Og Malta som ferieland for en biker?

Er jo et h... mas å få sykkel'n dit, og når du først har fått den dit, har du jo kjørt rundt øya to ganger første dagen

Legger bikerfaktene på hylla de gangene jeg reiser til Malta...Ragnhild skrev:Fennek? trodde det var en slags ørkenrev?
Og Malta som ferieland for en biker?![]()
Er jo et h... mas å få sykkel'n dit, og når du først har fått den dit, har du jo kjørt rundt øya to ganger første dagen
Lurer på åssen fenrik fra Alta smaker, jeg...Jalmar skrev:Jeg husker jeg var på ferie en gang.![]()
Har da også vært i Alta, men aldri spist fenrik der.
Misha skrev:Smiley'en til venstre for Arve Tellefsen, den som heter uvel. Den vises slik :-&
Prøv å klikke på 'Uvel' smiley'en nå...Ragnhild skrev:plystre&
Ja, kommer av at programmet leser koden fra venstre, og når den finner en smiley som stemmer, vises denne og de siste tegnene kommer som tegn.
Smileyene i MSN vises også slik, hvis tegnene først i koden er like
Eneste råa er å gi smileyen ny kode.
Og den jobben er på gang vet jeg
Forsøkt en annen nettleser? Har en sterk følelse av at det er der hunden ligger begravet...Haeggis skrev:Jeg lurer fortsatt, jeg...
Geir skrev:Forsøkt en annen nettleser? Har en sterk følelse av at det er der hunden ligger begravet...Haeggis skrev:Jeg lurer fortsatt, jeg...
Og det skulle bety...?Kawasaki skrev:Geir skrev:Forsøkt en annen nettleser? Har en sterk følelse av at det er der hunden ligger begravet...Haeggis skrev:Jeg lurer fortsatt, jeg...
Prøv med svakere tabletter