Kawasaki skrev:AJ skrev:Du verden...!
Dette må jo være dagens solskinnshistorie :-)
Men historien er vel strengt tatt ikke helt over før du har mottatt varene...
Uansett så har du ikke tapt penger i hvert fall...
Den er ikke over,nei.
Men jeg har ingen grunn til å tro at han tuller med meg,og enda mindre å tape.Hadde han vært en luring,så hadde han vel ikke avslått å ta imot forskudd slik som de aller fleste vil ha. Mannen har over 140 positive"feedbacks" = 100% på sin profil,så jeg velger å tro at det er en hederskar som forstår når han har møtt en likemann.
Han la tilogmed ved et bilde i mailen til meg av sin XT600E som generatoren var feilkjøpt til,sammen med et par andre leketøyer han hadde.
Men så stoler jeg på folk i utgangspunktet,da. (det skulle jeg ikke gjort for noen år siden da jeg handla med en trønder,men det er en annen historie

)
Jaja,12 dager etter at han lovte å sende pakken avgårde så kommer den. Og oppi ligger det ifølge kjærringa noe som ligner på det hun så jeg holdt på å skru på og måle på i godkroken i stua. Selv er jeg ikke hjemme før om et par uker,men mannen har nok sendt det han lovte. Når det gjelder å betale den,så er ikke kjærringa mi kjent med PayPal,og er redd hun skal gjøre noe feil. Selv er jeg i utlandet og kan ikke gå inn på Paypal kontoen min,det har jeg prøvd fra utlandet før,og da låser dem kontoen.Kan ikke brukes fra utenlandsk computer.
Sender mail til selger og spør om han har tålmodihet å vente til over nyttår med betalingen,og gjett hva han svarte: cut and paste:
"Hi Olaf,
glad to here the parcel has arrived, not much is getting out of britain due to us being usless when it snows.
I have no problems waiting for the money,
Take care and enjoy your Christmas,
Regards Jeff"
Det var det jeg sa,det er en hederskar jeg traff på :-)