Du lukter sikkert stall og må stå 10 meter fra inngangsdøra

Det som forundrer meg i dette er at borgere av riket som sier ja til rytme i kroppen og fremhever viktigheten av å inkludere alle uansett relgion,kulør og etnisk opprinnelse går helt av skaftet over en mc fører med skinnvest ! Det er så fælt at det gåkke an.
Det er vel for pokker bare snakk om en kopp kaffe med skolebrød og ikke medlemsmøte i HA og planlegging av brekk i Norges Bank og dertil hørende terrorbombing av De besteborgerlige Samfunnsstøtter etterfulgt av masseutrydding av Skrapesyke spredene sau heller ? Er verden helt på trynet nå eller ?
Den dagen jeg ikke kan skride inn på en kafe en lørdag eller søndag i Bullshit jakka mi uten å drive med strip tease for å komme inn så kan hele verden kysse meg midt i senteret av brunsprekken ihvertfall. Jeg tror neppe 1%erene frekventerer kafer og veikroer for å diskutere neste brekket og gjør de det så må de gjerne arresteres for min del.
Men jeg vil være svært fordømmende i 2011, i mitt hus slipper nå bare mc folk inn som har grå Bjørn Borg boxer shorts, kvinnerlige mc førere må fremvise blondetruser i hvitt, eventuellt hvit tanga truse. Fort deg( til Dressmann nå Gammelgutt, du er i faresonen.

Men går nok bra siden vi aldri har hode til å huske på å kjøpe koffeinfri kaffe
](./images/smilies/grrr.gif)