vestsiden og ned til Drøbak. Etter det, så får vi se hvor vi ender opp og om været holder seg. Yr.no er jo ikke den mest pålitelige værtjenesten vi har..