Det skal jo ikke så mye til det da.ArcticTiger skrev:Hun vet mer enn deg
Drittbil. Man kan ikke ta en liten lur engang nattestid uten at skrotet åker til skogs. Og selv skogen ville ikke ha dritten, så den ble promte sendt tilbake på veien, med hjulene i været. Nei da var det bedre før i tiden, da hesten kunne veien hjem på egen hånd...Desmo skrev:Ser nesten ut til at du må koste på en boks med stålplast på denna.Misha skrev:Har du et par ruller til meg også...?![]()
-----En nabo av foreldrene mine dro årvisst til Hamar-mart`n med hest.Søkkfull satte han seg på kjerra da`n skulle hjem,sovnet og hesten fant veien tre mil hjem selv !!Misha skrev:Drittbil. Man kan ikke ta en liten lur engang nattestid uten at skrotet åker til skogs. Og selv skogen ville ikke ha dritten, så den ble promte sendt tilbake på veien, med hjulene i været. Nei da var det bedre før i tiden, da hesten kunne veien hjem på egen hånd...Desmo skrev:Ser nesten ut til at du må koste på en boks med stålplast på denna.Misha skrev:Har du et par ruller til meg også...?![]()
![]()
Åsså skulle spiker være sporbar med opprinnelsested, slik som kotelettene er. Hadde jeg visst hvilke spiker som var av resirkulert ford, skulle jeg hamret litt ekstra
Intruder skrev:Søkkfull satte han seg på kjerra da`n skulle hjem,sovnet og hesten fant veien tre mil hjem selv !!![]()
![]()
![]()
..Var vel et værtegn,det ?
He-He "Hest er best som pålegg" ...Og ikke SÅ bra da hellerDesmo skrev:Liker ikke hester jeg. De biter i en ende, og sparker i to. Fali'e dyr.
Svartpølse er da godt. Innimellom.MaxTron skrev:He-He "Hest er best som pålegg" ...Og ikke SÅ bra da hellerDesmo skrev:Liker ikke hester jeg. De biter i en ende, og sparker i to. Fali'e dyr.
Sikker på at den ikke plutslig blir innlemmet som spisestue til kjøkkenet?Pollti skrev:Gjelder å ha godt med frostvæske innabords vet duNår drar det seg sammen med kommende ny Braastad Bule, satser på å ha den klar til mai.48 tommers glåmeskjerm og surround anlegg der må bli akkurat passe.