Noen som kjenner til en sort lakk som holder seg bra på en
luftkjølt motor? (min kawa) Biltema sin motorlakk blir myk og flasser av på sylindere og toppen.
Jeg mener at jeg så at BilXtra har motorlakk som tåler over 600 grader da jeg kjøpte Meguiar's chromepolish der for en stund tilbake... Stikk innom en av butikkene deres og sjekk om dette stemmer.ejs skrev:![]()
Noen som kjenner til en sort lakk som holder seg bra på en
luftkjølt motor? (min kawa) Biltema sin motorlakk blir myk og flasser av på sylindere og toppen.
Tror ikke lakken vil sitte på rustfritt. Blir også veldig varmt på grenrøret.Globe skrev:Hmmmmm...vil den kunne freshe opp røra på TDM'n kanskje
Jeg har kjøpt Maston lakk hos C.Christoffersen i Skien, går for å være bra.Noen som kjenner til en sort lakk som holder seg bra på en
På Seca'n begynte lakken på toppen ofte å drøsse av når sykkel'n hadde passert 10.000 km. :-#Erman skrev:Har ikke testet utvalget, men vet at Jernia har et par varianter i hyllene...
Kan tyde på at en av de som hadde min sykkel før prøvde seg på å male motoren på nytt... med et heller dårligere resultat :=D>
Det er litt drøyt ja... Jeg kjøpte min da den hadde gått 74000 km, så min var ferdig drøssa. HeheheKjellrf skrev:På Seca'n begynte lakken på toppen ofte å drøsse av når sykkel'n hadde passert 10.000 km. :-#Erman skrev:Har ikke testet utvalget, men vet at Jernia har et par varianter i hyllene...
Kan tyde på at en av de som hadde min sykkel før prøvde seg på å male motoren på nytt... med et heller dårligere resultat :=D>