Pollti lurer litt ?
Re: Pollti lurer litt ?
Godt verktøy? Sparer ikke det arbeidet, det da? Visste ikke at det virket rustbeskyttende også. Da skal jeg passe på å handle verktøy. 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Desmo skrev:Kan ikke tro at hun blir blid hvis du sier at hun er meldt på i andre løp på Jarlsberg til helga. Og så var det spørsmålet om kusk?
Trenger ikke kusk etter at jeg fant igjen begge Scala Riderene

Og hva var det du egentlig lette etter da? 

Pogo
Pogo
Nå tror jeg at jeg er blitt lurt
Har kjøpt toppboks men på posten gav de meg bare en svær pappeske. Tror det er no lureri her. Sikkert skjult kamera siden jeg syntes jeg så Dexter reke rundt her 

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Du har sett meg reke rundt hvor?!Pollti skrev:Nå tror jeg at jeg er blitt lurtHar kjøpt toppboks men på posten gav de meg bare en svær pappeske. Tror det er no lureri her. Sikkert skjult kamera siden jeg syntes jeg så Dexter reke rundt her
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Pollti skrev:Nå tror jeg at jeg er blitt lurtHar kjøpt toppboks men på posten gav de meg bare en svær pappeske. Tror det er no lureri her. Sikkert skjult kamera siden jeg syntes jeg så Dexter reke rundt her
Blir nok vist på MCsiden NETT-TV....soon...on a screen near U

Ikke gi meg skylda for at du vet hvor du er Dexter ! Kommer du forresten og henter Mads snart ? En veldig ufyselig type det der. Han jobber som et svin mens Haus Gestapo krydrer livet hans med ordrer og formaninger om trappemaling og foreleser om hva hun må gjøre for at resultatet skal bli 100%. Det blir å mase på stakkaren tror jeg. 

Har HG funnet seg et nytt offer? Eller er han derre Mads en som har lagt seg etter døtrene dine? Da kan HG ende opp som " et skadedyr på ni bokstaver". 

Pogo
Pogo
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

det meg ikke

at han hverken vet hvor han er eller hvor han har vært !!

Hva med det utrangerte kart og kompass min venn....?

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- Intruder
"Pollti og hans tvilsomme bekjentskaper " burde være en bra tittel.
Om den skal filmatiseres kunne jeg i all beskjedenhet ta en rolle som
bygdetulling,men det blir nok hard kamp om slike roller....

Om den skal filmatiseres kunne jeg i all beskjedenhet ta en rolle som
bygdetulling,men det blir nok hard kamp om slike roller....

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
- Intruder
Tom B. er jo litt fra landetmekkern skrev:Jeg fyller rollen her i nabolaget.....

Koselig kæll det da.....

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Fri meg for å være forumtulling
Idag er det klare indikasjoner på at jeg er synsk og. Haus Gestapo overrasket meg i garasjen hvor 2 biff kniver ble brukt til ting de ikke er påtenkt ! Det utløste vill og meningsløs stump vold som ble avsluttet med et spørsmål om jeg trodd at jeg får biff ikveld. Nei svarte jeg, det tror jeg ikke. Ånkli lett å bli synsk i grunn. 

- Intruder
Pollti skrev:Fri meg for å være forumtullingIdag er det klare indikasjoner på at jeg er synsk og. Haus Gestapo overrasket meg i garasjen hvor 2 biff kniver ble brukt til ting de ikke er påtenkt ! Det utløste vill og meningsløs stump vold som ble avsluttet med et spørsmål om jeg trodd at jeg får biff ikveld. Nei svarte jeg, det tror jeg ikke. Ånkli lett å bli synsk i grunn.
Hvis stump vold betyr at kjerringa riser deg på "stump"-en med en bjørkekvist er jeg i
samme situasjon som deg !!

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Hva dere driver på med på soverommet kan dere holde for dere selv.Intruder skrev:Pollti skrev:Fri meg for å være forumtullingIdag er det klare indikasjoner på at jeg er synsk og. Haus Gestapo overrasket meg i garasjen hvor 2 biff kniver ble brukt til ting de ikke er påtenkt ! Det utløste vill og meningsløs stump vold som ble avsluttet med et spørsmål om jeg trodd at jeg får biff ikveld. Nei svarte jeg, det tror jeg ikke. Ånkli lett å bli synsk i grunn.
Hvis stump vold betyr at kjerringa riser deg på "stump"-en med en bjørkekvist er jeg i
samme situasjon som deg !!![]()

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Der skjer det ikke mye fordi de daglige aktivitetene medfører forvisning til so faen når det er leggetid
Og skjer ikke det så står bikkja der som et spørsmål tegn og føler seg litt forlatt. Jeg vurderer sterkt å rapportere HG til Dyrevernet jeg. Men det blir ikke i dag fordi mine vassne lyseblå så noe i dag som minte om kjøttkaker. Og siden jeg er sterkt kjøttkake avhengig så er jeg mykere en Soft Margarin. Også er det ekstra grunner til å være veeeeldig snill nå. Kawa Bæiben påstår at det er rett før jeg får lov til å kjøpe Rottweiler tispe igjen. Rådet hennes var å være vrang på de rette stedene i samlivet. Pappas go jente forventer seg nok en belønning i form av MC lappen tenker jeg. 

-
- Motorsykkelen din: x
Øøøh, har ikke du "Rottweiler tispe" så det håller allerede.....?
Mobber du Lo Dotten og nå ? Ønsker meg en rottweiler tispe Men for å få til det må HG mykne littebittegranne 

-
- Motorsykkelen din: x
Pollti skrev:Mobber du Lo Dotten og nå ?

Den jævla bikkja kan vekke døde . 1stk kommende svigersønn kom nettopp med kassebil og losset 1 stk HD som han satte i garasjen. Dusten klarte å velve utysket og Lo Dotten ble dønn hysterisk og bråkte værre en amerikansk Tv serie på satelutt tv. Nesten så jeg datt av so faen. Heldigvis forsvinner både det amerikanske skrotet og diverse møbler ut av garasjen i morgen. Da er det overhengende fare for at jeg får inn begge bilene i løpet av året
Skjønner meg ikke på folk som griner over at ungene flytter. Det er jo bare herlig det.
Men det tør jeg ikke si når HG er i nærheten. Selv etter 30 år så takler jeg det dårlig når hele Niagara fossen spruter ut av hue på a
Og det gjør det jo både titt og ofte 

Skjønner meg ikke på folk som griner over at ungene flytter. Det er jo bare herlig det.

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Ja, altså - hvorfor er det så nøye å hvite hvor en har vært dersom en ikke vet hvor en skal eller vet hva en skal gjøre dær? Da blir det jo egentlig riktig uansett hvor en drar da eller
Men jeg lurer virkelig på hvem denne Mads er jeg altså. Jeg er forresten fortsatt superbruker på papirutgaven av værden + snurrerundt-maskin som for det meste peker mot -> N
Lurer forresten enda en gang på hvem Mads er
Hva er det du vet Pollti som jeg ikke klarer å få tak i nå? Ja, jeg er medlem i korttidsminneforeninga, men det vet jeg kun fordi det henger et diplom her ellers hadde jeg ikke huska d 

Lurer forresten enda en gang på hvem Mads er

Det er det samme for skylda hvem som har den...
Mads er han dærre gubben som fikk deg til å skru batteriet ditt ut og sette det tilbake igjen. Nå har denne effektivitetens mester herjet nok her i huset. Bare mas med Mads. Nå er det forresten +4 grader her. Herlig.