En annen morsom ting er at det står i annonsen at sykkelen har gått ca 37000 km noe den ikke har gjort da jeg var uten speedometervaier lenge i fjor.....Var litt sløv med å bytte, kjørte på gefühlen lenge!!!
Setter pris på svar..

Solid velt,skriver du. Var den rammeskjeiv?Benny skrev:Jeg tryna jo i fjor med sykkelen min og den blei levert til merkeverksted for reperasjon. Det viste seg etterhvert at den var såpass skada at den blei kondemnert. Forrige dagen fant jeg den til salgs på Finn hvor de skulle ha 45.000 for den. Det er 10000 mer enn jeg ga for den i fjorDet står ingensteder at den har vært med på en solid velt og jeg lurer på om dette er legitimt????
En annen morsom ting er at det står i annonsen at sykkelen har gått ca 37000 km noe den ikke har gjort da jeg var uten speedometervaier lenge i fjor.....Var litt sløv med å bytte, kjørte på gefühlen lenge!!!
Setter pris på svar..
Benny skrev:Jeg veit ikke om den var rammeskeivDet sa de ingenting om da sykkelen var taksert. Jeg syns allikevel det er snodig...At ikke de veit hvor langt sykkelen er gått er jo min feil men det er heller ikke min jobb å opplyse dem om det
Var å kikka på den i dag og nøkkelen sto i og det var samme nøkkelring som jeg haddePollti skrev:Hvordan vet at det er din gamle sykkel ? Reg.nr fremkommer ikke såvidt jeg kan se.
Spurte du selger noe om den?Slik at han burde fortalt at den var oppbygd?Benny skrev:Var å kikka på den i dag og nøkkelen sto i og det var samme nøkkelring som jeg haddePollti skrev:Hvordan vet at det er din gamle sykkel ? Reg.nr fremkommer ikke såvidt jeg kan se.Så det ellers også selvfølgelig