Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

:lol
Driver å jobber meg nedover i kubikk og effekt nå-handlet gammal XL 600 på 44hk for ca 60 000km siden..rister og skrangler sånn passe så den blir fin å tryne med straks snøen har kommet skikkelig.. :mc3
hmmm... braaaaastad trimmer pratinga så det blir litt skummelt da.. :redface
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Tryning er sterkt undervurdert ! Da jeg tryna rett på mc i siden på søpplebilen og kunste albuen så traff jeg igjen to gamle skolevennine på sykehuset. Hun ene kom midt på natta med tralle og sprøyter og kjørte sprøyta rundt i blodåra som om hun styrte en karusell. Blek men fattet lot jeg henne ta sin hevn ! Men så etter å ha blitt skrudd og gipset sammen så kom Gestapistinne nr 2. Hun prøvde å stikke sprøyta gjennom armen mens hun gliste ondskapsfullt og jeg hylte som en gærning. ](*,) Armen var blå fra skuldra til håndleddet etterpå. Hun mente det ikke sa HausGestapo men der tar hun feil. De mente det begge to det er jeg sikker på. Tenk å være så hårsåre at de ikke glemmer litt på kanten KGB opplæring da gitt ? :knegg
En annen ting jeg lurer på hvorfor de må ta blodprøver midt på svarte natta ? Bortsett fra at de liker å plage folk på ukristelige tider av døgnet. Neste gang jeg tryner eller prøver å redesigne kroppsdeler så skal Hg få kjøre meg langt og lenge før jeg halter inn på skadestua. Jeg har forresten prestert å komme med hele innholdet i en kaffekjele solid brent fast midt i humørstaven. Doktoren lo så fælt at han holdt på å besvime da han kikket under håndklet. Sabla bergenser ! Han og sykesøstera byttet på å plukke kaffegrut hele natta. Men så fikk jeg fin bandasje med en svær sløyfe på banana av sykesøstra før jeg litt bredbeint stabbet ut i bilen. Det tok noen uker før jeg var i humør til å praktisere KGB takter etter det. Redisigning og tryning ække så lett ! Værste er at jeg kan ikke huske om sykesøstra var fin eller ikke. Ånkli trist men leit men jeg har lært å leve med det :scratch

mekkern

Legg inn av mekkern »

har noen artige opplevelser med fellesslakteriet i Drammen jeg...litt skeptisk vil jeg si jeg ble over planleggingen av oprasjon på natta, virket som om de så om han som var på bordet kreperte eller om de skulle gjøre seg ferdige..men de hadde ei skikkelig fin sirkelsag i rustfritt og en gedigen cromma drill på snekkerbua-jeg fikk presisert for snekkeren at han skulle bruke kniven og sytøyet bak og ikke kappe av noe forran..Skikkelig nattastoff de folka der gitt-mørkt før stemplet på sprøyta bånna..
Værre var nattamaska de hadde når jeg var guttunge.. :doh
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

En må være ånkli sterk for å overleve på sykehus. Dessverre er nok grisemaska historie nå :dontknow Og grønn bedøvelse i ei sprøyte lengere enn deg og med påfølgende spying og uvelhet dagen derpå. :=D> Ånkli lekkert syntes jeg det var \:D/ Og epiduprial eller hva pokker det heter som gjorde at en ikke var pissatrengt på ei uke etter den injeksjonen. Lyden av knust brusk var også herlig når nåla gled inn i ryggen! :sk?
Epidupiral nå er bare herlig det ! De pumper deg så full av kjemikalier at du ser hele universet på 1,3 sekunder. En våkner i halvfylla men formen kommer seg raskt. Sist jeg fikk epidupiral bestilte jeg en dose til da jeg våknet men da ble overlegen hissig gitt ! Han hadde nok ikke reist universet rundt på statens bekostning han den lille gnomen. Ellers så må jeg påstå at en underkjent lidelse blandt den mannelige befolkningen er ballespark ! :scratch

mekkern

Legg inn av mekkern »

Apachesykkel -stå og trå og kjedebrudd er litt undervurdert på kvalmeskalaen også... :sick:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

JA ! Det skriver jeg under på her og nå. Jeg har forresten sykla på pollti på en Apache sykkel. Det gikk ånkli ille. :lol

mekkern

Legg inn av mekkern »

stilig å sykle på isen om våren når hjula går igjennom isen og du lurer på om du skal tjangse på å sykle tilbake over der det er dypt eller om en skal plompe med en gang og vasse inn på land.. :-J .
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hadde nettopp en overraskende telefon fra HG. Nå har jeg tillatelse til å kjøpe ny bikkje med den bergunnelsen at " du var mye greiere før bikkja døde ". Litt sant tror jeg. Egentlig så ønsker jeg meg Amstaff men så langt vil jeg nok ikke dra det. Har en sånn her i utlandet men den er litt for krevende hjemme. Vil nok vurdere Rottweiler tispe seriøst men det får jeg ikke godkjent det heller. Så da blir det nok en Labrador igjen. Vi skal nok få mange fine timer på sofaen i sammen. Nå gjelder det bare å finne godjenta. Hun dukker nok opp når jeg minst venter det :notworthy: Kan ta år før jeg finner henne men når hun er der så kjenner jeg henne med engang. Er allerde litt forelsket jeg. :P :p

mekkern

Legg inn av mekkern »

Hadde ei Dobermanntispe....mest kosete vov-vov jeg har vært borti, men det var hu som valge meg ikke motsatt... :jada:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Enig i den Mekkerrn. Selv har jeg store problemer med å motstå fuktige snuter og store brune øyne men jeg er enig i at de velger eieren. Søstra mi driver Labrador avl så noe dukker sikkert opp med 4 bein som jeg kan skjemme bort og gjøre totalt ufyselig for omgivelsene. :knegg Som hund som eier sies det. :scratch
Forresten er jeg svært nøgd med Kawa Bæibens valg av kavaler for tiden. Han pusser dørstokker på harde livet nå. Til våren har han lovet å pusse og olje inngangsdørene også. Ikke er han opptatt av MC heller . Det er veldig bra. 33,3 % av kommende svigersønnene sikler i garasjen og containeren min og det er mere enn nok for meg.

mekkern

Legg inn av mekkern »

Litt sikling er greit bare de ikke får FOR lange fingre...Fiesta-morderen min har finni et svigersevne som kan funke også,men ikke veldig teknisk anlagt da men det kan endres-Bil og såpekopp med bakspark er jo en begynnelse.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Fiesta mordere ? Det er ikke bra men er han en KGBer så tillgi ....
Nå har jeg kværket HG tror jeg :oh Hun var mye sprekere da jeg som en litt yngre KGBer antastet henne. Det beviser bare at kjærringene forfaller raskere enn KGBere. HG er forresten litt opprørt over at hun muligens blir plassert på en 2T til neste år. :dontknow

mekkern

Legg inn av mekkern »

Var datteren min som penetrerte ei litauisk kassevogn.... :8-[
KGB-ere holder seg mentalt unge lenge..fått beskjed om at jeg er en evig drittunge.. :lol
ganske befriende-ingen forventer seg så mye..bortsett fra naboene-de forventer alt igrunn.. :dontknow

helt genialt.. :bananas
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

mekkern skrev:bortsett fra naboene-de forventer alt igrunn.. :dontknow
Hvilke naboer :eh

Du verden hvor deilig det er å slippe naboer hengende på gjerdet i tide og utide... :knegg

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

AJ skrev:
mekkern skrev:bortsett fra naboene-de forventer alt igrunn.. :dontknow
Hvilke naboer :eh

Du verden hvor deilig det er å slippe naboer hengende på gjerdet i tide og utide... :knegg

:lol :lol :=D> :lol :lol :redface Naboene hadde nok disappeared relativt qikklii.. :notworthy: :knegg
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Naboer er ikke bare dritt selv om jeg var av den mening for bare få uker siden. Det gikk sål angt at Nord og Sør Korea konflikten ble bare barnemat i forhold. Alle hang med geipen så da troppet jeg opp hos naboen og forklarte hvordan jeg så på tilstanden og hva jeg forventet meg og hørte på hva han hadde å mene og si. Så drakk vi ei tønne Braastad
og fant ut at i fellesskap at det var en slarvenabo over gata vi burde gi skylda for alt galt fra Krim krigen og til dags dato. Noen ganger er ikke naboen problemet men folk rundt som har sine store moro av å hisse opp folk. Nå er vi forlikte og har en av oss noe å klage på så kan vi snakke om det uten å skjære trynet av hverandre. Han er en jævel til å plundre med 2T motorer og har jeg oppdaget. :oh

mekkern

Legg inn av mekkern »

Hadde ennå livet vært like enkelt som en 2T motor... :-J
Men det er for mange med for god tid til å lage helvete for andre...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

Pollti

Legg inn av Pollti »

Fasiken altså ! Ser ikke ut som det er hjernekapasitet nok her til å sende dette på IM ? Så da kommer det her istedet :

Høres jo voldsomt ut ? Ring når du nærmer deg så handler jeg inn stoff så vi kan bli ånkli saklige. Regner med å trå på Kongerikets snødekte grunn i løpet av førstkommende helg. Har ingen orderer i desember boka så akkurat nå ser det ut som jeg kan drikke Braastad hele desember og januar og få rikelig anledning til å drive HG til vanviddets rand og tilbake flere ganger i uka. Ordre boken fylles sakte fra februar og fremover så jeg regner ikke med og lide sulte og tørste nød :doh 6eller 7 år siden det var jul hjemme så slakk desember er ikke meg i mot. Ihvertfall ikke i kveld :janikk

mekkern

Legg inn av mekkern »

noen celler er intakte, IM funka det også.. :thumleft

akkurat passe med skruer-4 i midtklossen og 2 i de andre på sidene.ble grøft på ca 5cm dybde opp innkjørsla og nesten havari inni garasjen,så jo- det akser på snø/is.. :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Ååååå, nå har jeg funnet ny bil også ! Helt strøken og greier. Nyoverhalt motor så jeg behøver ikke å bekymre meg for å bytte viftereima ihvertfall. At motoren bruker olje er bare et pluss siden jeg har mye spillolje i garasjen. Av bildene å dømme er det et kjøtthue som eier den som ikke vet å verdsette naturlig forfall. Han slår av masse fordi det må byttes et sommerdekk. :knegg Akkurat som om jeg bryr meg om bagateller som det. I morgen er det kikking og prøvekjøring av konebilen som skal selges. Jeg må jo prutte meg litt nærmere vrakpanten for nå er den for dyr ihvertfall ! Den behøver bare å gå i 2 år før den blir dyngefyll. Jeg tenker både HausGestapo og Kawa Bæiben vil hylle min gode smak i gammelt ralla mikk :-k For ikke å glemme CBR dama, hun blir sikkert ekstatisk ved tanken på hun kan møte på Kongerikets Krøtterstier. Det blir nok en tur til Jalmar så han beskue vidunderet. Han har gjort det til en livsstil å kjøre møl men nå har han konkuranse. :(

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Hva slags "kvalitets-haug" er det du har funnet nå da? Du kommer jo ikke med opplysninger om hvilket merke det er, Pollti. Sånne forglemmelser må vi skrive på kontoen for ivrige utelatelser. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

En saftsupperød ZX. Selgeren gjorde en tabbe i går da han møtte frem på døra mi og prøvde å presse prisen opp. Mange interesserte sa han og hans noble sjel ville at alle interessenter skulle få se den. Da mistet jeg interessen :notlistening Men jeg har fått et godt tilbud på en annen ZX uten gearkasse og mye fin rust i bærende konstruksjoner. Veldig strøken bil. Får høre hva høggeren har liggende .
Også har jeg en Busskort 96 i kikkerten, uten vinterhjul og med tvilsom service historikk. 5 mil på vinterføre med sommerdekk for å få den hjem kan bli gøy. Hvis den starter i dag. Men selgeren er særriøs ihvertfall for han har latt en traktor dekke til med snø så den ikke skulle fryse i vinter bare fordi dynamoen ikke lader. Sånt vitner om omtanke.
Det negative er at Busskortet har bare hatt 1 eier siden den var ny og bare har rullet 120 000 km så den må kjøres inn også. Masse pes å finne vinterbil gitt. :(

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Nuvel. Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at du klarer å finne deg et standsmessig vinterkjøretøy. Uansett merke. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Kjøpte 96 Eskroten. Den er dønn strøken gitt og har ånkli flotte Biltema hjulkapseler ! Satte i nytt batteri siden det gamle var frostsprengt og dælja litt på starteren med 5 kg urmakerverktøy så startet den også. Selgeren er overmåte pirkete, dynamoen lader jo fint den. Det er litt vel store dreneringshull i begge kanalene men siden selgeren kan sveise så fikset vi det og. Den lokale høggærn supplerte strøkne felger og piggdekk med både mønster og pigger. I morgen blir det oljeskift og filterbytte før det blir EU kontroll og da kan den registreres på fredag. Nå må jeg bare finne et passende navn til den. :dontknow

Svar