Migrering...

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
mekkern
Innlegg: 7592
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Migrering...

Legg inn av mekkern »

hadde jeg hatt hvit skinndress hadde det sett ut som Michelinmannen på mc-DET hadde sett pussig ut.. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Migrering...

Legg inn av MaxTron »

:-k Transvestitter er vel opptatt av former og design, så en transe på en skikkelig STYGG sykkel, DET hadde vært rart :janikk
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Migrering...

Legg inn av evike »

Kawasaki skrev:
evike skrev:Skal ta sjansen på å si at hvis jeg noengang opplever en transvestitt på sykkel så skal jeg være tilbøyelig til å kalle det en smule rart. Noen som følte seg truffet nå? :skriver
Ja. :eh
Hvorfor er det en smule rart?
Som medlem av en humanitær organisasjon: Kan jeg få slette forrige innlegg?, så jeg slipper å rote meg bort i en 8-trinns bortforklaring med "Bortkommen" som resultat.
Det fantes en gang en gruppe med navnet "Drangedal bortforklaring", bl.a. brukt av Øystein Sunde. Kan ikke spille, men kunne sikkert vært med. Har en strålende syklubb med MASSE bortforklaringer. De egner seg ikke på trykk de heller.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Re: Migrering...

Legg inn av Dimzum »

Jeg skrev vel en gang på Bike.no at jeg syntes det var et dårlig tegn at omtrent de fleste som var på "fy-fy og uønsket-lista" til moderatorene stort sett var de samme folka jeg godt kunne tenkt meg å slått av en prat med rundt et leirbål....

Så kan man vel da kanskje konkludere med at jeg også tilhører kategorien "raring"......greit det! :thumleft
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Migrering...

Legg inn av Svein2 »

MaxTron skrev::-k Transvestitter er vel opptatt av former og design, så en transe på en skikkelig STYGG sykkel, DET hadde vært rart :janikk
Det stemmer nok det. :-J
elle.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Migrering...

Legg inn av MaxTron »

Svein2 skrev:
MaxTron skrev::-k Transvestitter er vel opptatt av former og design, så en transe på en skikkelig STYGG sykkel, DET hadde vært rart :janikk
Det stemmer nok det. :-J
Så det er en trance?? Kanskje best å IKKE spørre hvordan du vet det .. :redface
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Migrering...

Legg inn av Svein2 »

MaxTron skrev:
Svein2 skrev:
MaxTron skrev::-k Transvestitter er vel opptatt av former og design, så en transe på en skikkelig STYGG sykkel, DET hadde vært rart :janikk
Det stemmer nok det. :-J
Så det er en trance?? Kanskje best å IKKE spørre hvordan du vet det .. :redface
Det er bra, da slipper jeg å svare. :knegg
....men ville nok heller tatt sjansen på å kjøre sykkelen, enn det som sitter på....

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Migrering...

Legg inn av Kawasaki »

evike skrev:
Kawasaki skrev:
evike skrev:Skal ta sjansen på å si at hvis jeg noengang opplever en transvestitt på sykkel så skal jeg være tilbøyelig til å kalle det en smule rart. Noen som følte seg truffet nå? :skriver
Ja. :eh
Hvorfor er det en smule rart?
Som medlem av en humanitær organisasjon: Kan jeg få slette forrige innlegg?, så jeg slipper å rote meg bort i en 8-trinns bortforklaring med "Bortkommen" som resultat.
Det fantes en gang en gruppe med navnet "Drangedal bortforklaring", bl.a. brukt av Øystein Sunde. Kan ikke spille, men kunne sikkert vært med. Har en strålende syklubb med MASSE bortforklaringer. De egner seg ikke på trykk de heller.

:lol :lol Jeg bare kødda med deg, selvfølgelig er det en smule rart hvis man opplever en transe på f.eks en V-max.

Men lov til å slette innlegget ditt får du ikke, vi må da kunne ha det litt skøy her :D
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Dimzum
Innlegg: 274
Registrert: 21 nov 2010, 11:09
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Re: Migrering...

Legg inn av Dimzum »

Men åssen vet man 100% sikkert at det ER en transe man møter? Og- er det ved tvil lov å spørre om slikt?

:lol
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Migrering...

Legg inn av MaxTron »

Kawasaki skrev:... selvfølgelig er det en smule rart hvis man opplever en transe på f.eks en V-max...
Ikke vist min teori om at de har god smak er riktig :thumleft
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Siggen
Innlegg: 124
Registrert: 04 jan 2010, 19:20
Motorsykkelen din: Harley Davidson Road King 2003

Re: Migrering...

Legg inn av Siggen »

Dimzum skrev:Men åssen vet man 100% sikkert at det ER en transe man møter? Og- er det ved tvil lov å spørre om slikt?

:lol
Gjør som Crocodile Dundee :lol -hvis du tar sjangsen :lol :lol :lol

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Migrering...

Legg inn av evike »

Kawasaki skrev: Som medlem av en humanitær organisasjon: Kan jeg få slette forrige innlegg?, så jeg slipper å rote meg bort i en 8-trinns bortforklaring med "Bortkommen" som resultat.
Det fantes en gang en gruppe med navnet "Drangedal bortforklaring", bl.a. brukt av Øystein Sunde. Kan ikke spille, men kunne sikkert vært med. Har en strålende syklubb med MASSE bortforklaringer. De egner seg ikke på trykk de heller.

:lol :lol Jeg bare kødda med deg, selvfølgelig er det en smule rart hvis man opplever en transe på f.eks en V-max.

Men lov til å slette innlegget ditt får du ikke, vi må da kunne ha det litt skøy her :D[/quote]

phuuu - nå trodde jeg virkelig jeg hadde sklidd på et bananskall igjen... ](*,)
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Migrering...

Legg inn av Kawasaki »

Siggen skrev:
Dimzum skrev:Men åssen vet man 100% sikkert at det ER en transe man møter? Og- er det ved tvil lov å spørre om slikt?

:lol
Gjør som Crocodile Dundee :lol -hvis du tar sjangsen :lol :lol :lol

Hehe,akkurat det du sier nå får meg til å tenke på en episode borti Sarpsborg. Vi var et gjeng som var ute på byen,og gjengets Don Juan havnet selvfølgelig på dansegulvet med en lokal "skjønnhet". Etter en stund ble dem borte fra oss,og da gikk jeg ut for å se etter ham. Der satt han på trappa,helt bleik i trynet. Da jeg spurte hva som var gale,kunne han fortelle at han hadde lurt hånden under kjolen "hennes".og fått neven full av kødder :lol :lol Til pass til han :knegg
ikkebike.norwegianforum.net

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Migrering...

Legg inn av Kawasaki »

MaxTron skrev:
Kawasaki skrev:... selvfølgelig er det en smule rart hvis man opplever en transe på f.eks en V-max...
Ikke vist min teori om at de har god smak er riktig :thumleft

Faen,dar glømt e at MaxTron kjøre Vmax ;e
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Migrering...

Legg inn av MaxTron »

Kawasaki skrev:
MaxTron skrev:
Kawasaki skrev:... selvfølgelig er det en smule rart hvis man opplever en transe på f.eks en V-max...
Ikke vist min teori om at de har god smak er riktig :thumleft

Faen,dar glømt e at MaxTron kjøre Vmax ;e
HMmmmm GJORDE du nå egentlig det tro... :orefk :lol
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svar