NeiGodtvoksen skrev:Petter Nome?
Ikke Knut Nærum, men Egil Roger Olsen - Drillo, er riktig svar! :=D>Baron von Waffel skrev:Knut Nærum?
Egil Olsen?
Din tur.
NeiGodtvoksen skrev:Petter Nome?
Ikke Knut Nærum, men Egil Roger Olsen - Drillo, er riktig svar! :=D>Baron von Waffel skrev:Knut Nærum?
Egil Olsen?
Hovedfag i idrett fra NIH gjør nok det. Selv om jeg sliter litt med den forståelsen sånn rent umuddelbart. Men om man ser på alle de ting de må sette seg inn i så er det mye teoretiske studier, både medisin, fysikk og annet.Godtvoksen skrev:Gir hovedfag i idrett fra Norges Idrettshøyskole betegnelse som akademiker? Det må vel være et noe utvidet/moderne akademikerbegrep?
Godtvoksen skrev:Og personen du har i tankene er:
Mann? ja
Over 50? ja
Lever nå? ja
Norge? nei
Norden? nei
Europa? ja
Amerika? nei
Asia? nei
Afrika? nei
politiker? ja
militærkarriere? nei
Akademiker? nei
skuespiller? nei
forfatter? ja
idrettsutøver? nei
Jeg har nok her gjort meg skyldig i å ikke helt vite hva begrepet akademiker innebærer, og trodd at høyskoleutdannelse var nok til å oppnå denne status.Godtvoksen skrev:Gir hovedfag i idrett fra Norges Idrettshøyskole betegnelse som akademiker? Det må vel være et noe utvidet/moderne akademikerbegrep?
Banditmannen skrev:Jeg har nok her gjort meg skyldig i å ikke helt vite hva begrepet akademiker innebærer, og trodd at høyskoleutdannelse var nok til å oppnå denne status.
Ja.Banditmannen skrev:Václav Havel?
Hehe, det var skudd fra hofta!Baron von Waffel skrev:Ja.Banditmannen skrev:Václav Havel?
Din tur
Joda, men rett skal være rett!Godtvoksen skrev:Banditmannen skrev:Jeg har nok her gjort meg skyldig i å ikke helt vite hva begrepet akademiker innebærer, og trodd at høyskoleutdannelse var nok til å oppnå denne status.
Var vi ikke tidligere enig om at dette bare er tidtrøyte...