Hmmm... Han klarte å komme unna med det altså?cbrdama skrev:Har snakket med meg selv i natt og har funnet ut at det er bedre at Gizmodude har en demper som er tilpasset hans kjøring, er optimal for hans motorsykkel, bagasje og passasjer. At det er enkelt å justere demeperen, er jo selvfølgelig en kjempefordel og det unner jeg han..
Jeg vil jo gjerne at han også skal ha en flott kjøreopplevelse når han er ute å bruker den.
Og ikke minst, vil jo gjerne ha gubben med på maaaange turer i fremtiden også![]()
I tillegg kan han ta enda mere av min bagasje når vi er ute å kjører slik at jeg blir minst mulig belastet med ekstra bagasje
cbrdama skrev:Har snakket med meg selv i natt og har funnet ut at det er bedre at Gizmodude har en demper som er tilpasset hans kjøring, er optimal for hans motorsykkel, bagasje og passasjer. At det er enkelt å justere demeperen, er jo selvfølgelig en kjempefordel og det unner jeg han..
Jeg vil jo gjerne at han også skal ha en flott kjøreopplevelse når han er ute å bruker den.
Og ikke minst, vil jo gjerne ha gubben med på maaaange turer i fremtiden også![]()
Hjelper alltid en moped i nød jeg vettucbrdama skrev: I tillegg kan han ta enda mere av min bagasje når vi er ute å kjører slik at jeg blir minst mulig belastet med ekstra bagasje