Smia MC er et flott sted å samles, gleder meg til mange turer hit nedste år. Da er vel også klubbhuset ferdig også, vil jeg tro

Vaflene smakte utmerket også i dag - bare så det også er nevnt

Vafflene var gode. Selskapet var utmerket, men det var en sykkel der som manglet 1 eksosanlegg...AJ skrev:Helt enig!
Smia MC er et flott sted å samles, gleder meg til mange turer hit nedste år. Da er vel også klubbhuset ferdig også, vil jeg tro![]()
Vaflene smakte utmerket også i dag - bare så det også er nevnt
Den manglet kanskje også en sylinderDexter skrev:Vafflene var gode. Selskapet var utmerket, men det var en sykkel der som manglet 1 eksosanlegg...AJ skrev:Helt enig!
Smia MC er et flott sted å samles, gleder meg til mange turer hit nedste år. Da er vel også klubbhuset ferdig også, vil jeg tro![]()
Vaflene smakte utmerket også i dag - bare så det også er nevnt![]()
:-#
Jeg må få lov å forsvare Tiger her...Dexter skrev:Vafflene var gode. Selskapet var utmerket, men det var en sykkel der som manglet 1 eksosanlegg...AJ skrev:Helt enig!
Vaflene smakte utmerket også i dag - bare så det også er nevnt![]()
:-#
Helt korrektRuneMC skrev:elvfølgelig...
[album]1187[/album] Hvem ser vi her på litt avstand om ikke AJ og Banditmannen til høyre i bildet som ser på en litt spesiell F650... med remdrift så man ikke søler til findressen med olje fra kjede... :-)![]()
Lækker webside roggrogg skrev:Det sner, det sner, det pilsner....
Ja, ven litt aktivitet er det på Smia mc. vi er kommet godt i gang i klubblokalet. Andre strøk med maling er i ferd med å tørke på veggene. Vi har også fått en nettside som er oppe å går. http://www.smia-mc.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Så til sesongen blir det vafler å få i klubblokalet.
Se der ja, da er vi hvertfall to, lurer på om det finnes flere "lettlurte" trøndereGlobe skrev:Jeg er med....jeg er med![]()
![]()
Fikk meg en tur innom smia i år jeg også.....men...da ankom jeg i bil![]()
..men hyggelig var det, gode vafler og trivelige folk!!:=D>
Gratulerer med "ferdig" klubblokalerogg skrev:
Her et bilde fra vårt første styremøte i et nesten ferdig oppusset klubblokale. Noen små detaljer gjenstår, som bar f.eks:)
Vi er klare for å ta i mot gjester fra fjern og nær til sesongstart. Det vil bli vafler og pølser, samt kaffe og brus.
Vi vil i år servere fra vårt klubblokale.
Vi gleder oss til vi kommer i gang igjen. Vi sees.
Hilsen fra styret i Smia MC... Roy..(Rogg) var fotograf og sees bak kamera:)
Smia MC er jeg innom så ofte jeg kan, for det må aldri være noen tvil om at dette er et høydepunkt på søndagene! Noen drar i kirka, jeg drar til Smia MCSteinkastar skrev:Etter å ha lest om Smia MC, er det vel liten tvil om at jeg skal innom dit i løpet av 2011.
Glær mæ :)
Halleluja...Dexter skrev:Smia MC er jeg innom så ofte jeg kan, for det må aldri være noen tvil om at dette er et høydepunkt på søndagene! Noen drar i kirka, jeg drar til Smia MCSteinkastar skrev:Etter å ha lest om Smia MC, er det vel liten tvil om at jeg skal innom dit i løpet av 2011.
Glær mæ :)